En Rammstein - Du Hast stond er ook al in trouwens, uit 1997..... Lees net ergens dat ze daarom in plaats daarvan Benzin gedraaid hebbenquote:
Zijn die niet gere-released ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Rammstein - Du Hast stond er ook al in trouwens, uit 1997..... Lees net ergens dat ze daarom in plaats daarvan Benzin gedraaid hebben![]()
![]()
Erg slordig in ieder geval, zonder me er serieus in te verdiepen al 3 platen die er niet inhoren.
En Last Kiss van Pearl Jam staat er in: 1998... Dat is al 4.
Ik kon zelfs stemmen op Pixies - Debaser , afkomstig van Doolittle uit 1989 en op single uitgebracht in 1997quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef TAV74 het volgende:
dEUS.... Een nummer uit 1996![]()
2e nummer al dat ik tegenkom uit 1996 (tool - stinkfist staat er ook in), betrouwbaar lijstje zo.
Nou, Pearl Jam- Last Kiss kun je over discussieren omdat die alleen op een fanclub release is uitgebracht en later inderdaad op Lost Dogs (2004?) nog eens.quote:
Zag 'em gisteren ook op dumpert. Geweldig filmpje, vooral die negerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef borisz het volgende:
lijkt net of die zijn eigen ipod in zijn oren geeft, hij kan het niet aanhorenquote:
Ja, dat zal dan wel een iPod van de eerste generatie moeten zijn. Zo'n dikke die niet eens in je broekzak pastequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lijkt net of die zijn eigen ipod in zijn oren geeft, hij kan het niet aanhoren
zo'n iKoelkastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat zal dan wel een iPod van de eerste generatie moeten zijn. Zo'n dikke die niet eens in je broekzak paste
WB Veenstra !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef MichielV het volgende:
Hoi hoi!
quote:
quote:Vanuit m'n jaszak: *poing* "Telefoon!” En dan krijg je precies die stem aan de lijn! Vaahaag...
daar zou het dan aan kunnen liggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lachen. Ik heb 'em niet gezien bij 't afscheidsconcert (maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
)
Ah, je was er wel bij dus. Tof !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lachen. Ik heb 'em niet gezien bij 't afscheidsconcert (maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
)
* Briggy knuffelt meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom terug Veenstra2 !
Schouderklopje van de mannen hier en een dikke knuffel van de dames.
De enige echtequote:
quote:Sersjee Zou het raar zijn keihard mee te zingen in de supermarkt? Let's try and find out!
1 minute ago from Snaptu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |