Als zij betaalt zou ik zeggen! GAAN!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
pffft, sommige mensen zijn wanhopig lijkt het ....
Dat vrouwke die zo maar out of the sky begon te smsen wil nu al op vakantie met me
Doe meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Stuurloos het volgende:
Ik doe niet aan Farmville, maar wel gewoon aan Facebook. Hyves
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:34 schreef Stuurloos het volgende:
Het is toch geen Tamagotchi-achtig gedoe he?
Kan het niet eens vinden op FB, mijn favoriet is The Traveler IQ Challengequote:
Dat ken ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kan het niet eens vinden op FB, mijn favoriet is The Traveler IQ Challenge
Het is gewoon een spelletjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Guard het volgende:
komen ze weer aan met hun social network sites...
Byequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef Stuurloos het volgende:
Ik kijk thuis wel ff, work is done for now!
Tot straks!
Ja, maar daar hoef je verder niets mee te doenquote:
och ja ik ben niet zo van de games...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef je verder niets mee te doen
Ach, ik ook niet, maar dit is wel grappig (en verslavend)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Guard het volgende:
[..]
och ja ik ben niet zo van de games...
Zo nog even wat werk thuis gedaan, maar dat is nu af...
hehe daar pas ik voor, spelletjes-verslavingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, ik ook niet, maar dit is wel grappig (en verslavend)
Goed bezig!
Hihiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef Guard het volgende:
[..]
hehe daar pas ik voor, spelletjes-verslaving
Mja, je zou denken van wel hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Fok! verslaving is al erg genoeg toch?
Oeh lekker! Ik ga ook even een boek uitlezen denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:18 schreef Guard het volgende:
ik ga denk ik maar in mijn bed liggen, beetje lezen nog en dan maar slapen...
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
pffft, sommige mensen zijn wanhopig lijkt het ....
Dat vrouwke die zo maar out of the sky begon te smsen wil nu al op vakantie met me
nu al ?quote:
Feestwinkel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
Ahoy
Waar krijg je een medaille en een speld !!!!
nee, bij de politie :pquote:
Goede morgenquote:
Alle drie de dames in de auto?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, bij de politie :p
had vanmorgen k3 in de auto![]()
jahquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Alle drie de dames in de auto?
* Guard is dan jaloers
ah mooi kom je haar brengen, of is het afhaal-K3?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jahje mag er wel 1 hebben hoor
ze liggen nu ff in de kofferbak
Welke wil je ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
ah mooi kom je haar brengen, of is het afhaal-K3?
Jah Eigenlijk Kathleen, maar die is er niet meer bijquote:
Ik roep vast *pang* op Josjequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Jah Eigenlijk Kathleen, maar die is er niet meer bij
doe maar Karen dan
Die mag je wel hebben hoorquote:
middagquote:
lol, jij werkt snachtsquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef theKiD het volgende:
Ik verveel me weer
Waarom werkt iedereen toch doordeweeks
![]()
same herequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Stuurloos het volgende:
toch liever overdag werken dan snachts
Ik vind de nacht 10x fijner werken dan overdag.. Ik doe alleen te weinig nachten draaien naar me zinquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:02 schreef Stuurloos het volgende:
Heb ook 1,5 jaar snachts gewerkt.. beetje de baas spelen over een 5* hotel
Tja, verdient beter hequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik vind de nacht 10x fijner werken dan overdag.. Ik doe alleen te weinig nachten draaien naar me zin
Ik als stagiair bij Amsterdam Marriott Hotel en als Night Supervisor bij Amrath Hotel Amsterdamquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb hiervoor in NH Utrecht gewerkt als nachtreceptionist, verdiende inderdaad goed geld voor helemaal niks doen1
okquote:
http://www.brabantsdagbla(...)an-haar-lot-over.ecequote:Automobilist laat aangereden fietsster aan haar lot over
woensdag 27 januari 2010 | 15:16 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 27 januari 2010 | 15:19
Tekstgrootte
tilburg - Een nog onbekende automobilist die op de kruising Kwaadeindstraat-Hasseltstraat in Tilburg een fietsster aanreed, is met hoge snelheid doorgereden zonder zich om het gewonde slachtoffer te bekommeren.
De 18-jarige fietsster kwam dinsdag rond 12.15 uur uit de richting van het Wilhelminapark en kreeg op de kruising met de Hasseltstraat vermoedelijk geen voorrang van de onbekende automobilist. Ze kwam op de motorkap terecht en belandde op het wegdek. De vrouw had een gebroken enkel, gekneusde ribben en een lichte hersenschudding. Ze is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
De automobilist gaf volgens getuigen na het ongeluk extra gas. De getuigen gaven het kenteken door aan de politie. Die vond de auto onbeheerd terug in de Weefmeesterstraat.
De bestuurder en de inzittende zijn nog niet gevonden.
te zot voor woordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)an-haar-lot-over.ece
N95 staat er niet tussenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef Guard het volgende:
Voor de keigave mensen met een nokia:
http://weblogs.nrc.nl/heb(...)en-gratis-navigatie/:
http://europe.nokia.com/s(...)download#/nokia-e75/quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef aardappel het volgende:
e75 ook nietterwijl die vrij nieuw is en een gps functie heeft
LOL we hebben dezelfde pagina gevonden...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef Tegan het volgende:
http://europe.nokia.com/s(...)load#/nokia-n95-8gb/
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:57 schreef automatic_ het volgende:
Pff, dat was een lang dagje!
Ik had om 11.00 afgesproken met mijn onderzoeksgroepje om te gaan SPSS-en etc. Wat een klote werkquote:
hmja das niet echt de leukste dagbesteding...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had om 11.00 afgesproken met mijn onderzoeksgroepje om te gaan SPSS-en etc. Wat een klote werk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef Tegan het volgende:
http://europe.nokia.com/s(...)load#/nokia-n95-8gb/
Nee inderdaad. Zo maar weer lekker in badquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef Guard het volgende:
[..]
hmja das niet echt de leukste dagbesteding...
Gezellig! Hebben ze het over het songfestival liedje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:23 schreef Stuurloos het volgende:
Zo.. scheidsrechter Wegereef slaapt hier vandaag en net kwam Vader Abraham langs voor een interview bij Stadsradio Breda (die onder het hotel zit). Aardige kerels. Pierre Kartner zit nu met mn baas in het restaurant een kopje koffie te doen
Ik denk het, hij gaat zo naar beneden voor het interviewquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Hebben ze het over het songfestival liedje?
Haha okequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik denk het, hij gaat zo naar beneden voor het interview
Doe dat! Dan ga ik lekker in badquote:
Lush productjes voor in bad?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe dat! Dan ga ik lekker in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |