Mooie avatar...jammer dat je n jood bent..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Spaulding het volgende:
Ik denk dat Ajax het nog knap lastig gaat krijgen maar dat ze uiteindelijk wel winnen. Middenveld is weer terug (Enoh en De Zeeuw) en Pantoffel ook weer fit zodat Suarez weer naar de zijkant kan verhuizen, tenminste geen Kennedy of Rommedahl op de flank. Wedje gelegd met een F'noorder, 50 euro op winst.
1-2 verwacht ik.
Oh en Enoh maakte ook z'n debuut in de Kuip vorig seizoen.
Ja , en jullie worden ook kampioen zoals elk jaarquote:Op zondag 31 januari 2010 02:38 schreef Vine het volgende:
Ajax is de baas, 0 - 8 en de grootste vernedering in jaren. We zullen die havenslaven laten huilen.
Hoi Kevinquote:Op zondag 31 januari 2010 03:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb 50euro gezet op 2-4
vorige keer had ik een kleine 700euro gewonnen door mijn juiste 5-1 voorspelling
Dat is een lekker bedrag...maar nu hoop ik dat jij geld verliestquote:Op zondag 31 januari 2010 03:21 schreef stevenmac26 het volgende:
vorige keer had ik een kleine 700euro gewonnen door mijn juiste 5-1 voorspelling
Dat is een lekker bedrag...maar nu hoop ik dat jij geld verliestquote:Op zondag 31 januari 2010 03:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Had een schorsing voor die wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:49 schreef Kentoet het volgende:
Waarom deed Suarez niet mee tegen NEC? En doet hij vmi wel mee?
Oké. 1 Wedstrijd maar?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had een schorsing voor die wedstrijd.
Helaas wel. Had zijn 2de of 3de geel gekregen in het bekertoernooi. (schorsing geld dan alleen ook voor de beker). Daarom speelde bijvoorbeeld sarpong (die rood kreeg tegen ajax woensdag) gewoon mee bij nec tegen sparta.quote:
Oja, natuurlijk... Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 31 januari 2010 11:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas wel. Had zijn 2de of 3de geel gekregen in het bekertoernooi. (schorsing geld dan alleen ook voor de beker). Daarom speelde bijvoorbeeld sarpong (die rood kreeg tegen ajax woensdag) gewoon mee bij nec tegen sparta.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:24 schreef NJ het volgende:
tvp.
Ik haal mijn objectieve commentaar van Radio Rijnmond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |