Joh...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
ajax - 12 overtredingen, 0 kaarten...
feyenoord - 3 overtredingen, 1 kaart...
Ook al ben ik geen kenner.. ziet er toch partijdig uit
lol, domme opmerking dus elke overtreding is hetzelfde...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Gelukkig is het Ajax publiek ook altijd heel consequent!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:15 schreef 16meter het volgende:
Werkelijk waar.. veruit het meest trieste publiek van Nederland.
Huisvaders die hartstochtelijk Demy de Zeeuw's moeder voor hoer uitmaken en Suarez bekogelen met muntjes.
Ja, de regel was toch 3 overtredingen, 1 keer geel?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Beetje uitschelden moet kunnen vind ik, maar dingen gooien naar spelers is triestquote:Op zondag 31 januari 2010 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is het Ajax publiek ook altijd heel consequent!
Ooooooooooooooooooooooh Pizza pizza!!! schreeuwen, en Jeroen Verhoeven verder uitmaken voor vetklep etc.
Maar nu ie eenmaal bij ajax zit schreeuwen ze nooit bij een uitrap " OOooooh pizza!!!! "
Bij Ajax niet dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:15 schreef 16meter het volgende:
Werkelijk waar.. veruit het meest trieste publiek van Nederland.
Huisvaders die hartstochtelijk Demy de Zeeuw's moeder voor hoer uitmaken en Suarez bekogelen met muntjes.
quote:Van Gaal waar is je kankerhoer, Van Gaal waar is je kankerhoer
Tuurlijk niet maar vind het gewoon raar dat er van die 12 dan geen een tussen zit voor een kaart...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:21 schreef pietjansma het volgende:
[..]
lol, domme opmerking dus elke overtreding is hetzelfde...
Yup, zeker als het een ijzeren staaf is enzo...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Beetje uitschelden moet kunnen vind ik, maar dingen gooien naar spelers is triest
Gozer, hoe lang is dat geleden? En dat was bij het NL elftal prutser. Ken je klassiekersquote:Op zondag 31 januari 2010 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, zeker als het een ijzeren staaf is enzo...
Dat is wel te merken dat je geen kenner bent jaquote:Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Dat is een quote van het Ajax-publiek, niet van mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doe jij je Post eens editten misbaksel
Rustig aan.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doe jij je Post eens editten misbaksel
KNJB!1111 KNJBB!11quote:Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gozer, hoe lang is dat geleden? En dat was bij het NL elftal prutser. Ken je klassiekers
quote:Het woord staafincident is sinds 27 september 1989 onderdeel van de Nederlandse taal. Toen wierp een 'supporter' van Ajax tijdens een UEFA Cup-wedstrijd een ijzeren staaf als een speer tegen het hoofd van de doelman van Austria Wien
whehequote:Op zondag 31 januari 2010 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik ken mijn klassiekers, jij ook?
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik ken mijn klassiekers, jij ook?
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach die schwalbe... dat deed Machlas ook
| Forum Opties | |
|---|---|