Maargoed kreeg net dus een mailtje :
>>ik moet vanaaf effe langskomen echt... ben er nu zeker
>>van... tegen kwart over zes ben ik bij je...
>>ik moet je wat vertellen..
*snik* heb helaas al een donkerbruin vermoedden..."
maar je weet maar nooit....
Succes en sterkte enzo!
sterkte
...sterkte
Ja leuke zinnetjes zijn dat niet, maar als ik jou was zou ik maar van het ergste uit gaan, dan kan het alleen nog maar mee vallen. En dan bedoel ik zoiets als dat ze al n paar maanden stiekem met je beste vriend ligt te ketsen of erger nog, eigenlijk een man is.
Good luck, maar denk er aan: Er zijn meer vrouwen als kerken..
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:05 schreef Mr-Leo het volgende:
De laatste dagen deed me vriendin een beetje afstandelijk en reageerde anders dan anders enzo.. net nu ik weer een beetje gewend was aan een vriendin.. Wou eerst geen relatie enzo.. maar dit meisje was toch wel erg leuk! past goed bij me, kan heel goed vinden met me vrienden enz enz en ziet er ook nog super uit... kortom: top-vriendin..Maargoed kreeg net dus een mailtje :
>>ik moet je wat vertellen..*snik* heb helaas al een donkerbruin vermoedden..."
quote:Je wordt vader.
Op maandag 06 mei 2002 14:05 schreef Mr-Leo het volgende:>>ik moet vanaaf effe langskomen echt... ben er nu zeker
>>ik moet je wat vertellen..
quote:dat is idd wel heel erg bot.
Op maandag 06 mei 2002 14:09 schreef freud het volgende:
Sterkte man... Is nooit leuk, maar goed, beter als een SMSje of zo met "het is over".
In ieder geval sterkte vanavond
mijn vriendin heeft het ook 4 weken geleden uitgemaakt
maar nu ben ik weer gewent aan de vrijgezelligheid.
en kan nu doen en laten wat ik wil
quote:Klinkt als een leuke meid! En ze is dus waarschijnlijk na vanavond vrijgezel....
De laatste dagen deed me vriendin een beetje afstandelijk en reageerde anders dan anders enzo.. net nu ik weer een beetje gewend was aan een vriendin.. Wou eerst geen relatie enzo.. maar dit meisje was toch wel erg leuk! past goed bij me, kan heel goed vinden met me vrienden enz enz en ziet er ook nog super uit... kortom: top-vriendin..Maargoed kreeg net dus een mailtje :
Heb je misschien een emailadres of telefoonnummer voor me?
quote:Lachen met jou
Op maandag 06 mei 2002 14:18 schreef djdano het volgende:[..]
Klinkt als een leuke meid! En ze is dus waarschijnlijk na vanavond vrijgezel....
quote:
Klinkt als een leuke meid! En ze is dus waarschijnlijk na vanavond vrijgezel....
Ik zal voor je duimen vanavond in elk geval. Ik hoop voor je dat het wat anders is. Ik vind het wel een beetje een vreemd mailtje.
quote:*DL kan deze opmerking totaal niet waarderen*
quote:Wat geeft jou het idee dat ze het met jou wel lang uit zal houden? Ik kan het me niet voorstellen in elk geval.
quote:Idem!
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef shmoopy het volgende:
Kunnen de reacties wat minder bot?
Sjezus,reageer dan niet.
quote:Helemaal mee eens.
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef shmoopy het volgende:
Kunnen de reacties wat minder bot?
Sjezus,reageer dan niet.
quote:* DL mist dan toch wat genen, die met gevoel voor humor
Op maandag 06 mei 2002 14:22 schreef David Letterman het volgende:[..]
*DL kan deze opmerking totaal niet waarderen*
quote:Dat denkt ook dat het grappig is.
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Proficiat. Je wordt vader!
quote:Ach, ideeën over wat humor is kunnen wel eens verschillen.
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef Frenkie het volgende:[..]
* DL mist dan toch wat genen, die met gevoel voor humor
quote:jij bent ook altijd zo serieus..
Op maandag 06 mei 2002 14:24 schreef Angeles het volgende:[..]
Ach, ideeën over wat humor is kunnen wel eens verschillen.
quote:Nee. "Dat" denkt serieus dat hij vader wordt.
Op maandag 06 mei 2002 14:24 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat denkt ook dat het grappig is.
quote:Dit is dan ook een serieus forum,
Op maandag 06 mei 2002 14:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
jij bent ook altijd zo serieus..
quote:Als ik iets grappig vind niet, maar kennelijk vind ik dit niet grappig.
Op maandag 06 mei 2002 14:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
jij bent ook altijd zo serieus..
quote:Precies!
Op maandag 06 mei 2002 14:26 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dit is dan ook een serieus forum,
als je het niet kunt opbrengen een zinvolle bijdrage te leveren ga dan ergens anders pielen svp.
En nu genoeg geslowchat,ontopic maar weer.
quote:oke een zinvolle bijdrage dan..
Op maandag 06 mei 2002 14:26 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dit is dan ook een serieus forum,
als je het niet kunt opbrengen een zinvolle bijdrage te leveren ga dan ergens anders pielen svp.
En nu genoeg geslowchat,ontopic maar weer.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 06-05-2002 14:34]
ik zal duimen dat het allemaal toch meevalt. Probeer iig aan te sturen op een goed gesprek: waarom ze (mogelijk) de relatie wil verbreken, wat je eventueel zou kunnen veranderen om samen de relatie een nieuwe kans te geven. Probeer, ondanks je pijn enzo, toch vooral de situatie redelijk te houden en te luisteren naar elkaar. Veel succes.
Nijn
het is echt superkut, en kan me voorstellen dat de topicstarter ook niet in een hele humoristische bui is!!!
nou topicstarter, veel sterkte... hopelijk is het van iets heel anders,...
Sterkte, Mr-Leo, en laat ons de afloop even weten
prrrrrr
quote:Ik heb het ook meegemaakt met mijn ex-vriendje. Hij belde me op een avond opeens op of hij langs kon komen, toen voelde ik al dat het niet goed zat. Hij kwam nooit zomaar onverwacht langs, dat lag gewoon niet in zijn aard, we spraken altijd van tevoren af wanneer we elkaar zouden zien en wanneer niet. Hij was geen type voor zomaar een tussendoorbezoekje. Ik zag het dus al aankomen en toen hij binnenkwam was het eerste wat ik vroeg: "Is er soms iets aan de hand?" en toen zei hij ook meteen dat hij het wilde uitmaken. Ik heb toen ook nog heel erg proberen aan te sturen op een goed gesprek, wilde het dolgraag nog proberen. Een week later hebben we nog een goed gesprek gehad, volgens hem om het goed af te sluiten, en toen heb ik ook nog heel erg geprobeerd om erover te praten, ik hoopte dat hij het toch nog eens wilde proberen, maar nee, het was echt uit tussen ons.
Toen was ik er uiteraard helemaal kapot van. Nu, tweeëneenhalf jaar later, ben ik alweer twee jaar samen met mijn huidige vriend (met die ex ben ik relatief maar erg kort samengeweest, zo'n anderhalve maand, toch vond ik het heel erg omdat ik toen heel erg gek op hem was geweest). Ik kan me nu geen leven meer voorstellen met mijn ex, ik ben blij dat het gelopen is zoals het is gelopen. Ik weet dat het een schrale troost is, maar misschien, over een hele tijd, voel je je ook zo.
Heel veel sterkte in elk geval.
Argh wat een klote gevoel zeg.. een soort "zenuachtig-en-je-weet-al-dat-je-gaat-zakken-voor-je-examen-gevoel".. kan me nergens op concentreren en me handen trillen
Ben 2 weken terug voor de 2e keer gezakt voor me rijexamen.. maar voelt een stuk kloteriger
IK VOEL ME KUT
(sorry.. dat ik dit hier ff kwijtmoet.. heb op dit moment geen mogelijkheid om op iets of iemand anders af te reageren..)
..zucht...
rond 18:15 komt ze langs..
laat ons vanavond ff weten hoe het is gegaan
hoelang had je btw iets met haar??
Het is trouwens wel dé perfecte manier om erachter te komen of je een meisje echt leuk vind of niet...
Ik ga idd maar van het ergste uit, kan ook niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn..
quote:owkee. dan nu niet meer treuren en wat leuks gaan doen.. wellicht valt het mee.. zou zonde zijn als je de helke dag treurt en er is niks aan de hand..!
Op maandag 06 mei 2002 14:53 schreef Mr-Leo het volgende:
Nog niet zo lang, 6 weken ofzo..Het is trouwens wel dé perfecte manier om erachter te komen of je een meisje echt leuk vind of niet...
Ik ga idd maar van het ergste uit, kan ook niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn..
quote:Ja, stom is dat he. Op het moment zelf vergaat de wereld, kun je nauwelijks nog eten door je strot krijgen, lijkt het dat je nooit meer zo'n leuk iemand tegen komt etc, maar een tijd later (als je een ander tegenkomt waar je veel beter bij blijkt te passen) kun je de boel een beetje relativeren. Ik denk altijd: als het destijds niet uitgeraakt was, had ik nu niet al meer dan anderhalf jaar samengewoond met mijn huidige vriendin die veel leuker is dan mijn ex.
Op maandag 06 mei 2002 14:43 schreef Angeles het volgende:[..]
Toen was ik er uiteraard helemaal kapot van. Nu, tweeëneenhalf jaar later, ben ik alweer twee jaar samen met mijn huidige vriend (met die ex ben ik relatief maar erg kort samengeweest, zo'n anderhalve maand, toch vond ik het heel erg omdat ik toen heel erg gek op hem was geweest). Ik kan me nu geen leven meer voorstellen met mijn ex, ik ben blij dat het gelopen is zoals het is gelopen. Ik weet dat het een schrale troost is, maar misschien, over een hele tijd, voel je je ook zo.
Hoe dan ook... MR-Leo... jij hebt hier nu (nog) niets aan. Sterkte iig.
ik was echt misselijk toen....
maarja ik zal vanavond onder m'n eten voor je duimen
veel suc6...
(i'm of now)
ach, net zelf ook weer maandje vrijgezel, en het went vanzelf weer hoor
quote:misschien was ze bang voior je reactie..
Op maandag 06 mei 2002 14:57 schreef D3nn15 het volgende:
Iig respect dat ze persoonlijk langs komt. Het kan nog veel botter. Bij mij was het dikke maand geleden per telefoonAl hele tijd afstandelijker en je weet het eigenlijk al en dan dat beslissende telefoontje... Maar tijd heelt alle wonden! Ik voel me weer prima en jij mocht het negatief uitpakken over een tijdje ook weer. Sterkte!
quote:Mee eens!!! Hoe zou je het vinden om per e-mail te horen hebben gekregen dat ze niet meer met je verder wil? Of per sms? Of per.... ??
Op maandag 06 mei 2002 14:57 schreef D3nn15 het volgende:
Iig respect dat ze persoonlijk langs komt.
prrrrr
thx voor de (meestal) fijne reacties! En die minder leuke.. achtjah.. tis fok! he, weet je van te voren ghehe..
Ik houd jullie op de hoogte vanavond
quote:Nee... Lang verhaal, 150 km van elkaar wonen etc (ze vondt het lullig me helemaal te laten komen ofzo
Op maandag 06 mei 2002 14:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
misschien was ze bang voior je reactie..
quote:Inderdaad ja. Als ik nu mijn ex zie of spreek - aardige jongen hoor, we praten ook gewoon met elkaar, geen staat van oorlog of zo, dan denk ik wel vaak: wat ben ik eigenlijk blij dat jij het nu hebt uitgemaakt en dat ik nu met mijn vriend samenben (en ook samenwoon). Het is overigens bij mij niet zo dat ik pas over mijn ex heen was toen ik mijn huidige vriend ontmoet had of zo, bij jou ook niet denk ik, maar toch schiet die gedachte vaak door mijn hoofd, van: als hij het toen niet had uitgemaakt, dan was ik niet samengeweest met mijn vriend.
Op maandag 06 mei 2002 14:56 schreef Bombie het volgende:[..]
Ja, stom is dat he. Op het moment zelf vergaat de wereld, kun je nauwelijks nog eten door je strot krijgen, lijkt het dat je nooit meer zo'n leuk iemand tegen komt etc, maar een tijd later (als je een ander tegenkomt waar je veel beter bij blijkt te passen) kun je de boel een beetje relativeren. Ik denk altijd: als het destijds niet uitgeraakt was, had ik nu niet al meer dan anderhalf jaar samengewoond met mijn huidige vriendin die veel leuker is dan mijn ex.
Hoe dan ook... MR-Leo... jij hebt hier nu (nog) niets aan. Sterkte iig.
quote:Nee, dat moment kwam niet toen ik mijn huidige vriendin heb ontmoet, maar natuurlijk kon ik toen pas inzien (wat destijds niet in me opkwam) dat iemand anders meer bij me zou passen dan mijn ex. Er zijn waarschijnlijk nog wel meer mensen die bij me passen (alhoewel ik soms een bijzonder moeilijk te hanteren vriendje blijk
Op maandag 06 mei 2002 15:04 schreef Angeles het volgende:[..]
Het is overigens bij mij niet zo dat ik pas over mijn ex heen was toen ik mijn huidige vriend ontmoet had of zo, bij jou ook niet denk ik, maar toch schiet die gedachte vaak door mijn hoofd, van: als hij het toen niet had uitgemaakt, dan was ik niet samengeweest met mijn vriend.
Trouwens... als 1 van de 2 personen in een relatie het uitmaakt met de ander kun je er wel vanuit gaan dat het niet zo moest zijn en dat het vroeg of laat toch wel mis zou lopen. Dan moet je zeker niet gaan smeken en alles uit de kast halen om ze bij je te houden (tenzij je zelf iets grondig fout heb gedaan of nooit echt veel interesse hebt getoond). Da's iig wel de meest waardevolle raad (uit eigen ervaring) die ik Mr Leo mee kan geven.
quote:Werkte dat maar zo
Op maandag 06 mei 2002 15:48 schreef Pulsemaster het volgende:
Ik ben het wel eenz met Frenkie: waarom je nu al druk maken?
En dan maakt ze het uit? FF je een week kut voelen, weer het wereldje van de vrijgezellen instappen, lekker feesten, en voor je het weet ben je haar alweer vergeten.
oh, en trouwens aan de topicstarter:
Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je vriendin (of misschien vanavond je ex) wel degelijk o.k. is, aangezien ze zelfs bij je langskomt, en ook nog van tevoren waarschuwt.
Well, succes er maar mee.
Maar voelde het ook al aankomen, vanaf vrijdag avond ongeveer. Ze reageerde gewoon opeens totaal anders dan in het begin.. Het aanraken/knuffelen/zoenen enzo kwam opeens nog maar van 1 kant.. en als ze dan een tijd stil was, en ik vroeg wat er is zij ze: "niks.. beetje moe" en dat soort dingen
....
heb net al een telemarketeer miep uitgescholden die me een krant wou aansmeren
"sodemieter op met je krant!" *op hang*
quote:Wachten is ms wel het ergste in deze wereld. Gelukkig duurt het nu niet meer zo heel lang.... Je kunt maar beter van de ellende af zijn, ook al is die nog zo klote
Op maandag 06 mei 2002 18:00 schreef Mr-Leo het volgende:
Fuck hee.. klote dat wachten...heb net al een telemarketeer miep uitgescholden die me een krant wou aansmeren
" sodemieter op met je krant *hang op* "
prrrrr
Waar het dus op neer komt.
Die jongen wordt over 10 minuutjes gedumpt.
Ik geef hem 1 tip: Wees haar voor.
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:06 schreef greesy het volgende:
Maar goed...
Waar het dus op neer komt.Die jongen wordt over 10 minuutjes gedumpt.
Ik geef hem 1 tip: Wees haar voor.
prrrrr
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:12 schreef Tranceptor het volgende:
Veel sterkte jongen en wees dankbaar voor de tijd die je met haar WEL had.
prrrrr
En zou Mr.Leo ook nu zijn webcam aan hebben staan? (refererend aan zijn signature ...)
Iig, mocht je dit nog lezen voordat ZIJ arriveert .. sxs man!
quote:Precies!!! En zeg dat je homo bent.
Op maandag 06 mei 2002 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wees haar voor en dump haar per sms!
quote:Exactly my thoughts
Op maandag 06 mei 2002 18:13 schreef GeraLd het volgende:
zou ze wind mee hebben, en er al zijn?En zou Mr.Leo ook nu zijn webcam aan hebben staan? (refererend aan zijn signature ...)
Maar sterkte aan Mr-Leo
quote:nee daar zit zo'n jongen vast op te wachten zeg
Op maandag 06 mei 2002 18:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
toch maar hoopt dat ie vader word i.p.v gedumpt wordt
en sterkte er mee mr_leo
quote:ik denk dat met zn tweeen er over praten/huilen toch prettiger is om uit elkaar te gaan dan bellen..
Op maandag 06 mei 2002 18:19 schreef PrismaticRefraction het volgende:
hele stomme vraag.. waarom heb je der niet gewoon gebeld toen je het mailtje kreeg
quote:Balen voor je, jongen.....
Op maandag 06 mei 2002 18:21 schreef Mr-Leo het volgende:
*traantje weg veegt*zucht... ok had dus gelijk...
Maargoed. Je weet nu wel waar je aan toe bent... Jullie gesprekje trouwens zo snel over? Niks meer te zeggen?
prrrrr
zoals ik al zij had dus gelijk.. ze was niet meer verliefd enzo.. was meer een (hele) goeie vriend voor haar geworden.. etc je kent et wel..
danm... life sux sometimes...
quote:Jezus, kut man ... veel sterkte ermee, ik leef (we leven?)met je mee ...
*traantje weg veegt*
zucht... ok had dus gelijk..
quote:It does, Mr-leo, it does
Op maandag 06 mei 2002 18:24 schreef Mr-Leo het volgende:
ze is al weg..zoals ik al zij had dus gelijk.. ze was niet meer verliefd enzo.. was meer een (hele) goeie vriend voor haar geworden.. etc je kent et wel..
danm... life sux sometimes...
prrrrr
quote:yep zelfde hier , 6 maanden en toen was et uit .
Op maandag 06 mei 2002 18:48 schreef D3nn15 het volgende:
Sterkte man! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen duurde mijn relatie 6 maanden ipv 6 wekenEn dus geen persoonlijke uitmaak
Sterkte... Over een maandje ben je weer helemaal de oude!
kom d'r wel weer bovenop.. voel me nu kut maargoed..
thx!
I'll Liv...
quote:Als je dat maar onthoud, er zijn ergere dingen in de wereld.
Op maandag 06 mei 2002 20:24 schreef Mr-Leo het volgende:
Nee.. maar ik voel me over paar weekjes wel weer beter..pimmetje niet
quote:Het blijft vervelend als je relatie uitgaat, hoe erg het ook is allemaal. Dus veel sterkte.
Op maandag 06 mei 2002 20:26 schreef zaiga het volgende:[..]
Als je dat maar onthoud, er zijn ergere dingen in de wereld.
quote:Beetje laat misschien nog maar ik wil je enorm veel succes wensen.
Op maandag 06 mei 2002 21:21 schreef Mr-Leo het volgende:
Jongens.. Shit Happendskom d'r wel weer overheen.. case closed
Heb precies in dezelfde situatie gezeten, tijd is de beste heelmeester.
Succes
quote:Idem
Op maandag 06 mei 2002 22:00 schreef appelsientje het volgende:[..]
Beetje laat misschien nog maar ik wil je enorm veel succes wensen.
Heb precies in dezelfde situatie gezeten, tijd is de beste heelmeester.
Succes
quote:Idd, hoe is het nu?
Op maandag 06 mei 2002 22:43 schreef Pridemeid het volgende:
Hoe gaat het nu, een paar uur later?prrrrr
Ach ik ben blij dat we nu nog steeds vrienden zijn, dat wel. Van de ene kant. en van de andree kant zie je voortdurend wat je niet meer hebt..
Good luck, en laten we samen huilen en zuipen. Dat wil nog wel eens helpen zo net erna.
quote:Zie mijn janktopic als je je hart moet luchten
Op dinsdag 07 mei 2002 02:23 schreef r0pe het volgende:moet nu ook ineens weer denken aan m'n eerste/enige vriendin.. de 2 jaartjes waren in zicht, ik had zelfs al bijna een mooi kado gekocht. Had het al uitgezocht in de winkel, was bezig met sparen.. *zucht*
Ach ik ben blij dat we nu nog steeds vrienden zijn, dat wel. Van de ene kant. en van de andree kant zie je voortdurend wat je niet meer hebt..
Good luck, en laten we samen huilen en zuipen. Dat wil nog wel eens helpen zo net erna.
quote:Ja, dat heb ik ook wel eens gehad, is niet echt persoonlijk.
Op maandag 06 mei 2002 14:09 schreef freud het volgende:
Sterkte man... Is nooit leuk, maar goed, beter als een SMSje of zo met "het is over".
maar 't is niet leuk
...
Moet trouwens opmerken dat hier toch wel een stapel ontzettend lompe en botte klootzakken rond loopt. Misschien maar goed dat ik het niet zo vaak lees hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |