abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4081641
De laatste dagen deed me vriendin een beetje afstandelijk en reageerde anders dan anders enzo.. net nu ik weer een beetje gewend was aan een vriendin.. Wou eerst geen relatie enzo.. maar dit meisje was toch wel erg leuk! past goed bij me, kan heel goed vinden met me vrienden enz enz en ziet er ook nog super uit... kortom: top-vriendin..

Maargoed kreeg net dus een mailtje :

>>ik moet vanaaf effe langskomen echt... ben er nu zeker
>>van... tegen kwart over zes ben ik bij je...
>>ik moet je wat vertellen..

*snik* heb helaas al een donkerbruin vermoedden..."

pi_4081657
Hmmz,klinkt idd niet echt positief

maar je weet maar nooit....

Succes en sterkte enzo!

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4081659
Dat lijkt idd geen goed nieuws, maar je weet het natuurlijk pas zeker als het echt gebeurd is vanavond...
dus wacht het nog even af... en anders: alvast sterkte ermee...
pi_4081666
kut voor je

sterkte

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_4081674
sterkte
  maandag 6 mei 2002 @ 14:07:39 #6
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_4081683

...sterkte

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  maandag 6 mei 2002 @ 14:07:42 #7
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_4081685
Neem het als een man en neem zo snel mogelijk afscheid door haar je huis uit te werken. Misschien komt ze dan wel terug... sorry old boy.
  FOK!fotograaf maandag 6 mei 2002 @ 14:07:54 #8
13368 NiGeLaToR
pi_4081689
Sleep er dan iig nog een afscheidswip uit..
pi_4081690
suc6... en sterkte
Als iets gejat is wil dat nog niet zeggen dat ik het heb!
  maandag 6 mei 2002 @ 14:08:47 #10
10172 -BORG-
Nijntje trapt kont!
pi_4081703
Ik moet je wat vertellen....
Ik wil even met je praten....

Ja leuke zinnetjes zijn dat niet, maar als ik jou was zou ik maar van het ergste uit gaan, dan kan het alleen nog maar mee vallen. En dan bedoel ik zoiets als dat ze al n paar maanden stiekem met je beste vriend ligt te ketsen of erger nog, eigenlijk een man is.

Good luck, maar denk er aan: Er zijn meer vrouwen als kerken..

Ik wil een grote pils!
pi_4081712
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:05 schreef Mr-Leo het volgende:
De laatste dagen deed me vriendin een beetje afstandelijk en reageerde anders dan anders enzo.. net nu ik weer een beetje gewend was aan een vriendin.. Wou eerst geen relatie enzo.. maar dit meisje was toch wel erg leuk! past goed bij me, kan heel goed vinden met me vrienden enz enz en ziet er ook nog super uit... kortom: top-vriendin..

Ben benieuwd wat de uitslag is... sterkte.. of je word vader... of je word gedumpt
pi_4081713
klote man, sterkte!
pi_4081716
quote:

Je wordt vader.
O+. Ripley. O+.
  FOK!fotograaf maandag 6 mei 2002 @ 14:09:53 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4081724
Sterkte man... Is nooit leuk, maar goed, beter als een SMSje of zo met "het is over".

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_4081758
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:09 schreef freud het volgende:
Sterkte man... Is nooit leuk, maar goed, beter als een SMSje of zo met "het is over".

dat is idd wel heel erg bot.

In ieder geval sterkte vanavond

pi_4081764
Idd zeer klote, het klinkt niet positief, maar wel repect voor haar dat ze het persoonlijk komt vertellen.....wat het dan ook is......iig veel succes en laat nog wat weten!
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_4081768
Ik zou inderdaad niet uitsluiten dat ze zwanger van je is...
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_4081781
Tis nie leuk

mijn vriendin heeft het ook 4 weken geleden uitgemaakt

maar nu ben ik weer gewent aan de vrijgezelligheid.

en kan nu doen en laten wat ik wil

un Schizofreen is nooit alleen!!!!! Wie un kuil graaft voor un ander zal daar wel een goede reden voor hebben!!! Wie de schoen niet past, moet maar een ander kopen!!! een gegeve paard niet in zijn mond kijke, hij kan immers bijten!!!!
  maandag 6 mei 2002 @ 14:18:40 #19
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_4081864
quote:

Klinkt als een leuke meid! En ze is dus waarschijnlijk na vanavond vrijgezel....

Heb je misschien een emailadres of telefoonnummer voor me?

maandag 6 mei 2002 @ 14:19:34 #20
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4081880
Wees haar voor en dump haar per sms!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_4081888
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:18 schreef djdano het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke meid! En ze is dus waarschijnlijk na vanavond vrijgezel....

Lachen met jou
  maandag 6 mei 2002 @ 14:19:56 #22
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4081894
quote:

[..]

maandag 6 mei 2002 @ 14:22:16 #23
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4081946
Ik vind het wel een beetje een vreemde manier van met elkaar omgaan. Kan ze dan niet begrijpen dat het voor jou slopend is om zo'n mailtje te ontvangen, om al de hele dag het vermoeden te hebben dat het uit gaat zonder dat je het zeker weet. Dan kun je het volgens mij maar beter meteen weten.

Ik zal voor je duimen vanavond in elk geval. Ik hoop voor je dat het wat anders is. Ik vind het wel een beetje een vreemd mailtje.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4081958
quote:

[..]

*DL kan deze opmerking totaal niet waarderen*

Pulp Fiction
  maandag 6 mei 2002 @ 14:22:55 #25
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4081960
quote:

[..]

Wat geeft jou het idee dat ze het met jou wel lang uit zal houden? Ik kan het me niet voorstellen in elk geval.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  FOK!Babe maandag 6 mei 2002 @ 14:23:04 #26
11324 shmoopy
pi_4081963
Kunnen de reacties wat minder bot?
Sjezus,reageer dan niet.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 6 mei 2002 @ 14:23:27 #27
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_4081968
Proficiat. Je wordt vader!
Wie?
pi_4081974
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef shmoopy het volgende:
Sjezus,reageer dan niet.
Idem!
Pulp Fiction
  maandag 6 mei 2002 @ 14:23:39 #29
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4081975
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef shmoopy het volgende:
Sjezus,reageer dan niet.
Helemaal mee eens.
  maandag 6 mei 2002 @ 14:23:47 #30
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4081977
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:22 schreef David Letterman het volgende:

[..]

*DL kan deze opmerking totaal niet waarderen*

* DL mist dan toch wat genen, die met gevoel voor humor
  maandag 6 mei 2002 @ 14:24:04 #31
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4081983
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Proficiat. Je wordt vader!
Dat denkt ook dat het grappig is.
  maandag 6 mei 2002 @ 14:24:40 #32
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4081994
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

* DL mist dan toch wat genen, die met gevoel voor humor

Ach, ideeën over wat humor is kunnen wel eens verschillen.
  maandag 6 mei 2002 @ 14:25:17 #33
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4082006
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:24 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ach, ideeën over wat humor is kunnen wel eens verschillen.

jij bent ook altijd zo serieus..
  maandag 6 mei 2002 @ 14:26:03 #34
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_4082015
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:24 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dat denkt ook dat het grappig is.

Nee. "Dat" denkt serieus dat hij vader wordt.
Wie?
  FOK!Babe maandag 6 mei 2002 @ 14:26:49 #35
11324 shmoopy
pi_4082025
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:25 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dit is dan ook een serieus forum,
als je het niet kunt opbrengen een zinvolle bijdrage te leveren ga dan ergens anders pielen svp.
En nu genoeg geslowchat,ontopic maar weer.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 6 mei 2002 @ 14:27:16 #36
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_4082033
-edit-en nu kappen-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 06-05-2002 14:27]

maandag 6 mei 2002 @ 14:27:26 #37
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_4082035
hmz,

klinkt niet echt positief...

iig sterkte...

So we just called him Fred
  maandag 6 mei 2002 @ 14:28:05 #38
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4082046
quote:

[..]

Als ik iets grappig vind niet, maar kennelijk vind ik dit niet grappig.
  maandag 6 mei 2002 @ 14:28:19 #39
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4082050
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:26 schreef shmoopy het volgende:

[..]

als je het niet kunt opbrengen een zinvolle bijdrage te leveren ga dan ergens anders pielen svp.

Precies!
  maandag 6 mei 2002 @ 14:29:40 #40
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4082075
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:26 schreef shmoopy het volgende:

[..]

oke een zinvolle bijdrage dan..
De topicopener zal toch moeten wachten tot vanavond. Dan vertelt ze hem meer. Misschien maakt ze het uit, maar misschien ook niet. Misschien wil ze samen op vakantie, of een half jaar down under. Miscchien gaat ze op zichzelf wonen, en misschien maakt ze het uit. JE weet het niet, maar om nu gelijk het slechtste te denken is mi niet verstandig. Daar wordt je alleen maar ongelukkig van!

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 06-05-2002 14:34]

maandag 6 mei 2002 @ 14:32:50 #41
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_4082137
heel veel sterkte vanavond

ik zal duimen dat het allemaal toch meevalt. Probeer iig aan te sturen op een goed gesprek: waarom ze (mogelijk) de relatie wil verbreken, wat je eventueel zou kunnen veranderen om samen de relatie een nieuwe kans te geven. Probeer, ondanks je pijn enzo, toch vooral de situatie redelijk te houden en te luisteren naar elkaar. Veel succes.
Nijn

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
  maandag 6 mei 2002 @ 14:33:12 #42
22392 Sinterklaashaas
Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
pi_4082141
de mensen die hier nu een beetje blij doen zijn echt dom, nog nooit verliefd geweest en gedump?

het is echt superkut, en kan me voorstellen dat de topicstarter ook niet in een hele humoristische bui is!!!

nou topicstarter, veel sterkte... hopelijk is het van iets heel anders,...

Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
pi_4082144
Ah man klote. Ik heb zoiets ook meegemaakt. Het ging al wat minder en vriendin wou even wat tijd voor haarzelf, was ook al wat afstandelijker. Ja, dan zit je niet echt op je gemak te wachten... Sterkte, wat de uitslag ook mogen wezen, hoelang zijn jullie al samen trouwens?
  maandag 6 mei 2002 @ 14:43:13 #44
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4082312
Jeetje... vervelend om zo een hele dag in spanning te moeten blijven wachten...
Het kan inderdaad echt vanálles zijn. Tis maar net aan jou hoe jij er mee om wilt gaan, de resterende paar uurtjes. Je kunt het ergste denken, of juist het leukste. Hoe dan ook, waar je ook over blijft piekeren, het is maar 1 van de vele mogelijkheden. Blijf bij jezelf en ga haar iig niks verwijten, daar schiet je niks mee op en daar krijg je later alleen maar spijt van. Natuurlijk kun je in dat gesprek wel aangeven hoe het voor jou is.

Sterkte, Mr-Leo, en laat ons de afloop even weten

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  maandag 6 mei 2002 @ 14:43:48 #45
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4082322
quote:

Ik heb het ook meegemaakt met mijn ex-vriendje. Hij belde me op een avond opeens op of hij langs kon komen, toen voelde ik al dat het niet goed zat. Hij kwam nooit zomaar onverwacht langs, dat lag gewoon niet in zijn aard, we spraken altijd van tevoren af wanneer we elkaar zouden zien en wanneer niet. Hij was geen type voor zomaar een tussendoorbezoekje. Ik zag het dus al aankomen en toen hij binnenkwam was het eerste wat ik vroeg: "Is er soms iets aan de hand?" en toen zei hij ook meteen dat hij het wilde uitmaken. Ik heb toen ook nog heel erg proberen aan te sturen op een goed gesprek, wilde het dolgraag nog proberen. Een week later hebben we nog een goed gesprek gehad, volgens hem om het goed af te sluiten, en toen heb ik ook nog heel erg geprobeerd om erover te praten, ik hoopte dat hij het toch nog eens wilde proberen, maar nee, het was echt uit tussen ons.

Toen was ik er uiteraard helemaal kapot van. Nu, tweeëneenhalf jaar later, ben ik alweer twee jaar samen met mijn huidige vriend (met die ex ben ik relatief maar erg kort samengeweest, zo'n anderhalve maand, toch vond ik het heel erg omdat ik toen heel erg gek op hem was geweest). Ik kan me nu geen leven meer voorstellen met mijn ex, ik ben blij dat het gelopen is zoals het is gelopen. Ik weet dat het een schrale troost is, maar misschien, over een hele tijd, voel je je ook zo.

Heel veel sterkte in elk geval.

pi_4082330
Nee zwanger is ze niet.. klote is dat ik haar nu net steeds leuker begon te vinden..

Argh wat een klote gevoel zeg.. een soort "zenuachtig-en-je-weet-al-dat-je-gaat-zakken-voor-je-examen-gevoel".. kan me nergens op concentreren en me handen trillen

Ben 2 weken terug voor de 2e keer gezakt voor me rijexamen.. maar voelt een stuk kloteriger

IK VOEL ME KUT
(sorry.. dat ik dit hier ff kwijtmoet.. heb op dit moment geen mogelijkheid om op iets of iemand anders af te reageren..)

..zucht...

pi_4082428
Nee kan niet boos worden op haar.. wil wel graag weten hoe en wat natuurlijk, dus wel ff over praten..

rond 18:15 komt ze langs..

pi_4082445
is kut jah,
ik heb hetzelfde gehad (maandje geleden ), alleen duurde het bij mij gewoon 8 (f*cking) dagen voordat ze het zei... (zat een weekeind keulen tussen en een tentame week ect )
en idd de zinnetjes zoals "ik moet iets vertellen"
"kom eens, er is iets" ect moet je idd nooit vertrouwen...

laat ons vanavond ff weten hoe het is gegaan

hoelang had je btw iets met haar??

pi_4082540
Nog niet zo lang, 6 weken ofzo..

Het is trouwens wel dé perfecte manier om erachter te komen of je een meisje echt leuk vind of niet...

Ik ga idd maar van het ergste uit, kan ook niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn..

maandag 6 mei 2002 @ 14:55:23 #50
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4082572
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:53 schreef Mr-Leo het volgende:
Nog niet zo lang, 6 weken ofzo..

Het is trouwens wel dé perfecte manier om erachter te komen of je een meisje echt leuk vind of niet...

Ik ga idd maar van het ergste uit, kan ook niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn..

owkee. dan nu niet meer treuren en wat leuks gaan doen.. wellicht valt het mee.. zou zonde zijn als je de helke dag treurt en er is niks aan de hand..!
pi_4082597
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:43 schreef Angeles het volgende:

[..]

Toen was ik er uiteraard helemaal kapot van. Nu, tweeëneenhalf jaar later, ben ik alweer twee jaar samen met mijn huidige vriend (met die ex ben ik relatief maar erg kort samengeweest, zo'n anderhalve maand, toch vond ik het heel erg omdat ik toen heel erg gek op hem was geweest). Ik kan me nu geen leven meer voorstellen met mijn ex, ik ben blij dat het gelopen is zoals het is gelopen. Ik weet dat het een schrale troost is, maar misschien, over een hele tijd, voel je je ook zo.

Ja, stom is dat he. Op het moment zelf vergaat de wereld, kun je nauwelijks nog eten door je strot krijgen, lijkt het dat je nooit meer zo'n leuk iemand tegen komt etc, maar een tijd later (als je een ander tegenkomt waar je veel beter bij blijkt te passen) kun je de boel een beetje relativeren. Ik denk altijd: als het destijds niet uitgeraakt was, had ik nu niet al meer dan anderhalf jaar samengewoond met mijn huidige vriendin die veel leuker is dan mijn ex.

Hoe dan ook... MR-Leo... jij hebt hier nu (nog) niets aan. Sterkte iig.

pi_4082600
nou, misschien heeft ze wel problemen met zichzelf...
kan natuurlijk ook...
maar dan kan het nog daar op uit komen...

ik was echt misselijk toen....
maarja ik zal vanavond onder m'n eten voor je duimen
veel suc6...

(i'm of now)

pi_4082617
Iig respect dat ze persoonlijk langs komt. Het kan nog veel botter. Bij mij was het dikke maand geleden per telefoon Al hele tijd afstandelijker en je weet het eigenlijk al en dan dat beslissende telefoontje... Maar tijd heelt alle wonden! Ik voel me weer prima en jij mocht het negatief uitpakken over een tijdje ook weer. Sterkte!
pi_4082626
sterkte!

ach, net zelf ook weer maandje vrijgezel, en het went vanzelf weer hoor

beter goed gecopieerd dan slecht verzonnen
  maandag 6 mei 2002 @ 14:59:09 #55
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4082649
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:57 schreef D3nn15 het volgende:
Iig respect dat ze persoonlijk langs komt. Het kan nog veel botter. Bij mij was het dikke maand geleden per telefoon Al hele tijd afstandelijker en je weet het eigenlijk al en dan dat beslissende telefoontje... Maar tijd heelt alle wonden! Ik voel me weer prima en jij mocht het negatief uitpakken over een tijdje ook weer. Sterkte!
misschien was ze bang voior je reactie..
  maandag 6 mei 2002 @ 14:59:33 #56
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4082657
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:57 schreef D3nn15 het volgende:
Iig respect dat ze persoonlijk langs komt.
Mee eens!!! Hoe zou je het vinden om per e-mail te horen hebben gekregen dat ze niet meer met je verder wil? Of per sms? Of per.... ??
Brrrr... dat is nog veel verschrikkelijker. Nu krijg jij ook de kans om tegen haar te zeggen wat je er van vindt. Neem die ruimte dus ook, de kans is dat dit je enige mogelijkheid is om dat te doen

prrrrr

pi_4082691
Hmm jah als ze et uitmaakt vanavond dan hoef ik voorlopig ook geen vaste vriendin meer..

thx voor de (meestal) fijne reacties! En die minder leuke.. achtjah.. tis fok! he, weet je van te voren ghehe..

Ik houd jullie op de hoogte vanavond

pi_4082712
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

misschien was ze bang voior je reactie..

Nee... Lang verhaal, 150 km van elkaar wonen etc (ze vondt het lullig me helemaal te laten komen ofzo ). We zijn nu wel vrienden btw en gaan soms nog wat leuks doen. Ach nu voel je je klote maar geloof me over een tijdje ga je de goede dingen inzien Ik dacht die eerste tijd ook dat komt nooit meer goed de aarde vergaat etc
  maandag 6 mei 2002 @ 15:04:16 #59
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4082724
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:56 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ja, stom is dat he. Op het moment zelf vergaat de wereld, kun je nauwelijks nog eten door je strot krijgen, lijkt het dat je nooit meer zo'n leuk iemand tegen komt etc, maar een tijd later (als je een ander tegenkomt waar je veel beter bij blijkt te passen) kun je de boel een beetje relativeren. Ik denk altijd: als het destijds niet uitgeraakt was, had ik nu niet al meer dan anderhalf jaar samengewoond met mijn huidige vriendin die veel leuker is dan mijn ex.

Hoe dan ook... MR-Leo... jij hebt hier nu (nog) niets aan. Sterkte iig.

Inderdaad ja. Als ik nu mijn ex zie of spreek - aardige jongen hoor, we praten ook gewoon met elkaar, geen staat van oorlog of zo, dan denk ik wel vaak: wat ben ik eigenlijk blij dat jij het nu hebt uitgemaakt en dat ik nu met mijn vriend samenben (en ook samenwoon). Het is overigens bij mij niet zo dat ik pas over mijn ex heen was toen ik mijn huidige vriend ontmoet had of zo, bij jou ook niet denk ik, maar toch schiet die gedachte vaak door mijn hoofd, van: als hij het toen niet had uitgemaakt, dan was ik niet samengeweest met mijn vriend.
  maandag 6 mei 2002 @ 15:25:34 #60
24463 steesie
machiavelli
pi_4083161
sterkte vanavond.......Hou ons op de hoogte!
pi_4083331
Doe ik...
  maandag 6 mei 2002 @ 15:48:54 #62
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_4083615
Ik ben het wel eenz met Frenkie: waarom je nu al druk maken?
En dan maakt ze het uit? FF je een week kut voelen, weer het wereldje van de vrijgezellen instappen, lekker feesten, en voor je het weet ben je haar alweer vergeten.
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_4083622
quote:
Op maandag 06 mei 2002 15:04 schreef Angeles het volgende:

[..]

Het is overigens bij mij niet zo dat ik pas over mijn ex heen was toen ik mijn huidige vriend ontmoet had of zo, bij jou ook niet denk ik, maar toch schiet die gedachte vaak door mijn hoofd, van: als hij het toen niet had uitgemaakt, dan was ik niet samengeweest met mijn vriend.

Nee, dat moment kwam niet toen ik mijn huidige vriendin heb ontmoet, maar natuurlijk kon ik toen pas inzien (wat destijds niet in me opkwam) dat iemand anders meer bij me zou passen dan mijn ex. Er zijn waarschijnlijk nog wel meer mensen die bij me passen (alhoewel ik soms een bijzonder moeilijk te hanteren vriendje blijk ), maar ik ga helemaal voor mijn huidige vriendin. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou opgeven. Sommige mensen lijken daar zowiezo wat makkelijker in te zijn, maar da's iets voor een ander topic.

Trouwens... als 1 van de 2 personen in een relatie het uitmaakt met de ander kun je er wel vanuit gaan dat het niet zo moest zijn en dat het vroeg of laat toch wel mis zou lopen. Dan moet je zeker niet gaan smeken en alles uit de kast halen om ze bij je te houden (tenzij je zelf iets grondig fout heb gedaan of nooit echt veel interesse hebt getoond). Da's iig wel de meest waardevolle raad (uit eigen ervaring) die ik Mr Leo mee kan geven.

maandag 6 mei 2002 @ 15:54:03 #64
26488 Multigirl
God is a DJ
pi_4083709
Ja, gedumpt en vernedert worden... Ik weet hoe dat voelt...
Suck you all!
pi_4083759
quote:
Op maandag 06 mei 2002 15:48 schreef Pulsemaster het volgende:
Ik ben het wel eenz met Frenkie: waarom je nu al druk maken?
En dan maakt ze het uit? FF je een week kut voelen, weer het wereldje van de vrijgezellen instappen, lekker feesten, en voor je het weet ben je haar alweer vergeten.
Werkte dat maar zo

oh, en trouwens aan de topicstarter:
Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je vriendin (of misschien vanavond je ex) wel degelijk o.k. is, aangezien ze zelfs bij je langskomt, en ook nog van tevoren waarschuwt.

Well, succes er maar mee.

pi_4083878
Hmm ben ook wel blij dat ze het zelf komt vertellen (ze moet er 7km voor fietsen).. En weet ook wel dat het wel weer over gaat dat kut gevoel.. maar dit is gewoon zo'n leuk meisje

Maar voelde het ook al aankomen, vanaf vrijdag avond ongeveer. Ze reageerde gewoon opeens totaal anders dan in het begin.. Het aanraken/knuffelen/zoenen enzo kwam opeens nog maar van 1 kant.. en als ze dan een tijd stil was, en ik vroeg wat er is zij ze: "niks.. beetje moe" en dat soort dingen

....

maandag 6 mei 2002 @ 16:06:57 #67
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4083925
Tis ontzettend kut voor je, joh.

*kroel*

prrrrr

pi_4085691
Fuck hee.. klote dat wachten...

heb net al een telemarketeer miep uitgescholden die me een krant wou aansmeren

"sodemieter op met je krant!" *op hang*

maandag 6 mei 2002 @ 18:01:22 #69
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4085707
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:00 schreef Mr-Leo het volgende:
Fuck hee.. klote dat wachten...

heb net al een telemarketeer miep uitgescholden die me een krant wou aansmeren

" sodemieter op met je krant *hang op* "

Wachten is ms wel het ergste in deze wereld. Gelukkig duurt het nu niet meer zo heel lang.... Je kunt maar beter van de ellende af zijn, ook al is die nog zo klote

prrrrr

maandag 6 mei 2002 @ 18:06:35 #70
23614 greesy
always fun
pi_4085768
Maar goed...

Waar het dus op neer komt.

Die jongen wordt over 10 minuutjes gedumpt.

Ik geef hem 1 tip: Wees haar voor.

just be who you want to be
  maandag 6 mei 2002 @ 18:08:56 #71
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_4085790
Misschien is ze wel 7 minuten te vroeg... en is ze er NU
Sterkte jongen!
  maandag 6 mei 2002 @ 18:09:45 #72
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4085797
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:06 schreef greesy het volgende:
Maar goed...

Waar het dus op neer komt.

Die jongen wordt over 10 minuutjes gedumpt.

Ik geef hem 1 tip: Wees haar voor.

als je nou het topic eens doorleest zie je dat dit niet echt is waar het om gaat, meid

prrrrr

maandag 6 mei 2002 @ 18:10:39 #73
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4085802
Anyway, veeeeel sterkte Mr-Leo

prrrrr

maandag 6 mei 2002 @ 18:12:39 #74
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_4085815
toch maar hoopt dat ie vader word i.p.v gedumpt wordt

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 06-05-2002 18:12]

pi_4085817
Veel sterkte jongen en wees dankbaar voor de tijd die je met haar WEL had.
pi_4085823
sterkte...
pi_4085828
quote:

[..]

Ja en jij moet oprottuh hier
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 6 mei 2002 @ 18:13:43 #78
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4085832
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:12 schreef Tranceptor het volgende:
Veel sterkte jongen en wees dankbaar voor de tijd die je met haar WEL had.

prrrrr

maandag 6 mei 2002 @ 18:13:55 #79
25540 GeraLd
Het begint met ambitie
pi_4085834
zou ze wind mee hebben, en er al zijn?

En zou Mr.Leo ook nu zijn webcam aan hebben staan? (refererend aan zijn signature ...)

Iig, mocht je dit nog lezen voordat ZIJ arriveert .. sxs man!

Het leven is geen krentenbol
  maandag 6 mei 2002 @ 18:14:34 #80
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4085841
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wees haar voor en dump haar per sms!
Precies!!! En zeg dat je homo bent.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4085870
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:13 schreef GeraLd het volgende:
zou ze wind mee hebben, en er al zijn?

En zou Mr.Leo ook nu zijn webcam aan hebben staan? (refererend aan zijn signature ...)

Exactly my thoughts

Maar sterkte aan Mr-Leo

pi_4085921
hele stomme vraag.. waarom heb je der niet gewoon gebeld toen je het mailtje kreeg
pi_4085955
*traantje weg veegt*

zucht... ok had dus gelijk...

maandag 6 mei 2002 @ 18:21:24 #84
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_4085959
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
toch maar hoopt dat ie vader word i.p.v gedumpt wordt
nee daar zit zo'n jongen vast op te wachten zeg

en sterkte er mee mr_leo

People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  maandag 6 mei 2002 @ 18:22:43 #85
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_4085982
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:19 schreef PrismaticRefraction het volgende:
hele stomme vraag.. waarom heb je der niet gewoon gebeld toen je het mailtje kreeg
ik denk dat met zn tweeen er over praten/huilen toch prettiger is om uit elkaar te gaan dan bellen..
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  maandag 6 mei 2002 @ 18:24:15 #86
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4086004
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:21 schreef Mr-Leo het volgende:
*traantje weg veegt*

zucht... ok had dus gelijk...

Balen voor je, jongen.....

Maargoed. Je weet nu wel waar je aan toe bent... Jullie gesprekje trouwens zo snel over? Niks meer te zeggen?

prrrrr

pi_4086019
ze is al weg..

zoals ik al zij had dus gelijk.. ze was niet meer verliefd enzo.. was meer een (hele) goeie vriend voor haar geworden.. etc je kent et wel..

danm... life sux sometimes...

maandag 6 mei 2002 @ 18:26:14 #88
25540 GeraLd
Het begint met ambitie
pi_4086039
quote:
*traantje weg veegt*
zucht... ok had dus gelijk..
Jezus, kut man ... veel sterkte ermee, ik leef (we leven?)met je mee ...
Het leven is geen krentenbol
pi_4086056
heey jongen sterkte en je komt er wel weer bovenop.
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 6 mei 2002 @ 18:27:49 #90
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4086076
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:24 schreef Mr-Leo het volgende:
ze is al weg..

zoals ik al zij had dus gelijk.. ze was niet meer verliefd enzo.. was meer een (hele) goeie vriend voor haar geworden.. etc je kent et wel..

danm... life sux sometimes...

It does, Mr-leo, it does
Ook ik leef met je mee, voor zover je dat een klein btje kan ondersteunen

prrrrr

maandag 6 mei 2002 @ 18:39:42 #91
25737 spookie
Banaantje?
pi_4086323
*spookie veegt ook traantje weg*
oops ohh my ...
pi_4086491
Sterkte man! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen duurde mijn relatie 6 maanden ipv 6 weken En dus geen persoonlijke uitmaak Sterkte... Over een maandje ben je weer helemaal de oude!
  maandag 6 mei 2002 @ 19:30:47 #93
17782 choser
"for we are many"
pi_4087129
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:48 schreef D3nn15 het volgende:
Sterkte man! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen duurde mijn relatie 6 maanden ipv 6 weken En dus geen persoonlijke uitmaak Sterkte... Over een maandje ben je weer helemaal de oude!
yep zelfde hier , 6 maanden en toen was et uit .
"Assasination is the extreme form of censorship."
pi_4087429
Allemaal bedankt voor de reacties!

kom d'r wel weer bovenop.. voel me nu kut maargoed..

thx!

I'll Liv...

maandag 6 mei 2002 @ 20:19:33 #95
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_4088023
Jammer voor je.
Wel apart, terwijl je gedumpt wordt, wordt Pim doodgeschoten. Dat vergeet je dus nooit meer
pi_4088133
Nee.. maar ik voel me over paar weekjes wel weer beter..

pimmetje niet

maandag 6 mei 2002 @ 20:26:44 #97
8352 zaiga
The Keenest
pi_4088168
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:24 schreef Mr-Leo het volgende:
Nee.. maar ik voel me over paar weekjes wel weer beter..

pimmetje niet

Als je dat maar onthoud, er zijn ergere dingen in de wereld.
May the road rise to meet your feet
  maandag 6 mei 2002 @ 20:35:41 #98
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4088351
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:26 schreef zaiga het volgende:

[..]

Als je dat maar onthoud, er zijn ergere dingen in de wereld.

Het blijft vervelend als je relatie uitgaat, hoe erg het ook is allemaal. Dus veel sterkte.
pi_4088434
Bizar moment van timing heeft die ex van je
  maandag 6 mei 2002 @ 20:41:05 #100
19290 Maxx-T
Whazzup!
pi_4088462
Klote voor je man! Ik heb nog geen vriendin maar ken het gevoel wel. Ik wordt ook zo gebeld door een meisje die ik erg leuk vindt maar ze vond "sjonnie"leuker. Dus ik w8 nog ff af. Tja en anders hoor ik het morgen wel op werk.
Unanswered love hurts when the other doesn't respond to it.
pi_4089152
Jongens.. Shit Happends

kom d'r wel weer overheen.. case closed

maandag 6 mei 2002 @ 22:00:40 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_4089805
quote:
Op maandag 06 mei 2002 21:21 schreef Mr-Leo het volgende:
Jongens.. Shit Happends

kom d'r wel weer overheen.. case closed

Beetje laat misschien nog maar ik wil je enorm veel succes wensen.

Heb precies in dezelfde situatie gezeten, tijd is de beste heelmeester.
Succes

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_4089908
quote:
Op maandag 06 mei 2002 22:00 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Beetje laat misschien nog maar ik wil je enorm veel succes wensen.

Heb precies in dezelfde situatie gezeten, tijd is de beste heelmeester.
Succes

Idem
Pulp Fiction
  maandag 6 mei 2002 @ 22:43:10 #104
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4090418
Hoe gaat het nu, een paar uur later?

prrrrr

pi_4090719
quote:
Op maandag 06 mei 2002 22:43 schreef Pridemeid het volgende:
Hoe gaat het nu, een paar uur later?

prrrrr

Idd, hoe is het nu?
even off-topic waar gaat dat "prrrrr" over? Beetje nieuwsgierig maar
pi_4090994
Hmm jah.. achjah et gaat.. beetje raar nu allemaal met de moord op pim..

rare, klote dag vandaag!

dinsdag 7 mei 2002 @ 00:45:08 #107
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4092216
ja, het is inderdaad niet zo'n leuke dag. Sterkte kerel, over een paar weekies ben je er echt weer overheen!!
Drugs are good mkay?
pi_4092270
sterkte jongen!
pi_4092911
moet nu ook ineens weer denken aan m'n eerste/enige vriendin.. de 2 jaartjes waren in zicht, ik had zelfs al bijna een mooi kado gekocht. Had het al uitgezocht in de winkel, was bezig met sparen.. *zucht*

Ach ik ben blij dat we nu nog steeds vrienden zijn, dat wel. Van de ene kant. en van de andree kant zie je voortdurend wat je niet meer hebt..

Good luck, en laten we samen huilen en zuipen. Dat wil nog wel eens helpen zo net erna.

pi_4096307
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 02:23 schreef r0pe het volgende:
moet nu ook ineens weer denken aan m'n eerste/enige vriendin.. de 2 jaartjes waren in zicht, ik had zelfs al bijna een mooi kado gekocht. Had het al uitgezocht in de winkel, was bezig met sparen.. *zucht*

Ach ik ben blij dat we nu nog steeds vrienden zijn, dat wel. Van de ene kant. en van de andree kant zie je voortdurend wat je niet meer hebt..

Good luck, en laten we samen huilen en zuipen. Dat wil nog wel eens helpen zo net erna.

Zie mijn janktopic als je je hart moet luchten
pi_4096845
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:09 schreef freud het volgende:

Ja, dat heb ik ook wel eens gehad, is niet echt persoonlijk.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 17:39:26 #112
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4099908
Balen voor je, maar het kan nog erger... Zie ergens een janktopic van mij over vriendin + Salou, ik heb geeneens zin om hem te linken
  dinsdag 7 mei 2002 @ 17:41:31 #113
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4099929
Sterkte hey!
Of het handig is, is een tweede...
  vrijdag 10 mei 2002 @ 01:03:30 #114
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_4131913
beter dan weken achtereen zitten tobben hoe en wat. In ieder geval heeft ze je niet in die hel van onzekerheid gelaten... niet lang iig.

maar 't is niet leuk

...

Moet trouwens opmerken dat hier toch wel een stapel ontzettend lompe en botte klootzakken rond loopt. Misschien maar goed dat ik het niet zo vaak lees hier.

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')