En tieten!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef ikke043 het volgende:
Aangezien de meeste autisten beelddenkers zijn zal ik visueel uitleggen waar carnaval om draait![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=
7 dagen [ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Fabio & Fabrizioquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef revolutionarymen het volgende:
wat voor muziek houden jullie eigenlijk van?
Dat is een bijproduct van hetquote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Autidude het volgende:
[..]
En tieten!![]()
Ik kom niet uit die regio, maar ik vind het wel grappig.. de muziek is wel leuk en ik hou wel van bier en tieten!
Voor deze keer dan maarquote:Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef revolutionarymen het volgende:
telt deze ook als carnavals muziek? in dat geval is dit miennmr1
Ik hou niet van bier (en tieten hoeven voor mij ook niet echtquote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Autidude het volgende:
[..]
En tieten!![]()
Ik kom niet uit die regio, maar ik vind het wel grappig.. de muziek is wel leuk en ik hou wel van bier en tieten!
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef revolutionarymen het volgende:
telt deze ook als carnavals muziek? in dat geval is dit miennmr1
Maar Bier en Tieten is wel een leuk carnaval liedjequote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou niet van bier (en tieten hoeven voor mij ook niet echt), maar ECHT carnaval lijkt me wel leuk!!! Maar ik kom ook niet uit die regio...
zwijn wat is dat? bedoel je swien?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef francis998 het volgende:
wel vaag...ik ben in nederland geboren en getogen en opgegroeid..maar met dat soort muziek heb ik echt niks..ik vind 't vaag/ onzin/stom..zonder slechte bedoelingen..
maar ik luister het..en kan er echt niks mee...ook 't deuntje..
hoewel dit lied haalde wel herinneringen op, naar een overbuurman die een zwijn had als huisdier in de tuin..endat stonk. Maar ik was klein..en het boeide me niks, zolang ik de zwijn maar eten kon gaan geven(brood)
Coolquote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef revolutionarymen het volgende:
de niet carnaval nmrs zijn en niet lachentop 10
mozart, beethoven, vivaldi, chopin, max richter, verdi, bach, ACDC, rammstein, beatles, en nog veel meer maar dan is het geen top 10
Het is ook wel een leuk carnavalsliedje, maar ik drink geen bier en tieten hoef ik ook niet te zienquote:Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar Bier en Tieten is wel een leuk carnaval liedjeEn er wordt ook rekening gehouden met de dames
![]()
zwien in dat lied daar werd tock zwijn meebedoeld?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
zwijn wat is dat? bedoel je swien?
hou je meer van de zware klassiek? zeg maar de soort muziek die je gebruikt bij een dikke middeleeuwse oorlogquote:Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef RRGJL het volgende:
[..]
CoolIk vind klassiek ook mooi, maar ik ben er totaal niet bekend mee. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, als het ware, met het leren kennen
ja kloptquote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef francis998 het volgende:
[..]
zwien in dat lied daar werd tock zwijn meebedoeld?
Ik wil het je wel lerenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef francis998 het volgende:
ik praat maar niet meer mee over die carnavals liedjes..want ik zelf vind er geen moer aan
ik snapte hem wel, alleen dacht dat ik het lied miss verkeerd geinterpreteerd hadquote:Op maandag 25 januari 2010 23:21 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
ja klopt
wat ik zei was een heeeele flauwe grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |