abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77271886
jeetje..volgens mij vieren weinig hier carnaval. Ik ook niet, trouwens op kerst/oud en nieuw na..heb ik niet echt veel met feestdagen.
En...ooo...genoeg bier..kan heel erg veel uitmaken..
  maandag 25 januari 2010 @ 22:57:03 #77
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77272506
Aangezien de meeste autisten beelddenkers zijn zal ik visueel uitleggen waar carnaval om draait

=

7 dagen

=

Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77272667
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef ikke043 het volgende:
Aangezien de meeste autisten beelddenkers zijn zal ik visueel uitleggen waar carnaval om draait
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

=

7 dagen [ afbeelding ]

=

[ afbeelding ]
En tieten!

Ik kom niet uit die regio, maar ik vind het wel grappig.. de muziek is wel leuk en ik hou wel van bier en tieten!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  maandag 25 januari 2010 @ 23:00:49 #79
247161 ikke043
pi_77272678
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef revolutionarymen het volgende:
wat voor muziek houden jullie eigenlijk van?
Fabio & Fabrizio
Big Benny
Rowwen Heze
Ziesjoem
Schintaler
carnaval
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 25 januari 2010 @ 23:01:49 #80
247161 ikke043
pi_77272744
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Autidude het volgende:

[..]

En tieten!

Ik kom niet uit die regio, maar ik vind het wel grappig.. de muziek is wel leuk en ik hou wel van bier en tieten!
Dat is een bijproduct van het
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77272781
hmmmm...ik moet zeggen dat ik de lol er niet echt van inzie(de laatste zie ik sowieso weinig lol in de dingen miss de depressie die nog steeds aan het buurten is).

Maar in ieder geval..dat van het bier snap ik wel. Maar ook niet..want van bier ga ik veel te snel over mijn nek, en raar doen. Terwijl sterke drank iets minder.

Enne revolutionarymen, als antwoord op je vraag. Ik hou van allerlei soorten muziek, hangt van het moment af. De laatste tijd neig ik iets meer naar metallica/nickleback, een of andere alternatieve rock(chileens) en een beetje reggaeton. Zit redelijk in de latijnse sfeer kwa muziek laatste tijd.
pi_77272857
telt deze ook als carnavals muziek? in dat geval is dit mien nmr1
  maandag 25 januari 2010 @ 23:05:54 #83
247161 ikke043
pi_77272971
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef revolutionarymen het volgende:
Voor deze keer dan maar
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77273043
@ 'van welke muziek houden jullie?' :

Veel! Ik pik er wat uit, maar heb een erg brede smaak al zeg ik het zelf. Ik ben drummer, en ik vind het heel leuk om naar enkel de drums van een nummer te luisteren. 'hoe worden de accenten gelegd' etc. 'waarom is dit nummer "spannend" ? '
Leuk! Nouja, en dat dus bij verschillende stijlen, want elke stijl heeft zo zijn eigen ding daarin.

John Mayer - all-time favorite
Verder: Toto, Elton John, Eric Clapton, Michael Jackson, U2, Whitney Houston, Bob Marley, Billy Joel, Dido, Frank Sinatra, Gavin deGraw, Green Day, Jack Johnson, James Blunt, John Legend, Kings of Leon, Lionel Ritchie, Maroon 5, Nickelback, Paramore, R. Kelly, Robbie Williams, Seal, Simply Red, Sting / The Police, The Goo Goo Dolls, etc
pi_77273094
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Autidude het volgende:

[..]

En tieten!

Ik hou niet van bier (en tieten hoeven voor mij ook niet echt ), maar ECHT carnaval lijkt me wel leuk!!! Maar ik kom ook niet uit die regio...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_77273218
wel vaag...ik ben in nederland geboren en getogen en opgegroeid..maar met dat soort muziek heb ik echt niks..ik vind 't vaag/ onzin/stom..zonder slechte bedoelingen..
maar ik luister het..en kan er echt niks mee...ook 't deuntje..
hoewel dit lied haalde wel herinneringen op, naar een overbuurman die een zwijn had als huisdier in de tuin..endat stonk. Maar ik was klein..en het boeide me niks, zolang ik de zwijn maar eten kon gaan geven(brood)
pi_77273275
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef revolutionarymen het volgende:
Ja lekker dan, nu kan ik niet meer over straat.. straks ga ik "Heb jij mien zwien ook zien" hardop zingen en kijken mensen mij allemaal raar aan!
pi_77273320
de niet carnaval nmrs zijn en niet lachen top 10
mozart, beethoven, vivaldi, chopin, max richter, verdi, bach, ACDC, rammstein, beatles, en nog veel meer maar dan is het geen top 10
pi_77273360
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik hou niet van bier (en tieten hoeven voor mij ook niet echt ), maar ECHT carnaval lijkt me wel leuk!!! Maar ik kom ook niet uit die regio...
Maar Bier en Tieten is wel een leuk carnaval liedje En er wordt ook rekening gehouden met de dames

pi_77273372
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef francis998 het volgende:
wel vaag...ik ben in nederland geboren en getogen en opgegroeid..maar met dat soort muziek heb ik echt niks..ik vind 't vaag/ onzin/stom..zonder slechte bedoelingen..
maar ik luister het..en kan er echt niks mee...ook 't deuntje..
hoewel dit lied haalde wel herinneringen op, naar een overbuurman die een zwijn had als huisdier in de tuin..endat stonk. Maar ik was klein..en het boeide me niks, zolang ik de zwijn maar eten kon gaan geven(brood)
zwijn wat is dat? bedoel je swien?
pi_77273377
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef revolutionarymen het volgende:
de niet carnaval nmrs zijn en niet lachen top 10
mozart, beethoven, vivaldi, chopin, max richter, verdi, bach, ACDC, rammstein, beatles, en nog veel meer maar dan is het geen top 10
Cool Ik vind klassiek ook mooi, maar ik ben er totaal niet bekend mee. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, als het ware, met het leren kennen

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2010 23:14:43 ]
pi_77273468
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef Autidude het volgende:

[..]

Maar Bier en Tieten is wel een leuk carnaval liedje En er wordt ook rekening gehouden met de dames

Het is ook wel een leuk carnavalsliedje, maar ik drink geen bier en tieten hoef ik ook niet te zien
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_77273484
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef revolutionarymen het volgende:

[..]

zwijn wat is dat? bedoel je swien?
zwien in dat lied daar werd tock zwijn meebedoeld?
pi_77273556
ik praat maar niet meer mee over die carnavals liedjes..want ik zelf vind er geen moer aan
pi_77273681
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Cool Ik vind klassiek ook mooi, maar ik ben er totaal niet bekend mee. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, als het ware, met het leren kennen
hou je meer van de zware klassiek? zeg maar de soort muziek die je gebruikt bij een dikke middeleeuwse oorlog luister deze is
de intro is lang dus je moet bij 4.00 beginnen
edit
valt misschien niet onder klassiek maar moet je laten horen

of deze vind ik ook mooi

deze moeten jullie gewoon kennen

bijna vergeten!

nog eentje bijna vergeten

[ Bericht 21% gewijzigd door revolutionarymen op 25-01-2010 23:41:27 ]
pi_77273714
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef francis998 het volgende:

[..]

zwien in dat lied daar werd tock zwijn meebedoeld?
ja klopt
wat ik zei was een heeeele flauwe grap
  maandag 25 januari 2010 @ 23:23:38 #97
247161 ikke043
pi_77273795
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef francis998 het volgende:
ik praat maar niet meer mee over die carnavals liedjes..want ik zelf vind er geen moer aan
Ik wil het je wel leren
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77273810
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:21 schreef revolutionarymen het volgende:

[..]

ja klopt
wat ik zei was een heeeele flauwe grap
ik snapte hem wel, alleen dacht dat ik het lied miss verkeerd geinterpreteerd had
pi_77273882
Ik hou van heel veel soorten muziek, maar ik heb ook een absoluut gehoor en kan heel goed luisteren en vind het mooi om technieken te horen en te ontcijferen en ook om er mee te spelen of te verbeteren.
Ik wil/wou ook eigenlijk heel graag audio engineer worden, maar dat is een dure opleiding bij het SAE institute.
pi_77274322
tja..dat is best balen auti...dat je weet wat je wilt, maar het financieel lastiger is.

Ik zeg doei, ik ga lekker slapen..tot morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')