En? Inspiratie opgedaan voor de nieuwe speeltuin van Muffin? Mijn roborovski's zijn wel 10x keer zo klein als jouw hamster hequote:
*Zit in spanning te wachten*quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen hebben DW en ik geweldige foto's voor jullie
Jah, ik heb eerst een grotere kooi nodig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En? Inspiratie opgedaan voor de nieuwe speeltuin van Muffin? Mijn roborovski's zijn wel 10x keer zo klein als jouw hamster he, dus hou daar wel rekening mee als je een speeltuin gaat maken
.
Dat werd inderdaad tijd!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef ToT het volgende:
Muffin gaat trouwens een grotere kooi krijgen!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad tijd!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad tijd!
[ afbeelding ]
De dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef ToT het volgende:HuppelMuts en DevilsWhore hebben zich niet aan hun belofte gehouden!
Ik ben alweer thuis, de Huppels ook denk ik, of die zijn nog onderweg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij.
Maar geen foto's gemaakt dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben alweer thuis, de Huppels ook denk ik, of die zijn nog onderweg.
Ik heb een movie gemachtquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar geen foto's gemaakt dus?
arme muffiequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat werd inderdaad tijd!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |