Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen hebben DW en ik geweldige foto's voor jullie
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijken of mijn Dr.Awesome ook gaaf op de foto wil.
Wij ookquote:
quote:[..]
Laat je je broek wel aan?
Ik ookquote:
Zo'n loopradje? Ja hij heeft zo'n goedkoop plastic prul in zijn kooi zitten!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ook.
Heeft die van jou trouwens ook een echte stoere trendy Silent Spinner, ToT?
Die van mij hebben er 2, een medium en een kleintje. En mijn vriend heeft een hele speeltuin voor ze gebouwd, dus ze vervelen zich nooit
.
Geen Silent Spinnerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef ToT het volgende:
Zo'n loopradje? Ja hij heeft zo'n goedkoop plastic prul in zijn kooi zitten!![]()
quote:Ik was nog op zoek naar wat meer spul voor in de kooi, of een grotere kooi, maar die troep is allemaal zo friggin' DUUUUUUUR!!!!
En dan kan ie bergbeklimmenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je eigen speelgoed (televisie, computer, opblaaspop) is ook duur. En je bent toch zo'n knutselaar... Zelf maken dus
. Als hij meer speelgoed heeft, komt hij misschien ook wat vaker z'n bed uit
.
Ik zou eens wat rommelmarkten enzo afspeuren of gewoon op marktplaats kijken en tweedehands vogelkooien etc. bekijken. Dan kun je zelf goedkoop een groter domein makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
Jah ik ben sowieso van plan om ff een PVC-buis in het hok te doen zodat hij een tunneltje heeft waar hij doorheen kan kruipen en wat takken enzo, zodat-ie wat te klauteren heeft!
Ik zat net te zoeken eigenlijkquote:
Michielos is homo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken eigenlijk, maar ik heb op deze computer niet veel foto's van de hamsters. Straks even aan mijn vriend vragen
.
Oh myquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef ToT het volgende:
Michielos is homo?
Ow crap, we zouden dat onderwerp laten liggen!
Owjah!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh my![]()
... Ik hou me nu al een dag in om jou een plezier te doen
.
Het laatste nieuws was trouwens niet dat ik Michielos ben, maar dat hij mijn broer is.
Nou, ik heb net foto's gemaakt, even kijken of ze gelukt zijn en dan post ik ze hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |