wanda mijn ratquote:
wat een rare rat heb jij.....quote:
Ohw ja want iemand kan natuurlijk maar 1 huisdier hebben dat is waar ook. Dus als je een rat hebt kan je niet ook nog een hond hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
wat een rare rat heb jij.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:Muffin is too kjoet!
Mag ik em ook vasthouden ToT?
quote:
Nou hij staat nu op een tafel, lekker bij me uit de buurt zodat hij niet gestoord wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Naast je houtkachel zeker?
Ik ga wel bij Muffin liggen slapen
Hihihi, ik denk niet dat ik tussen hun in magquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou hij staat nu op een tafel, lekker bij me uit de buurt zodat hij niet gestoord wordt.
En jij mag vast wel tussen HuppelMuts en DevilsWhore pitten!Die komen ook al Muffin bezoeken!
Of nee: eerder dan hen komen, want zij willen hem ontvoeren!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk niet dat ik tussen hun in magMaar DW heeft al wel een keer bij mij in bed gelegen
![]()
quote:Ontvoeren is niet goed!Dan kom ik inderdaad wel een dagje eerder, hihihi, Muffin knuffelen
Tsja, 18 jarige knappe vrouwen m'n bed in krijgen is m'n specialiteit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]*Is spontaan jaloers*
[..]*Is spontaan jaloers op Muffin*
*Raakt hier vet gefrustreerd!*quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, 18 jarige knappe vrouwen m'n bed in krijgen is m'n specialiteit!![]()
![]()
Hihihi, zou ik ook zijn!Dat soort beestjes zitten toch vaak op de schouder of richting de borsten
quote:
Ja, foto's van een knaagdier maken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nergens voor nodig, jij hebt vast andere kwaliteiten
![]()
Dan zou ik ook vet gefrustreerd raken!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
plotseling klinkt dat toch wat minder leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |