Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel, je bent autist
En nog gewonnen of niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 300 keer gepost, vele flamewars gevoerd, ik ben het ook wel eens zat
Een kwartier geleden kon je er nog geen genoeg van krijgen?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 300 keer gepost, vele flamewars gevoerd, ik ben het ook wel eens zat
Beetje last van een persoonlijkheids storing, je heb de coole php die het allemaal aankan en de labiele php die niks kan hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Een kwartier geleden kon je er nog geen genoeg van krijgen?
Hij verliest zelfs nog van een antwoordapparaatquote:
Die van Yvonne of nietquote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij verliest zelfs nog van een antwoordapparaat
Ah net als de lamon van wie het helemaal niks kan schelen want iemand op internet over hem zegt en de lamon die filmpjes van zichzelf op youtube postquote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje last van een persoonlijkheids storing, je heb de coole php die het allemaal aankan en de labiele php die niks kan hebben
quote:
Nee ik zie nog verschillen, Lamon is echt een toffe gast, php gewoon een domme dwaasquote:Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ah net als de lamon van wie het helemaal niks kan schelen want iemand op internet over hem zegt en de lamon die filmpjes van zichzelf op youtube post![]()
Ik begin overeenkomsten te zien
![]()
Niks, alles is verloren gegaan.quote:
Ik zie inderdaad een potentiėle match out of heavenquote:
Wat een poėet ben jijquote:Op maandag 25 januari 2010 23:51 schreef dagdag het volgende:
WE ARE THE RED WHITE FOK ARMY
FOK HOOLIGANS FOK HOOLIGANS FOK HOOLIGAN
OH MIJN OMA IN HET GRAS BEGON TE STINKEN VAN DE PLAS, NAAR DE WC KON ZE NIET DUS PISTE ZE TUSSEN HET OPEN RIET.
HELAAS WAS HAAR BROEK NIET UIT WAARDOOR ZE OP HAAR BROEK SPUIT
Ja want dit hoort allemaal bij je grote plan die je heb gesmeedquote:Op maandag 25 januari 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga eens een nachtje slapen over hoe ik het volgende topic ga vormgeven.
Ooh god sta ons bijquote:Op maandag 25 januari 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga eens een nachtje slapen over hoe ik het volgende topic ga vormgeven.
Die of dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want dit hoort allemaal bij je grote plan die je heb gesmeed
Morgen ga ik voor de verandering eens iets quasi interessants maken.quote:
ik ben buitenlander dus ik mag dat soort fouten makenquote:
OOOH NOESSS !!! `1`11` iemand anders maakt een spelfoutquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Morgen ga ik voor de verandering eens iets quasi interessants maken.
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar op dit moment zou ik zo graag modje willen zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Morgen ga ik voor de verandering eens iets quasi interessants maken.
Ik denk dat de mods en admins er al zo over denken, zeker Yvonne nadat hij gebeld hadquote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar op dit moment zou ik zo graag modje willen zijn![]()
Gewoon om jou kankerhard in de shredder te gooien
Rancune op internetquote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar op dit moment zou ik zo graag modje willen zijn![]()
Gewoon om jou kankerhard in de shredder te gooien
Uiteraard heb ik een sexy stemquote:
Hoe was dat nou?? dat gesprek met php over zijn banquote:
Ja wij zijn degene die erg zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
Pff, morgen maar eens iets nieuws maken. Wist niet dat mijn topic strontvliegen zou aantrekken.
quote:
quote:
Van korte duurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe was dat nou?? dat gesprek met php over zijn ban
Toch nog één gevondenquote:
JiIj was hartstikke onvriendelijk tegen mij. Ik ga slapen, spreek je morgen welquote:
Hij heeft beloofd weg te blijven van fok als jullie zijn jank mails openbaar makenquote:
Gek he????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
JiIj was hartstikke onvriendelijk tegen mij. Ik ga slapen, spreek je morgen wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft beloofd weg te blijven van fok als jullie zijn jank mails openbaar maken
Dussssss waar wachten jullie op
Ik wil dat Yvonne uit mijn topic gaat, ik ben bang voor d'r. Topic volpoepen en dan dicht latenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gek he????
Beetje iemand bellen van een forum over een ban
Is dat serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gek he????
Beetje iemand bellen van een forum over een ban
Pm me dan even mutsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ben er nog hoor
ww kwijt enzo als zhe devilll...
ja helaasch!
Voor de haterdzzzzzzzzz
Nee, en er komt een deel IIquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil dat Yvonne uit mijn topic gaat, ik ben bang voor d'r. Topic volpoepen en dan dicht laten
jaquote:
quote:
Ik eis van nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |