Als je het alvast over woensdag hebt; Ik, alleen niet met mijn creditcard.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef KingGone het volgende:
Wie zit er nog meer met z'n Creditcard in de aanslag?
'Of is dat je life-support?'quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"Is dat een Tablet in je broekzak Steve of ben je gewoon blij om weer op het podium te staan?"
2015 pas he!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij gebruikt het als een hoverboard, net zoals in Back to the Future.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
'Of is dat je lifeiLife-support?'
Of natuurlijk al dat en dan zegt Jobs:quote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Liever niet natuurlijk, maar dat zou wel erg grappig zijnBeetje 3 uur over eco-friendlieness, product awareness, iPod/iPhone-Revenues en OS X/Safari marketshare aanhoren. En niks maar dan ook echt niks over je Tablet vertellen..
Ik heb het weleens geprobeerd met een bioscoop-automaat geloof ik, maar dat werkte niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd om op schiphol aan te komen kakken met z'n E-ticket op z'n iPhone en zo je
E-ticket voor de incheckbalie te houden?
Werkt dat?
Doe je het morgen even op Schiphol proberen?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd met een bioscoop-automaat geloof ik, maar dat werkte niet.
Overmorgenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe je het morgen even op Schiphol proberen?
Checkquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.cnn.com/2010/W(...)pp/index.html?hpt=C1
Die app zal nu ook wel gigantisch veel verkocht worden.
Ik ook niet, maar het leek me wel grappig..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
OvermorgenEn ja hoor, dat wil ik wel doen. Ook al zou ik er nooit op willen vertrouwen zonder een papieren backup mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |