Dat is zeer usual in die scene!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef Monolith het volgende:
Z'n posts zijn sowieso doorspekt met onnodig, willekeurig gebruik van Engelse woorden.
Daar zou ik wel eens een onderzoek van willen zien/ naar willen laten doen! Volgens mij is dat b*llshit namelijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat kunnen ze ongetwijfeld, heb ik nergens ontkend, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin met vader én moeder.
Toevoeging: kind zal confused raken en zal echt worden uitgelachen en worden gepest. En in zulke vormen dat het slecht is voor het kind.²
Natuurlijk zijn er ook moslims die wel hun kinderen om kunnen voeden, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin, met een niet islamitische vader én moeder.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat kunnen ze ongetwijfeld, heb ik nergens ontkend, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin met vader én moeder.
Toevoeging: kind zal confused raken en zal echt worden uitgelachen en worden gepest. En in zulke vormen dat het slecht is voor het kind.²
Stel je dan voor dat je er daar 2 4 van hebt. Alleen maar beter toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb eerder al die (tedere) moederborst gevuld met volle romige moedermelk aangehaald.
Stelling 1 heb je misschien best gelijk in, maar dat wil nog niet zeggen dat twee vaders of twee moeders de boel automatisch verprutsen/ dat het altijd slecht(er) is voor het kind.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het kind kan het beste opgevoed worden door een vader én een moeder, ik vind religie daarin niet zo heel relevant. Natuurlijk speelt het een rol, maar in eerste aanleg gaat het om een natuurlijk ouderschap.
Ik heb eerder al die (tedere) moederborst gevuld met volle romige moedermelk aangehaald.²
Ja hoor, homovrouwtjes met volle romige moedermelk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Alicey het volgende:
Stel je dan voor dat je er daar 2 4 van hebt. Alleen maar beter toch?
Dan blijven er inderdaad maar 2 borsten over. Maar genoeg toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja hoor, homovrouwtjes met volle romige moedermelk.
Je weet neem ik aan wel dat een vereiste hiervoor een kind verwekken baren is?²
Zeker. Meer dan genoeg. Een baby is geen hitsige puber.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:15 schreef Alicey het volgende:
Dan blijven er inderdaad maar 2 borsten over. Maar genoeg toch?
* PROEST *quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Meer dan genoeg. Een baby is geen hitsige puber.²
Als vrouwen lesbisch zijn, verliezen ze plots het vermogen om een kind te baren inderdaad. Zal Allah wel regelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, homovrouwtjes met volle romige moedermelk.
Je weet neem ik aan wel dat een vereiste hiervoor een kind verwekken is?²
Dat is niet waar, lichamelijk zijn ze nog steeds in state een kind te baren, alleen zie ik een homovrouwtje niet zo snel de tool der mannen naar binnen schuiven. En bovendien, hoe wil ze een man naar een hoogtepunt brengen als ze er vies van is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:37 schreef Monolith het volgende:
Als vrouwen lesbisch zijn, verliezen ze plots het vermogen om een kind te baren inderdaad. Zal Allah wel regelen.
ow... wacht even.... dan zou een verkrachter nooit klaar kunnen komen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet waar, lichamelijk zijn ze nog steeds in state een kind te baren, alleen zie ik een homovrouwtje niet zo snel de tool der mannen naar binnen schuiven. En bovendien, hoe wil ze een man naar een hoogtepunt brengen als ze er vies van is?
Echter hebben we het bij beleid meestal over de regel en niet over de uitzondering, de regel is dat homo-vrouwtjes over het algemeen niet zelf een kind verwekken. Neen.²
Niet? Toch gebeurt het. Dat is niet echt een vergelijking met fatsoenlijk een kind verwekken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Nizno het volgende:
ow... wacht even.... dan zou een verkrachter nooit klaar kunnen komen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Echter hebben we het bij beleid meestal over de regel en niet over de uitzondering, de regel is dat homo-vrouwtjes over het algemeen niet zelf een kind verwekken. Neen.²
Dat gebeurt gewoon en daarnaast hoeft een vrouw geen pik in haar kut geramd te krijgen om zwanger te worden. De medische wetenschap verricht wonderen, zeg ik je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet waar, lichamelijk zijn ze nog steeds in state een kind te baren, alleen zie ik een homovrouwtje niet zo snel de tool der mannen naar binnen schuiven. En bovendien, hoe wil ze een man naar een hoogtepunt brengen als ze er vies van is?
Krijg je er een homo man mee zwanger? Ik waag het te betwijfelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:52 schreef Monolith het volgende:
Dat gebeurt gewoon en daarnaast hoeft een vrouw geen pik in haar kut geramd te krijgen om zwanger te worden. De medische wetenschap verricht wonderen, zeg ik je.
Bij Defensie kunnen ze zelfs homo's genezen door middel van handoplegging tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat gebeurt gewoon en daarnaast hoeft een vrouw geen pik in haar kut geramd te krijgen om zwanger te worden. De medische wetenschap verricht wonderen, zeg ik je.
Dat is ook wel eens gedaan of het staat op korte termijn te gebeuren dacht ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Krijg je er een homo man mee zwanger? Ik waag het te betwijfelen.²
En at once worden er borsten vol met romige moedermelk verkregen? How about moederliefde?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:56 schreef Monolith het volgende:
Dat is ook wel eens gedaan ja.
Het ging nou toch net over vrouwen? Nogal logisch dat een man (hetero of homo maakt in deze dus echt niet uit hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Krijg je er een homo man mee zwanger? Ik waag het te betwijfelen.²
moederliefde is bullshit om aan te halen. Een vader kan net zo goed liefde geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En at once worden er borsten vol met romige moedermelk verkregen? How about moederliefde?²
De coherentie is ver te zoeken in je posts. Maar goed, ik ga verder ook niet discussiëren met zo'n slappe relitrol.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En at once worden er borsten vol met romige moedermelk verkregen? How about moederliefde?²
Je moet het in een groter geheel zien, ik blijf voorstander van een moeder én een vader. 2 mannen of 2 vrouwen blijft een surrogaat solution.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ging nou toch net over vrouwen? Nogal logisch dat een man (hetero of homo maakt in deze dus echt niet uit he) niet zwanger kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |