abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 21:36:57 #226
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77268202
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij zit hij glimlachend en gniffelend achter zijn pc.

Heb ik daar reden toe? Aan de reacties te zien is dit een heel ernstig onderwerp hoor.

Ik heb zelfs al een semi-threat gehad.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77268228
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 21:40:32 #228
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77268374
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt me beter dat je te raden gaat bij je eigen perceptie. Ik vertel nl. geen onwaarheden. En dat je de discussie nogal wiskundig benaderd doet deze stokken.
Jij hebt tamelijk boude claims gemaakt m.b.t. de vermeende vruchten van religie of de functie van het huwelijk die je op geen enkele manier hebt hard gemaakt, en ook met betrekking tot de verspreiding van SOA’s en AIDS of m.b.t. homofilie waar je de onbeschaamdheid ten toon spreidde om ze met necrofilie te vergelijken. Weet je nog?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77268404
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vergeet niet dat Iblis voornamelijk reageert, dus de credits die hij krijgt komen mij ook deels toe.
Neen.
quote:
Ja? Welke dan?
Dat jij blijkbaar de afgelopen topics niet goed hebt gelezen of begrepen vind ik heel vervelend voor je, maar ik ga dat echt niet allemaal terugzoeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 25 januari 2010 @ 21:44:31 #230
13462 BansheeBoy
pi_77268600
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Iblis het volgende:
Jij hebt tamelijk boude claims gemaakt m.b.t. de vermeende vruchten van religie of de functie van het huwelijk die je op geen enkele manier hebt hard gemaakt, en ook met betrekking tot de verspreiding van SOA’s en AIDS of m.b.t. homofilie waar je de onbeschaamdheid ten toon spreidde om ze met necrofilie te vergelijken. Weet je nog?
Zo! Dat zijn 2 zinnen in 5 regels. Netjes.

- Religie is goed voor de mensheid, sta ik nog steeds achter
- Verwerpen vrije sexuele moraal, sta ik nog steeds achter
- Hoger percentage HIV besmetten onder homo's, sta ik nog steeds achter, of wil je cijfers?
- Vergelijking met necrofilie, lijkt baud, maar ik vraag enkel om het relevante te extraheren

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 21:51:14 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77268962
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo! Dat zijn 2 zinnen in 5 regels. Netjes.

- Hoger percentage HIV besmetten onder homo's, sta ik nog steeds achter, of wil je cijfers?
- Vergelijking met necrofilie, lijkt baud, maar ik vraag enkel om het relevante te extraheren

²
Herhaling... HIV is niet begonnen bij homoseksuelen... het begon met Hetero overdracht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 21:51:40 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77268986
Ow sjit.. Ik zou de troll niet meer voeren... Sorry.. Ik zwijg nu echt in dit topic!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 januari 2010 @ 22:10:14 #233
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77270059
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je er ook nog bewijs voor, of beweer je gewoon?
quote:
Niettegenstaande alle cijfers over tienerzwangerschappen en lagere percentages SOA’s en HIV in de westerse wereld (die van vrije sex en veel atheïsme); en niettegenstaande elke vorm van bewijs voor jouw positie.
quote:
Het punt daar was jij dat jij vrolijk beweerde hoe het min of meer usance was onder homo’s om vrouwen en hun baby’s te besmetten met HIV. En dat we uiteindelijk moesten concluderen dat niet zozeer homoseksualiteit als wel ontrouw of overspel daar het probleem was, daar waar jij het op het conto van HIV schoof omdat je dat ideologisch wel zo goed uitwkam.
quote:
Maar gevraagd wat dat relevante nu is, en waarom necrofilie zo’n goede vergelijking is, doe jij er het zwijgen toe. Na een verzoek om zulke tendentieuze vergelijkingen te staken ga je er vrolijk mee door. Lasterlijk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:17:30 #234
13462 BansheeBoy
pi_77270418
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef Iblis het volgende:
Heb je er ook nog bewijs voor, of beweer je gewoon?
Ja, daar heb ik bewijs voor. Het feit dat mensen zich over het algemeen gedragen, niet plunderen of verkrachten, buiten de uitzonderingen om, komt o.a. door de wetten en de betreffende sancties. Vele wetten zijn direct afgeleid vanuit de Bijbel en in andere landen vanuit de Koran. Maar ook dit heb ik, in andere bewoordingen, al geroepen.
quote:
Niettegenstaande alle cijfers over tienerzwangerschappen en lagere percentages SOA’s en HIV in de westerse wereld (die van vrije sex en veel atheïsme); en niettegenstaande elke vorm van bewijs voor jouw positie.
HIV komt door atheïsme? haahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! Waar zeg ik dat?
quote:
Het punt daar was jij dat jij vrolijk beweerde hoe het min of meer usance was onder homo’s om vrouwen en hun baby’s te besmetten met HIV. En dat we uiteindelijk moesten concluderen dat niet zozeer homoseksualiteit als wel ontrouw of overspel daar het probleem was, daar waar jij het op het conto van HIV schoof omdat je dat ideologisch wel zo goed uitwkam.
Hier heb je gelijk in, maar in geloofs context is homo-sex ook overspel. Vandaar,
quote:
Na een verzoek om zulke tendentieuze vergelijkingen te staken ga je er vrolijk mee door. Lasterlijk.
Dat is niet netjes van je. Ik heb dat na je eerste verzoek niet meer gedaan.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 22:20:17 #235
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77270574
BB begint een beetje onzin uit te kramen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 25 januari 2010 @ 22:21:49 #236
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77270661
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik bewijs voor. Het feit dat mensen zich over het algemeen gedragen, niet plunderen of verkrachten, buiten de uitzinderingen om, komt o.a. door de wetten en de betreffende sancties. Vele wetten zijn direct afgeleid vanuit de Bijbel en in andere landen vanuit de Koran. Maar ook dit heb ik, in andere bewoordingen, al geroepen.
[..]
Mja, ik heb ook leren fietsen met zijwieltjes, betekent niet dat ik ze nu nog steeds nodig heb.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 25 januari 2010 @ 22:24:19 #237
13462 BansheeBoy
pi_77270787
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
Mja, ik heb ook leren fietsen met zijwieltjes, betekent niet dat ik ze nu nog steeds nodig heb.
Dat was ook niet het discussiepunt. Ik gaf aan dat religie veel goeds heeft gebracht en ik kreeg van veel auralifters hier negative response.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 22:27:00 #238
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77270916
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat was ook niet het discussiepunt. Ik gaf aan dat religie veel goeds heeft gebracht en ik kreeg van veel auralifters hier negative response.

²
Jawel. Als kind heb je zijwieltjes nodig om te leren fietsen. Een jong menselijk ras, zonder de benefits van wetenschap, had religie nodig om te leren leven. We zijn echter inmiddels prima in staat om zonder de zijwieltjes van het georganiseerde geloof te leven, en zelf na te denken en van de wetenschap te leren.

Religie is overbodig geworden om een volk te besturen. Tegenwoordig komt daar alleen maar ellende van, net zoals je nu op je bek zou gaan als je een fiets met zijwieltjes zou gebruiken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 25 januari 2010 @ 22:28:50 #239
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77271002
Ach, als je homosexualiteit beziet, dan heeft religie daar niet veel mee op, ondanks dat het mss veel goeds heeft gebracht.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 25 januari 2010 @ 22:30:06 #240
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77271071
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, daar heb ik bewijs voor. Het feit dat mensen zich over het algemeen gedragen, niet plunderen of verkrachten, buiten de uitzinderingen om, komt o.a. door de wetten en de betreffende sancties. Vele wetten zijn direct afgeleid vanuit de Bijbel en in andere landen vanuit de Koran. Maar ook dit heb ik, in andere bewoordingen, al geroepen.
Vele wetten waren er al lang voordat de Islam of het Christendom ook maar enigszins ontwikkeld was en zijn ook in maatschappijen waar Christendom noch Islam ooit voet aan de grond heeft gehad ontwikkeld.
quote:
HIV komt door atheïsme? haahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! Waar zeg ik dat?
Niet. Maar dat beweerde ik ook niet dat jij dat beweerde.
quote:
Hier heb je gelijk in, maar in geloofs context is homo-sex ook overspel. Vandaar,
Die geloofscontext waarvoor je al toegegeven had geen bewijs te hebben, maar alleen ‘nog niet 100% tegenbewijs’.
quote:
Dat is niet netjes van je. Ik heb dat na je eerste verzoek niet meer gedaan.
Oh ja, dat is waar ook, toen ging je lekker door met onbewezen beweringen over adoptieouders en opgroeien met homo-ouders.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:33:43 #241
13462 BansheeBoy
pi_77271255
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef Iblis het volgende:
Vele wetten waren er al lang voordat de Islam of het Christendom ook maar enigszins ontwikkeld was en zijn ook in maatschappijen waar Christendom noch Islam ooit voet aan de grond heeft gehad ontwikkeld.
Ja, in een tijd dat het gepeupel dom werd gehouden met brood en spelen. De islam heeft mensen aangezet, nee verplicht, om kennis op te doen.
quote:
Die geloofscontext waarvoor je al toegegeven had geen bewijs te hebben, maar alleen ‘nog niet 100% tegenbewijs
Even wat anders, waarom type je alles in Ms Word?
quote:
Oh ja, dat is waar ook, toen ging je lekker door met onbewezen beweringen over adoptieouders en opgroeien met homo-ouders.
Onbewezen? Dat kinderen geen behoefte hebben aan een moeder én een vader?

²
  maandag 25 januari 2010 @ 22:43:00 #242
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77271785
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, in een tijd dat het gepeupel dom werd gehouden met brood en spelen. De islam heeft mensen aangezet, nee verplicht, om kennis op te doen.
Jammer, en opmerkelijk dan, dat die kennisvergaring al een paar eeuwen nagenoeg muurvast zit in Islamitische gebieden en ook in China en klassiek Griekenland ook floreerde.
quote:
Even wat anders, waarom type je alles in Ms Word?
Mag ik vragen waar deze gedachtekronkel vandaan komt? Het is namelijk onzin.
quote:
Onbewezen? Dat kinderen geen behoefte hebben aan een moeder én een vader?
Dat homostellen de rol van ouders niet kunnen vervullen.
pi_77272011
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een boude bewering aangezien het oude Griekenland en Egypte hoogontwikkelde beschavingen waren. Ik durf zelfs te beweren meer ontwikkeld dan fundamentalistische christenen en moslims.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 25 januari 2010 @ 22:49:06 #244
13462 BansheeBoy
pi_77272077
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Iblis het volgende:
Mag ik vragen waar deze gedachtekronkel vandaan komt? Het is namelijk onzin.
Als ik je posts quote zie ik van die rare tekens, die ik herken van Ms Word.
quote:
Dat homostellen de rol van ouders niet kunnen vervullen.
Dat kunnen ze ongetwijfeld, heb ik nergens ontkend, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin met vader én moeder.

Toevoeging: kind zal confused raken en zal echt worden uitgelachen en worden gepest. En in zulke vormen dat het slecht is voor het kind.

²
pi_77272289
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef Hukkie het volgende:
BB begint een beetje onzin uit te kramen.
begint?

heeft nooit anders gedaan

lol
  maandag 25 januari 2010 @ 22:52:57 #246
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77272295
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch. Ik type het gewoon in een quickreply-veld onderin m’n browser. Maar ’t zullen wel de niet-Latin-1 tekens zijn die FOK! codeert als HTML-entities – daar kan ik ook weinig aan doen.
quote:
Dat kunnen ze ongetwijfeld, heb ik nergens ontkend, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin met vader én moeder.
En dát mag je dus staven, met een goede definitie van “normaal” en vergelijkingen waaruit blijkt dat homo-ouders inzonderheid slechter presteren.
pi_77272687
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Toevoeging: kind zal confused raken en zal echt worden uitgelachen en worden gepest. En in zulke vormen dat het slecht is voor het kind.

²
dat pesten zal meestal wel meevallen
de pispaal is meestal degene die het makkelijkste slachtoffer is en dan maakt het niet uit waarmee hij/zij gepest kan worden
  maandag 25 januari 2010 @ 23:09:17 #248
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77273150
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Mr.44 het volgende:
de pispaal is meestal degene die het makkelijkste slachtoffer is en dan maakt het niet uit waarmee hij/zij gepest kan worden
Daarom, als enige Jehova, als enige moslim, als enige met overgewicht, als enige met een donkere huidskleur in een klas: allemaal mogelijkheden om gepest te worden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 23:35:45 #249
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77274351
Ik ken meerdere kinderen ken die bij twee ouders van hetzelfde geslacht opgegroeid zijn en hier helemaal geen last van hebben. Als de kinderen niet beter weten en vanaf het begin ook met de leeftijdsgenootjes zelf praten er over is er niets aan de hand.

Een jongedame van inmiddels 14 is naar de middelbare school gegaan en heeft daar veel nieuwe klasgenoten gekregen, geen enkel probleem. Gewoon omdat zij er relaxed mee om gaat dat niemand er aan denkt om te etteren.

Juist dat de kinderen ook weten dat er thuis een basis is die liefdevol is en waar de kinderen meer dan gewenst zijn. Dat doet de kinderen echt goed.
Een gezin van vader en moeder die moesten trouwen omdat er een kind onderweg is, is toch meer kans op stuklopen...

lukt niet om te zwijgen lol
pi_77277056
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Mghi. Dat is wel helder ja.

Overigens is gedrag een heel gebruikelijk Nederlands alternatief voor je cursief gedrukte Engelse woord.
Z'n posts zijn sowieso doorspekt met onnodig, willekeurig gebruik van Engelse woorden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')