abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77244584
Hoi Hoi, dus de ding is, dat ik vanavond een puber ga ontmaagden ik ben een halve negerin en ik ben bang dat hij me niet aan kan.
wie is ervaren ik heb nog nooit iemand ontmaagd, en kan ik doggystyle doen, zal hij weten wat ik bedoel als ik met mn billen naar hem toe draai, of is het een afrader omdat hij dan direct komt

groetjess
pi_77244598
Kut lemming
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_77244627
als het niet lukken wil bel je mij maar
  maandag 25 januari 2010 @ 12:41:44 #4
286521 igor-smirnoff
hiv is tenminste positief
pi_77244646
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef poo het volgende:
Hoi Hoi, dus de ding is, dat ik vanavond een puber ga ontmaagden ik ben een halve negerin en ik ben bang dat hij me niet aan kan.
wie is ervaren ik heb nog nooit iemand ontmaagd, en kan ik doggystyle doen, zal hij weten wat ik bedoel als ik met mn billen naar hem toe draai, of is het een afrader omdat hij dan direct komt

groetjess
Je verwacht hierop een serieus antwoordt?
Je kan in het leven maar beter HIV hebben dan ben je tenminste nog positief!
pi_77244690
Antwoordt.
Verliefd, verloofd.
pi_77244706
owkey, en nu ff een serieuze post, bij dit onderwerp (kugh whahahahahaa kugh)

Ik vind dit echt de meest vage post die ooit gemaakt is maargoed, *puts on his serious face*

Ik denk dat je beter hem lekker zijn ding kan laten doen, laat hem aangeven wat hij wil en niet, het is uiteindelijk zijn ontmaagding, en als je echt wilt kun je altijd zelf aangeven hoe en wat.... als je meteen je kont naar hem toe draait steekt die hem mischien nog in het verkeerde gaatje voelt die zich ook meteen weer zo gefaald bezig

kortom, comuniceren vanavond

edit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 12:44:07 #7
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77244712
Als lemmingen een ziekte zouden zijn, dan was dit een dodelijke SOA geweest.
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')