Die staat op het apparte sauzenplateau dat helaas niet op de foto staatquote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Geeneens knoflooksaus. Wat een faal
Maar jouw ode bestaat dus uit het posten van een plaatje? Ik had op z'n minst een lofdicht verwacht, of een youtubefilmpje waarin je shoarma aanbidt. Op deze manier gaat dit topic niet lang open blijven, ben ik bang.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef swarmakoning het volgende:
[..]
Die staat op het apparte sauzenplateau dat helaas niet op de foto staat
Hoho, je vergeet de 3quote:Op maandag 25 januari 2010 12:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar jouw ode bestaat dus uit het posten van een plaatje? Ik had op z'n minst een lofdicht verwacht, of een youtubefilmpje waarin je shoarma aanbidt. Op deze manier gaat dit topic niet lang open blijven, ben ik bang.
Pcies, iedereen weet dat dat krokettentijd is!quote:
Ik ga vanavond een schotel verorberen, ik film het wel voor jullie!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar jouw ode bestaat dus uit het posten van een plaatje? Ik had op z'n minst een lofdicht verwacht, of een youtubefilmpje waarin je shoarma aanbidt. Op deze manier gaat dit topic niet lang open blijven, ben ik bang.
patatquote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Mercan het volgende:
[..]
Daarom kies ik immer voor een frietje mayo!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef ShevaJB het volgende:
Döner is lekkerder!
friet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |