Nee, niet ziek, maar mijn buik voelt raar aanquote:
Dan is het maar te hopen dat je de onderkant krijgt hé. Anders zijn je mogelijkheden zo beperkt!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Nass het volgende:
dat ik vanavond sex ga hebben voor het eerst in mijn leven met een halve negerin.
Dus werken kan niet, maar neuken wel??quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Nass het volgende:
[..]
Nee, niet ziek, maar mijn buik voelt raar aan![]()
heb trouwens een glow in the dark condoom, kan dat racistisch overkome????
niet doen jonge...beter gewoon zonder condoom.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Nass het volgende:
[..]
school kan niet, das altijd goedquote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus werken kan niet, maar neuken wel??
Mietje.
ne joh, wie weet heeft ze syflesquote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef poo het volgende:
[..]
niet doen jonge...beter gewoon zonder condoom.
DIe moet ik gequote hebben.quote:
Zie je dat Nass? Zelfs andere mongolen kunnen jouw bagger niet waarderen. Ik zou je dan ook willen vragen weg te blijven van dit forum. Als je dan toch bezig blijft kan je dan ook niet meteen wegblijven uit onze samenleving? Verder hoop ik dat je een pijnlijke maar net niet dodelijke ziekte krijgt.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Nass het volgende:
Hoi Hoi, dus de ding is, dat ik vanavond sex ga hebben voor het eerst in mijn leven met een halve negerin.
wie is ervaren, zijn ze wild, kunnen ze goed blowen, en kan ik doggystyle doen, of is het een afrader omdat je dan constant naar een negerinnen kontgat staart??
groetjess
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Nass het volgende:
[..]
ze houde er niet van, ze moete een grote joekels omdat ze een dikke ass hebbe, dus als je doggy doet moet je er wel bij komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
Veel neukplezier, hoop voor je dat je een grootte hebt?
je hoort vaak dat negerinnen houden van grootte joekels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |