SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
Heb de eerste minuten bekeken maar had geen zin om het af te kijken. Had idd het idee dat het hetzelfde verhaal was als die docu over fractals.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Mastertje het volgende:
Mooi, lijkt wel wat op die andere docu over fractals die eerder op de BBC en ook ergens op dit subforum gepost was. Deze is dan in een nieuw jasje gestoken, met dezelfde meneer als Atom.
Zou bewustzijn zich dan ook kunnen vormen uit een feedback van een organisme op zichzelf, waar het leervermogen en de communicatievaardigheden mbv memes aanwezig is? Met een meme bedoel ik dan een idee dat zichzelf door een evolutionair proces door een samenleving heen verspreid (het is een nuttig idee om iets met een woord te beschrijven etc.). Natuurlijk is het hele werken van de hersenen etc. hiervoor benodigd, maar ik heb het dan met name over het globale idee (met in acht neming dat bijv. een kat niet zelfbewust is).
Weet je ook nog de naam van die docu? Dat van de fractals vond ik toch wel erg interesant en ondanks dat ik er wel eens wat van had gehoord, wist ik er eigenlijk maar weinig van. Was dus erg blij dat het ook nog zeer begrijpelijk werd uitgelegd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Heb de eerste minuten bekeken maar had geen zin om het af te kijken. Had idd het idee dat het hetzelfde verhaal was als die docu over fractals.
RS??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef xenobinol het volgende:
Net even binnen gehaald met RS, ga hem van de week kijken.
Kan m zo niet meer vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Weet je ook nog de naam van die docu? Dat van de fractals vond ik toch wel erg interesant en ondanks dat ik er wel eens wat van had gehoord, wist ik er eigenlijk maar weinig van. Was dus erg blij dat het ook nog zeer begrijpelijk werd uitgelegd.
Mandelbrot?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Kan m zo niet meer vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |