abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77330419
Ik hoop niet dat TS serieus kinderen heeft. Dat zal dan wel nooit wat worden, want die mogen dan natuurlijk niet naar school. Hét brainwash apparaat van de elite. Ze mogen geen TV kijken en worden weggehouden van de media, ook van internet. Of gaan ze toch naar school, en weet de TS stiekem dat ze zo enorm veel onzin praat dat de honden er geen brood van lusten

Topique met het hoogste - gehalte sinds tijden in mijn AT
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:55:16 #277
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77330596
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:51 schreef Choad het volgende:
Ik hoop niet dat TS serieus kinderen heeft. Dat zal dan wel nooit wat worden, want die mogen dan natuurlijk niet naar school. Hét brainwash apparaat van de elite. Ze mogen geen TV kijken en worden weggehouden van de media, ook van internet. Of gaan ze toch naar school, en weet de TS stiekem dat ze zo enorm veel onzin praat dat de honden er geen brood van lusten

Topique met het hoogste - gehalte sinds tijden in mijn AT
Heb je inhoudelijk nog wat te melden, zoniet ga je hoofd met kennis vullen ipv met troep.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_77330645
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef heartz het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk nog wat te melden, zoniet ga je hoofd met kennis vullen ipv met troep.
Niet nodig om zo te reageren, dit is de mening van Chaod.
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:58:30 #279
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77330715
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet nodig om zo te reageren, dit is de mening van Chaod.
Als je het topic goed leest, vooral in het begin pagn 1,2,3, zie je dat Chaod contant een mening geeft zonder ergens inhoudelijk op in te gaan. Het komt aardig in de buurt van 'bashen'.
pi_77330945
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:58 schreef heartz het volgende:

[..]

Als je het topic goed leest, vooral in het begin pagn 1,2,3, zie je dat Chaod contant een mening geeft zonder ergens inhoudelijk op in te gaan. Het komt aardig in de buurt van 'bashen'.
Hèb het hele topic gelezen en nee, ik vind het geen bashen. Hij geeft gewoon duidelijk zijn mening, en dat doe jij ook.
pi_77331147
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hèb het hele topic gelezen en nee, ik vind het geen bashen. Hij geeft gewoon duidelijk zijn mening, en dat doe jij ook.
Bedankt. Ik vind het echter juist andersom. Op de eerste 3 pagina's draag ik veel dingen aan die door de TS duidelijk genegeerd worden, terwijl ze daar elke bullshit post gaat quoten om uitgebreid met meer onzin te antwoorden. Dit is voor mij een signaal van troll of oogkleppen. En dat is inderdaad hoe ik er over denk. Geef nou eens gewoon serieus antwoord, houd je je kinderen weg van school of niet? En antwoordt meteen even op mijn andere posts wil je. Open geen topique met zoveel onzin als je geen zin hebt in kritiek
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_77331282
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je onder welzijn verstaat.
Sommige primitieve volkeren kunnen heel goed zonder geld of ruilmiddelen bestaan, andere leven weer in pure armoede en ziekte.
Ik denk dat onze huidige maatschappij niet zomaar het geld zou kunnen afschaffen. We willen allemaal een lekker warm huis, licht, water en dat soort dingen, en de mensen die dat allemaal verzorgen, gaan ook niet puur idealistisch aan het werk, net zo min als artsen die je weer beter maken als je iets mankeert of de timmerman die je huis repareert enzo.
Een commerciële maatschappij inderdaad, want we doen niets voor niets.
Welzijn in de zin van welvaren, nogmaals het enige belangrijke voor ons als mens is onderdak kleding en eten.
Daarom denken in mogelijkheden en niet in kosten, ook is dit niet een stap terug in tijd maar juist een stap naar een meer menselijk bestaan waarin mensen niet hoeven te lijden door honger, niet hoeven te bedelen voor hun bestaan.
Dit is verre van idealistisch want het kan, het is mogelijk.
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:16:48 #283
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77331498
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef Choad het volgende:

[..]

Bedankt. Ik vind het echter juist andersom. Op de eerste 3 pagina's draag ik veel dingen aan die door de TS duidelijk genegeerd worden, terwijl ze daar elke bullshit post gaat quoten om uitgebreid met meer onzin te antwoorden. Dit is voor mij een signaal van troll of oogkleppen. En dat is inderdaad hoe ik er over denk. Geef nou eens gewoon serieus antwoord, houd je je kinderen weg van school of niet? En antwoordt meteen even op mijn andere posts wil je. Open geen topique met zoveel onzin als je geen zin hebt in kritiek
Mijn fout, sorry
pi_77331563
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Godfokt het volgende:

[..]

Een commerciële maatschappij inderdaad, want we doen niets voor niets.
Welzijn in de zin van welvaren, nogmaals het enige belangrijke voor ons als mens is onderdak kleding en eten.
Daarom denken in mogelijkheden en niet in kosten, ook is dit niet een stap terug in tijd maar juist een stap naar een meer menselijk bestaan waarin mensen niet hoeven te lijden door honger, niet hoeven te bedelen voor hun bestaan.
Dit is verre van idealistisch want het kan, het is mogelijk.
Nee, ik denk niet dat het mogelijk is.
Mensen zijn gewend aan welvaart, niemand doet graag een stapje terug.
pi_77331637
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die welvaart gaat krimpen en breken met enkele jaartjes, zwoegen tot de dood of in een tentje kou lijden als je je baantje en je huis kwijtraakt
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:27:00 #286
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77331883
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen mensen die hun ogenen niet openen voor wat er werkelijk gebeurt. Mensen die beseffen dat welvaart een illusie is en alleen tot egoïsme leidt. Waarom willen we als we alles hebben wat nodig hebben steeds meer en meer en meer, waar leidt dat toe, waarom zijn we niet gelukkig op een punt maar wil je toch weer meer en meer meer meer.

Het is een 'trap'.
pi_77332227
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef heartz het volgende:

[..]

Alleen mensen die hun ogenen niet openen voor wat er werkelijk gebeurt. Mensen die beseffen dat welvaart een illusie is en alleen tot egoïsme leidt. Waarom willen we als we alles hebben wat nodig hebben steeds meer en meer en meer, waar leidt dat toe, waarom zijn we niet gelukkig op een punt maar wil je toch weer meer en meer meer meer.

Het is een 'trap'.
Helemaal niet. Het is gewoon een leven zoals de meeste mensen dat graag hebben. Huisje, boompje, beestje. Niks mis mee toch? De meeste mensen worden daar heel gelukkig van.
En meer meer meer? Ik heb daar geen last van en de mensen om mij heen ook niet.
Kun je niet aanvaarden dat er mensen zijn die domweg gelukkig zijn met hun leven zoals het nu is?

Stel dat jij in een heel arm land zou wonen. Denk je dat je dan deze bespiegelingen zou houden? Nee, dan zou je de hele dag op zoek zijn naar iets te eten voor jou en je kinderen.
Prijs jezelf gelukkig dat je in dit land blijkbaar op je krent kunt zitten en de overheid mag wegzetten als 'kwade macht' maar wél profiteren van de uitkering die deze kwade macht je verschaft.
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:51:06 #288
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77332932
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helemaal niet. Het is gewoon een leven zoals de meeste mensen dat graag hebben. Huisje, boompje, beestje. Niks mis mee toch? De meeste mensen worden daar heel gelukkig van.
En meer meer meer? Ik heb daar geen last van en de mensen om mij heen ook niet.
Kun je niet aanvaarden dat er mensen zijn die domweg gelukkig zijn met hun leven zoals het nu is?

Stel dat jij in een heel arm land zou wonen. Denk je dat je dan deze bespiegelingen zou houden? Nee, dan zou je de hele dag op zoek zijn naar iets te eten voor jou en je kinderen.
Prijs jezelf gelukkig dat je in dit land blijkbaar op je krent kunt zitten en de overheid mag wegzetten als 'kwade macht' maar wél profiteren van de uitkering die deze kwade macht je verschaft.
Echt, neem de moeite om naar mijn filmpjes te kijken.
Je hoeft het niet voor mij te doen, maar doe het voor het 'goede', voor de mensheid, voor jezelf en je nageslacht, doe het uit de naam van liefde.
En niet alleen mijn filmpjes, maar ook die van anderen. En kijk niet alleen, maar neem de tijd om erover na te denken.

Droevig word ik als ik zie hoe jij denkt en vele anderen
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:55:50 #289
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77333129
Ik doe het uit naam van het gezond verstand.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:25:29 #290
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77334383
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef Godfokt het volgende:
waar het hier om gaat is vrijheid, en menselijkheid.
Misnoegen is helemaal niet aan de orde, ik snap ook niet waarom je dat ervan maakt.

Nog steeds staat de vraag, is geld nodig voor het welzijn van de mens?
'Ze' houden me tegen, 'ze' ontnemen me alles, 'ze' willen je kapot maken... Een door misnoegen gevoede paranoia, zo komt het op mij over.

Geld is in beginsel niet nodig voor het welzijn van de mens. Daar heb je gelijk in.

Geld is alleen een hulpmiddel om ervoor te zorgen dat ik niet meer met karbonaatjes naar de bakker hoef om mijn karbonaatjes te ruilen voor een hoeveelheid brood van dezelfde waarde als die karbonaatjes. We kunnen ook wel zonder, maar dat zou mijns inziens een behoorlijke stap terug zijn!

Waar het voor staat kun je niet zonder. Arbeid. We kunnen wel allemaal niks gaan zitten doen, maar dan zul je verhongeren. De zieken zullen sterven. Elektriciteit zal uitvallen. Polders zullen vollopen. Je kunt niet 'niks' gaan zitten doen.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef heartz het volgende:
Dat je zo redeneert over 'slechte' Hip Hop' albums, zegt al genoeg over je kortzichtigheid. Ik weet dat het moeilijk is om je ogen te openen en je hersens te laten werken, maar je kan het toch minstens proberen, ipv meteen allerlei conclusies te trekken.
Sorry voor mijn cynische opmerking. Ik wilde alleen even aangeven dat ik een cd'tje, bedoelt als entertainment niet serieus ga nemen. Net zo min ik 'De Davinci Code' serieus neem. Als je het objectief bekijkt dan kun je misschien je eigen cirkel redenatie er uit halen.
quote:
Wow, ze hebben jou echt goed te pakken
Nu ja. Dat weet je niet. Misschien ben ik wel vrij denkend en jij de zombie.

Ik denk namelijk dat de NWO ons namelijk kapot wil maken door ons, via het verspreiden van vage websites en youtube filmpje, te laten geloven dat de NWO ons kapot wil maken waardoor we overal de bedreiging van de NWO zien. Uiteindelijk zullen die mensen de wereld zoals we die kennen kapot maken zodat de NWO uit de as van deze destructie op kan staan om iedereen daarna te overheersen!

Ik ben bezig om hier een youtube filmpje documentaire over te maken!

Verder heeft Titus een goed punt. Je reageert namelijk nogal selectief!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:28:15 #291
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77334513
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef heartz het volgende:
Mensen die beseffen dat welvaart een illusie is en alleen tot egoïsme leidt.
Ik weet welke revolutie je bedoelt!

De Russische Revolutie!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:13:15 #292
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77336362
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:23 schreef Salvad0R het volgende:

They got people loving their own enslavement.
pi_77336641
schreef SicSicSics het volgende:[/b]

[..]

'Ze' houden me tegen, 'ze' ontnemen me alles, 'ze' willen je kapot maken... Een door misnoegen gevoede paranoia, zo komt het op mij over.

Geld is in beginsel niet nodig voor het welzijn van de mens. Daar heb je gelijk in.

Geld is alleen een hulpmiddel om ervoor te zorgen dat ik niet meer met karbonaatjes naar de bakker hoef om mijn karbonaatjes te ruilen voor een hoeveelheid brood van dezelfde waarde als die karbonaatjes. We kunnen ook wel zonder, maar dat zou mijns inziens een behoorlijke stap terug zijn!

Waar het voor staat kun je niet zonder. Arbeid. We kunnen wel allemaal niks gaan zitten doen, maar dan zul je verhongeren. De zieken zullen sterven. Elektriciteit zal uitvallen. Polders zullen vollopen. Je kunt niet 'niks' gaan zitten doen.

[/quote]

Mja, goederengeld is wel zeer handig om te hebben, dat in tegenstelling tot wat we nu kennen en fiatgeld heet wat uit het niets gecreéérd kan worden.
De welvaart is gebaseerd op schuld en dat groeit maar door, nu lezen we al over langer werken, lagere pensioenen, hogere lasten enz.
Waar gaat het eindigen? wie zullen als eerste buiten de boot gaan vallen?
Dat zijn wel de vragen die mij bezighouden, en voor de kinderen, wat gaan zij voor leven tegemoet?
Is het niet monsterlijk om zo te moeten leven? werken voor een beetje geld je hele leven lang om je kleine plekje op deze hele aarde te betalen en meer als je nog wat wilt doen in je leven?.

Natuurlijk zal er altijd arbeid zijn en is het nodig dat we ons inzetten, maar dit hoeft niet perse voor geld en kan ook voor een liefdevolle samenleving zijn bijvoorbeeld want liefde zie ik erg weinig terug in de huidige maatschappij waar vooral het eigenbelang de boventoon voert.
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:38:36 #294
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77337337
Ik heb het idee dat vele deze van Leukvoorlater ook hebben gemist.

pi_77337453
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:42 schreef heartz het volgende:
Hoi Fokkers,

Ik ben een lange tijd niet op Fok geweest. En mijn leven is aardig veranderd door een echte eye- opener.
Soms voel je dat iets op zijn end loopt, net als het einde van een film.
Zo ook met mijn werk. Van de een op de andere dag werd ik totaal gedesillusioneerd wakker.

Een paar maanden geleden was ik met de financiering van een zaak bezig, waarvan ik gauw merkte dat er iets niets pluis was. Op landelijke grootte. Al snel merkte ik dat er dingen in doofpot werden gestopt en dat ik 'mee moest gaan' . Dat heb ik dan ook gedaan, maar het voelde niet goed en ik bleef erover nadenken.

Door dit incident ben ik de tijd gaan nemen om bepaalde dingen uit te zoeken. Nou heb ik Zeitgeist wel gezien en was ik wel enigszins bekend met de Illuminati- theorie, maar nu ben ik me echt in deze zaken gaan verdiepen.
Nou vind ik mezelf vrij rationeel, maar ik moet toch zeggen dat ik die 'secret society' echt niet zomaar een theorie is.

Het heeft me aan het denken gezet. Een groep elite mensen met alle geld, macht, ze bezitten alle grote coörperaties en organisaties, ze bezitten 'the gouverment'. Waarom zouden zij de macht niet behouden en alles manipuleren naar hun zin, zodat zij op de troon blijven zitten, en wij dag in en dag uit als robots leven (hard werken, denken dat het 'goed' is voor die schijnheilige overheid, de media die onze hersens manipuleert). Je vraagt af watvoor kennis ze voor je achterhouden, want de rijken, de elite bezitten alles. Het is eigenlijk heel logisch en eigenlijk ook wel overal bewijs. Kijk maar naar die nieuwe chips die nu in reisdocumenten zitten. De EU is niet voor niets en verenigd en wij gaan er niet voor niets op achteruit. Het is een plan om 1 wereldoverheid te creëren met ons als robots, slaven of gebrainwashte wezens, terwijl een kleine groep veeeeeel en veeeeeeel meer heeft dan ze nodig hebben. Gewoon voor de lol ofzo of history repeats? Waarom blijft Afrika arm en kan 1 huishouden op de Hollywood Hills een heel Afrikaans continent voeden? Er is overal een reden voor, en deze corruptie gaat veel verder dan ik ooit dacht. De media laat ons zien wat ze willen dat we zien, bewust of onbewust. Hoeveel jongeren zitten de hele dag achter die tv en die computer? Het heeft me echt boos gemaakt, zij zijn de echte criminelen en misdadigers.

Ik voel me natuurlijk vreselijk machteloos en begrijp nu ook hoe het komt dat zoveel zich gevangen voelen in deze maatschappij, wij zijn gevangen in deze maatschappij. Als je al kijkt naar hoe al het goud toen ingeleverd moest worden in de 'Amerikaanse schatkist' en dat papiergeld toen werd bedacht en gemaakt; papiergeld ; nix van waarde, door een kleine elite groep die de Amerikaanse bank beheerste, die helemaal terug leidt tot de Bushes. Het zijn de gevolgen van de geschiedenis, het plan van hun om ons in te toom te houden en onze naïviteit. Want hoeveel media is Amerikaans of komt van een Amerikaanse bron.
Iedereen gaat er als een zombie in mee (ik ook zolang), maar kunnen we echt niet zien wat er aan de hand is, het is psychologie, brainwashing. Door middel van beelden, geluid en alles wat ons ook maar kan beïnvloeden worden we beïnvloedt. Laten we eerlijk zijn, je wordt constant in de verleiding gebracht om mooie, leuke dingen te kopen, we worden doodgegooid met materialisme als je er bewust op gaat letten (ook onbewust al zelfs). En de elite beheersen alles, dus kunnen ze alles manipuleren. Sommige zeggen dat het een rassenkwestie is, ik denk dat het vroeger misschien een rassenkwestie was maar dat als je nu niet bij de elite hoort er buiten valt en dus gewoon aan de andere kant van de lijn staat.

Nou kan je denken ‘wat maakt het allemaal uit, we gaan uiteindelijk toch allemaal dood’ ofzo.
Maar mijn filosofie is dat het wel uitmaakt. Moeten we gaan zitten wachten tot er chips in ons lichaam geplaatst gaan worden, blijven we zo doorgaan en laten we ons blind maken door de constante entertainment die ons afleidt en ‘dom’ houdt?
Is gevoel dan niet meer belangrijk? Liefde? Kennen we het verschil tussen liefde, van iemand houden om wie hij of zij is dan om hoe hij of zij zich kleedt, en lust? En voor degenen die kinderen hebben dan (waaronder ik), watvoor toekomst hebben zij?

Misschien denken jullie dat ik gek geworden ben, maar deze dingen hebben me echt aan het nadenken gezet. En ik ben mezelf in deze wereld echt een beetje kwijtgeraakt, veel piekerend en aan het analyseren hoe we contant gemanipuleerd worden. Dat ik hierdoor me geloof een beetje terug heb gevonden. Het is alsof dingen die in de Bijbel staan nu uit komen (in mijn beleving).Amerika lijkt wel veel op het Oude Rome. Niet dat ik opeens alles precies geloof wat er in de Bijbel staat, maar wel dat veel dingen terugkomen. De verleiding van het materialisme, lust, die dingen die je uiteindelijk niet gelukkig maken. En helemaal niet als je ziet wat het met mensen doet, hele rijke, elite mensen die de satan aanbidden en voor alles staan wat negatief is.
Want er is nou eenmaal goed en slecht, waarom weet ik niet, maar het is er……. En er zijn dingen die zo zijn waar we niets aan kunnen doen, natuurlijke dingen, mooie (liefde brengt een goed gevoel) en lelijke dingen (pijn brengt een negatief gevoel), maar wel natuurlijk en door de natuur gecreëerd in plaats van door een stel arrogante mensen die denken dat ze beter zijn door hun afkomst of bezittingen. Dit is mijn filosofie voor nu en volgens mij komt het aardig bij de waarheid. Ik heb geen bewijs dat er echt satanistische bijeenkomsten plaatsvinden en dat ze ook echt bezeten raken ofzo, of dat het meer figuurlijk bedoelt wordt.

Ik heb Rechten gestudeerd, iets waarvan ik dacht dat et het tegenovergestelde was van wat ik nu weet wat het is. Aanleg voor wiskunde heb ik sowieso niet, dus dat was het ook niet geworden. En eigenlijk heb ik nog wel iets aan de kennis gehad en wie weet ook wel in de toekomst. Ik zal nooit meer voor ‘the Goverment’ werken. En de komende tijd ga ik ff helemaal niet werken (misschien wel nooit meer in deze maatschappij als ik kan ontsnappen) en me proberen te richten op spreiden van deze informatie en me verder gaan met me research.
En alle hulp is welkom…… want het gaat om ons en ons leven, en van de generaties die na ons komen.

Voor het eerst begrijp ik Tupac Shakur zijn Filosofie beter, hij was een lezer, een denker en geen gangbanger:
‘THEY DON’T GIVE A FOK ABOUT US’!!
hey heartz,

jij en veele andere voelen zich zo,
het is alleen van in hoeverre zijn we bereid om door te vechten ookal kent nietmand je meer over 50 jaar jouw beslissingen hebben gevolgen voor de toekomst. en ik ben blij dat iemand mij weer even wakker schud van je kan er weer tegen aan want dit is een oorlog over je ziel en ik ben niet berijd om mijn ziel te geven aan een bedrijf,instantie of wat dan ook. zonder jullie is er geen mij ik heb deze informatie van nwo alleen maar van andere mensen en daar ben ik blij om dat er nog mensen zijn die streven naar echte vrijheid.

Keep on doing the good work heartz,

"we only know what they teach us,we are to ignorent because everytime they can reach us",- bob marley
ik ben seruis
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:43:30 #296
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77337531
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef heartz het volgende:
Ik heb het idee dat vele deze van Leukvoorlater ook hebben gemist.

Moet ik per se een You Tubefilmpje met de titel ''Work Sucks!'' bekijken om mij te ontdoen van bevoogding, of is het lezen van Multatuli daartoe ook geschikt?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:47:00 #297
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77337682
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

hey heartz,

jij en veele andere voelen zich zo,
het is alleen van in hoeverre zijn we bereid om door te vechten ookal kent nietmand je meer over 50 jaar jouw beslissingen hebben gevolgen voor de toekomst. en ik ben blij dat iemand mij weer even wakker schud van je kan er weer tegen aan want dit is een oorlog over je ziel en ik ben niet berijd om mijn ziel te geven aan een bedrijf,instantie of wat dan ook. zonder jullie is er geen mij ik heb deze informatie van nwo alleen maar van andere mensen en daar ben ik blij om dat er nog mensen zijn die streven naar echte vrijheid.

Keep on doing the good work heartz,

"we only know what they teach us,we are to ignorent because everytime they can reach us",- bob marley
Dank je, altijd goed om te horen en voelen dat ik niet alleen sta, dat geeft me moed en vertrouwen.
Eigenlijk moet iedereen die het weet hiermee bezig zijn.
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:48:56 #298
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77337755
Zo moeten degenen die het weten elkaar moed en vertrouwen geven, want het is een constante strijd. Niet omdat we het weten, zijn we er al, we moeten ertegen blijven vechten, totdat iedereen zijn ogen opent!!
pi_77338243
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef heartz het volgende:
Zo moeten degenen die het weten elkaar moed en vertrouwen geven, want het is een constante strijd. Niet omdat we het weten, zijn we er al, we moeten ertegen blijven vechten, totdat iedereen zijn ogen opent!!
en het eingste wat we hebben en wat we kunnen doen is zoveel 'love' investeren in de wereld zoveel love mogelijk en verder heeft iedereen daarnaast zijn eigen ideee over het leven. One day....

[ Bericht 8% gewijzigd door meneerseruis op 27-01-2010 16:07:09 ]
ik ben seruis
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:24:37 #300
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77342112
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Moet ik per se een You Tubefilmpje met de titel ''Work Sucks!'' bekijken om mij te ontdoen van bevoogding, of is het lezen van Multatuli daartoe ook geschikt?
Het kost je maar een paar minuten. Wees niet bevooroordeelt voordat je het hebt gezien.
Dan kan je het altijd nog inhoudelijk afkraken.

Als het op het nieuws was geweest, hadden jullie het waarschijnlijk wel geloofd!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')