Geweldig! Een geheime organisatie die het niet na kan laten om overal waar je kijkt symbolen te 'verstoppen' die aangeven dat 'zij' de wereld regeren!quote:
Dat je zo redeneert over 'slechte' Hip Hop' albums, zegt al genoeg over je kortzichtigheid. Ik weet dat het moeilijk is om je ogen te openen en je hersens te laten werken, maar je kan het toch minstens proberen, ipv meteen allerlei conclusies te trekken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een kruistocht op internet?Het archiveren van youtube video's, de betekenis van slechte Hiphop albums ontrafelen en af en toe eens een balletje opgooien over een vermeende 'Illuminatie'... Terwijl je ondertussen geld aanneemt van de grote ondersteuners en dom houders waar je zo'n hekel aan zegt te hebben.
Wow, ze hebben jou echt goed te pakkenquote:Denk je serieus dat het helpt als we de wereld in honger, oorlog en chaos storten? Ik hoop dat je op het platteland woont want als iedereen doet wat jij vraagt gaan er een hele hoop mensen dood.
[..]
Ik zie mezelf nog steeds niet als slaaf, met dank aan mijn hersenspoeling!![]()
En ik zit denk ik liever in een illusie van genoegen, dan in een realiteit van misnoegen.
Hoe ben je zo bitter geworden? Wat hebben 'ze' je aangedaan?
Misschien kent hij het album wel al jaren en vindt hij het domweg een slecht abum. Waarom zou je concluderen dat iemand het vertikt om ''z'n ogen te openen en z'n hersens te laten werken'', omdat-ie wat wraakversjes van nota bene Tupac waardeloos vindt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Dat je zo redeneert over 'slechte' Hip Hop' albums, zegt al genoeg over je kortzichtigheid. Ik weet dat het moeilijk is om je ogen te openen en je hersens te laten werken, maar je kan het toch minstens proberen, ipv meteen allerlei conclusies te trekken.
Ik heb duidelijk links geplaatst, als hij of jij of jullie de moeite niet nemen om bijv deze video's allemaal (dus alle delen) te bekijken, zie je dat het niet alleen rapteksten of rappers zijn die ons wat willen vertellen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien kent hij het album wel al jaren en vindt hij het domweg een slecht abum. Waarom zou je concluderen dat iemand het vertikt om ''z'n ogen te openen en z'n hersens te laten werken'', omdat-ie wat wraakversjes van nota bene Tupac waardeloos vindt?
Dan vind je dat maar kortzichtig: ik vind die filmpjes belachelijk. Als iemand mij probeert wijs te maken dat De compositie van de wereld, de omvangrijke filosofische verhandeling door Harry Mulisch, ook maar een aasje inzicht bevat, dan interrumpeer ik hem meteen. Sommige zaken hebben nu eenmaal geen enkele waarde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk links geplaatst, als hij of jij of jullie de moeite niet nemen om bijv deze video's allemaal (dus alle delen) te bekijken, zie je dat het niet alleen rapteksten of rappers zijn die ons wat willen vertellen.
Maar dan moet je de moeite nemen, ipv meteen conclusies te trekken zonder je ergens behoorlijk in te verdiepen. Dat vind ik kortzichtig ja.
Kan je inhoudelijk ook aangeven waarom die filmpjes belachelijk zijn, en waarom deze zaken geen enkele waarde hebben???quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan vind je dat maar kortzichtig: ik vind die filmpjes belachelijk. Als iemand mij probeert wijs te maken dat De compositie van de wereld, de omvangrijke filosofische verhandeling door Harry Mulisch, ook maar een aasje inzicht bevat, dan interrumpeer ik hem meteen. Sommige zaken hebben nu eenmaal geen enkele waarde.
Deze vraag moet ook nog steeds beantwoord worden!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef Godfokt het volgende:
Nog steeds staat de vraag, is geld nodig voor het welzijn van de mens?
Ja hoor, net zoals jij ongetwijfeld kunt verduidelijken waarom wij ze zouden moeten bekijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef heartz het volgende:
[..]
Kan je inhoudelijk ook aangeven waarom die filmpjes belachelijk zijn, en waarom deze zaken geen enkele waarde hebben???
Ligt er aan wat je onder welzijn verstaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:01 schreef heartz het volgende:
[..]
Deze vraag moet ook nog steeds beantwoord worden!!
Nee, niet allemaal gekeken, want dat mag niet van mijn baas. Slavendrijver is hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk links geplaatst, als hij of jij of jullie de moeite niet nemen om bijv deze video's allemaal (dus alle delen) te bekijken, zie je dat het niet alleen rapteksten of rappers zijn die ons wat willen vertellen.
Maar dan moet je de moeite nemen, ipv meteen conclusies te trekken zonder je ergens behoorlijk in te verdiepen. Dat vind ik kortzichtig ja.
En dan zeggen dat ik arrogant ben.![]()
Hebben jullie bijv de moeite genomen om deze filmpjes te bekijken?
En kijk dan niet naar een of drie delen maar neem de moeite om alle delen te bekijken.
Dat bedoel ik dus, zo arrogant zijn om informatie af te wijzen zonder inhoudelijk te weten wat die informatie is. Hoe kan je iets afwijzen zonder de weten waar het over gaat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja hoor, net zoals jij ongetwijfeld kunt verduidelijken waarom wij ze zouden moeten bekijken.
Of, anders gezegd: Tupac had het, in z'n teksten althans, aan de stok met bepaalde delen van de Amerikaanse maatschappij. Een samenhangende visie op ''Illuminati'' en hun pogingen om iedereen door middel van hersenspoeling tot slaaf te maken, ben ik in z'n teksten, en ook in de door jou gepresenteerde filmpjes, niet tegengekomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja hoor, net zoals jij ongetwijfeld kunt verduidelijken waarom wij ze zouden moeten bekijken.
Deze ook, vraag aan jou:quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:01 schreef heartz het volgende:
[..]
Deze vraag moet ook nog steeds beantwoord worden!!
Wie zegt dat ik de informatie niet tot mij genomen heb?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef heartz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, zo arrogant zijn om informatie af te wijzen zonder inhoudelijk te weten wat die informatie is. Hoe kan je iets afwijzen zonder de weten waar het over gaat?
Ik maak deel uit van de mensheid.quote:Probeer tenminste wat minder arrogant te zijn, al is het voor de mensheid.
Als het hoever is? Zo ver als in de Franse revolutie, waarover je nog steeds geen uitleg gegeven hebt?quote:Want wanneer het zover is sta jij, net zoals mij, aan dezelfde kant. Vraag wat doe je dan? Ga je er als een zombie in mee of zal je voor jezelf en de mensheid opkomen?
Deze vraag heb ik al beantwoord, volgens mij?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze ook, vraag aan jou:
Ik heb je OP twee keer gelezen en wil je toch nog wat vragen als dat goed is.
Je schrijft dat je nooit meer voor The Gouvernment wilt werken en liever helemaal niet meer wilt werken.
Je schreef ook dat je kinderen hebt.
Hoe wil jij je kinderen alles geven wat ze nodig hebben als jij niet werkt? Dat gaat toch niet?
Sorry, maar ik ben een pragmaticus.
Dat zeker, en als het pubers worden komen er nog een paar andere dingetjes bij. Dingen die veel geld kosten. Alleen een warm bedje hebben ze dan niet voldoende meer aan en met jouw wijsheid vegen ze hun .... af. Zo zijn pubers nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik al beantwoord, volgens mij?
Wat is je kinderen alles geven wat ze nodig hebben? Eten, drinken, een warm bedje, veiligheid en wijsheid. Iets dat de overheid wel voor ons doet, inmiddels zijn wij al zo gebrainwashed dat we denken dat we hen nodig hebben om ons kinderen goed op te kunnen voeden.
en liefde, wel het belangrijkste, niet te vergetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik al beantwoord, volgens mij?
Wat is je kinderen alles geven wat ze nodig hebben? Eten, drinken, een warm bedje, veiligheid en wijsheid. Iets dat de overheid wel voor ons doet, inmiddels zijn wij al zo gebrainwashed dat we denken dat we hen nodig hebben om ons kinderen goed op te kunnen voeden.
Dat is waar, dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef heartz het volgende:
[..]
en liefde, wel het belangrijkste, niet te vergeten
Daar ga je de fout in: zo worden ze gemaakt!!! Dat is precies wat ze willen!!!quote:
Denk goed na, met geld (van de overheid of elite) betaal je de overheidquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
En ik begrijp ook niet dat je zegt dat de overheid dat wel voor ons doet. De overheid betaalt mijn hypotheek niet hoor, daar moet ik zelf voor werken. Mijn eten trouwens ook.
Het zal wel hoor, ik volg je niet. Weet niet wie ze zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef heartz het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in: zo worden ze gemaakt!!! Dat is precies wat ze willen!!!
Ik zie het simpel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Denk goed na, met geld (van de overheid of elite) betaal je de overheid![]()
Van wie is geld??
Oh díe ze, de elitequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef TitusPullo het volgende:
Dat zijn de ''ze'' die al sinds het begin van de menselijke geschiedschrijving bepalen dat kinderen in de puberteit nukkig worden: de onveranderlijke elite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |