quote:
Omdat het spel anders te lang kan duren.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van american football, maar dat met die sudden death regel is toch ontzettend waardeloos? Als je de toss verliest ben je zó enorm in het nadeel. Waarom niet normale overtime?
Inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van american football, maar dat met die sudden death regel is toch ontzettend waardeloos? Als je de toss verliest ben je zó enorm in het nadeel. Waarom niet normale overtime?
Precies dat is heel kut van American Footballquote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef Bananenman het volgende:
College football is net even anders. Dan krijgt elk team een kans van de 20 yard line (kan ook 30 zijn). Is het dan nog gelijk krijgen ze een 2eOT en daarna een 3e van de 30 yard line, geloof ik. Zoiets in elk geval. Dan heb je wel een eerlijker kans.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef Bananenman het volgende:
Ze beginnen op de 25 yard line, en dat blijft zo. Ieder team krijgt een possession, mocht het gelijk staan na die twee possessions, dan volgt OT2, weer ieder een possession van de 25 yard line.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
College football is net even anders. Dan krijgt elk team een kans van de 20 yard line (kan ook 30 zijn). Is het dan nog gelijk krijgen ze een 2eOT en daarna een 3e van de 30 yard line, geloof ik. Zoiets in elk geval. Dan heb je wel een eerlijker kans.
idd, jokesport.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:20 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze beginnen op de 25 yard line, en dat blijft zo. Ieder team krijgt een possession, mocht het gelijk staan na die twee possessions, dan volgt OT2, weer ieder een possession van de 25 yard line.
Vanaf OT3 ben je verplicht om bij een TD voor een 2-point conversion te gaan.
Dit blijft men net zolang herhalen todat er een winnaar is.
Dat dus. *mompelt iets over een klok en een klepel*quote:Op maandag 25 januari 2010 08:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze beginnen op de 25 yard line, en dat blijft zo. Ieder team krijgt een possession, mocht het gelijk staan na die twee possessions, dan volgt OT2, weer ieder een possession van de 25 yard line.
Vanaf OT3 ben je verplicht om bij een TD voor een 2-point conversion te gaan.
Dit blijft men net zolang herhalen todat er een winnaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |