Het buitengewone moet benoemd wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 03:33 schreef Guard het volgende:
Joe Buck roept nu ook bij iedere Peterson carry: "He holds on to the ball"
Ik ook. 3rd en 19 nu.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:39 schreef Guard het volgende:
Ik zie de Vikings dit nog winnen in regular time
blame the third down performance...quote:Op maandag 25 januari 2010 03:48 schreef popolon het volgende:
Daar komen ze. Bijna FG range.
Saints gaan eraan.
Nou ja ik heb wat FG's gemist zien worden dit post seasonquote:Op maandag 25 januari 2010 03:49 schreef Doler12 het volgende:
Het is nu wel over denk ik!
Iddquote:Op maandag 25 januari 2010 03:50 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gezien de resultaten van de kickers ben ik er nog niet gerust op dat dit zomaar gaat lukken.
Gefeliciteerd, je hebt het zojuist gespeldquote:Op maandag 25 januari 2010 03:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik moet nog mass effect 1 nog spellen!
Lol dom van mijquote:Op maandag 25 januari 2010 03:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het zojuist gespeld
flauw ik weet, maar kon het niet laten
Stel dat ie dit wint, dan overleeft ie nog zo'n slachting tegen de Colts waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:54 schreef Doler12 het volgende:
Oke Favre jij moet echt met pensioen nu!
Favre doesn't run with the ball, he passes.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:58 schreef Sloppy het volgende:
favre had zelf makkelijk 5 yards kunnen pakken.
Die commentator roepen dat Favre moet gaan lopen met die balquote:Op maandag 25 januari 2010 03:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Favre doesn't run with the ball, he passes.
Je moet ook niet al te veel luisteren naar Aikman en Buck, daar word je dom vanquote:Op maandag 25 januari 2010 03:59 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Die commentator roepen dat Favre moet gaan lopen met die balAlsof die ouwe na die berg hits ook nog maar 1 sprintje kan trekken.
Dat weet ik. Zodra ik merk dat ik commentatoren af en toe kan verbeteren dan weet ik dat ik het spelletje snap en dat is zojuist gebeurd. Favre is geen Rodgers, Cuntler of Young die met gemak het veld oversteken als het moet.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet ook niet al te veel luisteren naar Aikman en Buck, daar word je dom van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |