abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77337132
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Zou Tebow niet met een 1st round pick al weg zijn? Zoniet, ja dan zou hij misschien daar wel heen kunnen gaan. Al weet je nooit wat Bellichick wil. In elk geval moeten ze aan bij defense versterking hebben.
Denk niet dat Tebow in de eerste ronde gaat. Teams die in de eerste ronde een QB draften willen toch wel op korte termijn diegene als starter hebben en met Tebow zal dat toch wat langer gaan duren. Lijkt me dat Claussen/Bradford eerder gaan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:33:48 #252
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_77337183
Tebow gaat op zeker niet in de eerste ronde, 2e ronde is al discutabel maar een team met meerdere picks zou dat kunnen doen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_77337861
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Zelf grill ik ze ipv frituren: Eerst marineren in (hot)sauce en daarna wat paneerspul erover. Kan ook zonder. Hier staan een paar goede tussen, 't blijft persoonlijk.
Ik gooi ze altijd in de oven, maar dat is dan zonder panneermiddel... wel gemarineerd.
Dank voor de recepten
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:59:07 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77338181
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Waarom gaat het meerendeel ervanuit dat Tebow veel gaat lopen in de NFL, dat dat van hem werd verwacht bij de Gators kwam door het systeem wat ze hanteerden. Waarschijnlijk gaat hij in de NFL veel minder lopen en dan nog, hij is 6.3 en 238, dat is een gemiddelde LB ook wel.

Dat hij geen Pro QB is op dit moment word overal ook toegegeven daarom krijgt hij al die aandacht omdat hij zoveel "Intangibles" heeft waar hij een hogere waarde mee verdient. Ik ben een groot fan van de man want hij doet gewoon wat hij moet doen zonder te zeuren, zn interview op NFL.com laat ook een hele nuchtere jongen zien die weet waar hij staat als QB
Ik vind het ook een leuke kerel maar da's niet altijd genoeg. Ray Lewis is een 'moordenaar' die in de bak zou moeten zitten maar blijft een goede speler.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77338889
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:31:39 #256
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_77344423
quote:
"He's a winner," Meyer said. "And unless the job description changes at some other level of football, he's a winner, and he'll win at the next level, too. That's the way I feel about it.
Dat is echt het grootste kulargument wat er bestaat. Jamarcus Russell was ook een winner op college niveau. En zie waar hij nu staat. Uiteindelijk moeten de spelers op nfl-niveau weer helemaal overnieuw beginnen. Nieuw team, nieuw systeem en nieuwe verwachtingen. Dan blijft alleen je talent en ervaring over om te slagen. Daar komt Tebow waarschijnlijk te kort.

Rams zullen waarschijnlijk voor een qb kiezen. Door het succes van Flacco en Sanchez is gebleken dat rookies succesvol kunnen zijn. Maar de Jets en Ravens waren geen slechte teams. Rams wel. Daar kan een Jimmy Clausen heel snel veranderen in de nieuwe David Carr. Of misschien nog erger, een nieuwe Tim Couch.

Leuke wedstrijd volgend seizoen, als we het over rookie qb's hebben. Stafford en Sanchez spelen tegen elkaar in Detroit .
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_77344764
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:31 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Jamarcus Russell was ook een winner op college niveau. En zie waar hij nu staat. Uiteindelijk moeten de spelers op nfl-niveau weer helemaal overnieuw beginnen. Nieuw team, nieuw systeem en nieuwe verwachtingen. Dan blijft alleen je talent en ervaring over om te slagen. Daar komt Tebow waarschijnlijk te kort.
Tebow heeft anders wel effe 100x de drive van Russell. Bovendien heeft hij ook wel iets meer ervaring in zijn collegejaren opgedaan dan Russell.
Tebow heeft o.a. ervaring, natuurlijk leiderschap, de juiste instelling; is allemaal nodig om het maken op NFL niveau, naast het feit of iemand alle throws kan maken die men op de combine wil zien....

Een van de belangrijkste intangibles van een QB: making the ppl around you better, en dat heeft Tebow zeker.
Liever een QB met minder talent dan een QB met minder "heart".
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:44:26 #258
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_77344874
Dus een QB met zijn stats

985 pass attempts
661 completions
67.1 %
9286 Yards
88 TDs
15 INTs

in 55 wedstrijden heeft geen talent of komt daar tekort? Dat geloof ik niet, ik denk dat mensen hem maar wat graag in een hokje proppen. Succes creates jealousy....

Er zijn slechtere spelers hoger gekozen dan hij waarschijnlijk gekozen word en die hebben ook gefaald. Als Tebow een jaar of 2 of 3 rustig kan rijpen en bijleren (zoals bij de Pats het geval kan zijn) zie ik hem wel succesvol zijn.

Het kan zomaar zijn dat hij de QB positie revolutioneert, Vick was wel een atleet maar te klein en blessuregevoelig en kon beter rennen dan gooien. Tebow kan minder goed rennen (op zn eigen manier) maar wel beter gooien dan Vick, als hij niet meer dan 10-12 x hoeft te lopen met de bal heb je toch een dual threat want hij is bizar sterk ook nog en kan best wel wat Linebackers aan hoor

Het kan ook de hele andere kant opgaan....
Luck is for losers
  Redactie Frontpage woensdag 27 januari 2010 @ 19:18:25 #259
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_77346364
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Waarom gaat het meerendeel ervanuit dat Tebow veel gaat lopen in de NFL, dat dat van hem werd verwacht bij de Gators kwam door het systeem wat ze hanteerden. Waarschijnlijk gaat hij in de NFL veel minder lopen en dan nog, hij is 6.3 en 238, dat is een gemiddelde LB ook wel.
Rothlisberger loopt ook vrij veel. En dat is ook een sterke vent, Tebow heeft daar wel wat van weg.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage woensdag 27 januari 2010 @ 19:22:26 #260
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_77346577
Chat op NFL.com met Pat Kirwan op de Senior Bowl over Tebow:
quote:
David, Pittsburgh
1:04 PM ET
There is so much talk against Tim Tebow and his struggles with taking the snap under the center. Why not let him be a shotgun quarterback and let him do what he does best. There is no doubt that Tebow is a great football player. Why do players need to adapt to certain schemes. Why can't offenses adapt to the player. Tim Tebow is a winner at the QB position and I believe a team like the Browns or Raiders could adapt to him and both Tebow and the team would be successful. What do you think?

Pat Kirwan, NFL.com
David, you are not off base at all. But -- whether you are in shotgun or taking a five-step drop, you have to be a consistent passer. And that is the concern now when assessing his value as an NFL QB. After watching him for two days - which is not enough to pass judgment -- it is clear that when he sets to throw and his first option is open, he throws the ball fine. When he has to fins a secnod and third read and move in the pocket, he has some mechanical issues that make the ball come out poorly.

You're a Steelers fan. Roethlisberger is in the shotgun a lot. What Tebow can't expect in the NFL is the running yards he had in college. I don't expect the yards he got running off tackle in college will be there in the NFL. But I do like him, and I respect him for being here.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:29:50 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_77353756
Het is nog zo lang voordat de draft begint en met al die nieuwe coaches/management chances weet je niet wat je kan verwachten. Ik kijk zelf alleen naar Seattle en heb al zoveel verschillende scenario's gezien dat het zo goed als onmogelijk is om nu al te bepalen wie welke speler gaat draften, eerst maar eens kijken wat voor free agent-moves we krijgen.

Seattle-scenario's (Pick 6 & Pick 14)
- Sam Bradford (QB) / Taylor Mays (S)
- Eric Berry (S) / Derrick Morgan (DE)
- Bruce Campbell (OT) / Taylor Mays (S)
- Any other (QB/S/OT/DE/CB combo)
Andere optie: Een trade met Arizona om Leinart binnen te halen als opvolger van Hasselbeck.

Wat Tebow betreft. Het is geen prototype NFL-quarterback, maar je weet als franchise één ding zeker als je Tebow haalt. Je krijgt een speler die zich 110% zal inzetten om te slagen (met JaMarcus Russell is dat 10% op een goede dag). Persoonlijk denk ik dat Jacksonville de meest logische optie is, maar je kan voor een boel teams een case maken. Een aantal teams valt op zeker af omdat die al voorzien maar zelfs een Minnesota zou Tebow kunnen draften om de succesvolle Harvin-Tebow combo in ere te herstellen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_77354866
Wat heb ik gedaan. Nu is hier ook al een Tebow-discussie.
pi_77355178
quote:
A retirement press conference is planned for Cardinals QB Kurt Warner on Friday, according to a source with knowledge of the situation, with the star also likely to discuss future post-playing plans.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:57:08 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77355216
Ik weet het, Warner naar de Vikes, Favre naar de Cards. Zo, klaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77355747
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef popolon het volgende:
Nah laat de Cards maar Leinart het veld in sturen
  donderdag 28 januari 2010 @ 00:54:01 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_77362731
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef popolon het volgende:
Jou grote held Michael Vick is ook ineens hot commodity .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 28 januari 2010 @ 06:31:14 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77364615
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef PirE het volgende:

[..]

Jou grote held Michael Vick is ook ineens hot commodity .
Held?
pi_77370135
Pennington en Campbell komen ook vrij door free agency. Een van beide zal wel terecht komen in Phoenix. En die vechten het dan uit met Matt Leinart. Iets zegt me dat de Cards hem nog niet helemaal afgeschreven hebben.
pi_77370543
Om nog maar even verder te gaan over Tebow, zou dat eigenlijk geen perfecte fit zijn voor de Dolphins met hun offensive scheme?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:00:59 #270
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_77370901
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef zjroentje het volgende:
Om nog maar even verder te gaan over Tebow, zou dat eigenlijk geen perfecte fit zijn voor de Dolphins met hun offensive scheme?
Nee, niet snel genoeg voor de Wildcat wat trouwens een power running game is en niet een trick play pass game zoals veel denken. Daarom werkt hij tot nu toe alleen constant bij de Dolphins omdat ze 2 sterke redelijke snelle RBs hebben
Luck is for losers
pi_77371841
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nee, niet snel genoeg voor de Wildcat wat trouwens een power running game is en niet een trick play pass game zoals veel denken. Daarom werkt hij tot nu toe alleen constant bij de Dolphins omdat ze 2 sterke redelijke snelle RBs hebben
Bovendien hebben die al vrij heftig geinvesteerd in de QB position de laatste jaren met Henne en White.
Ze zullen hem dus niet gaan draften (althans voor de QB positie).
pi_77371882
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Maakt niet uit of je met de wildcat Tebow of Henne hebt. Zou natuurlijk voor de fans wel leuk zijn om Tebow in Florida te houden. Ik vraag me af of de Dolphins doorgaan met Henne als startende qb. Lijkt me geen speler waar je uiteindelijk prijzen mee wint.
pi_77375039
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Maakt niet uit of je met de wildcat Tebow of Henne hebt. Zou natuurlijk voor de fans wel leuk zijn om Tebow in Florida te houden. Ik vraag me af of de Dolphins doorgaan met Henne als startende qb. Lijkt me geen speler waar je uiteindelijk prijzen mee wint.
Ik vind Henne best potentie hebben als startende QB. Hij heeft het niet slecht gedaan toen Pennington weg viel.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:56:22 #274
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77377522
Henne wordt alleen maar beter in deze offense. En die heeft best een aardig seizoen achter de rug.

Don't touch Chad.
pi_77380772
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:56 schreef popolon het volgende:
Don't touch Chad.
Anders raakt hij geblesseerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')