Denk niet dat Tebow in de eerste ronde gaat. Teams die in de eerste ronde een QB draften willen toch wel op korte termijn diegene als starter hebben en met Tebow zal dat toch wat langer gaan duren. Lijkt me dat Claussen/Bradford eerder gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Zou Tebow niet met een 1st round pick al weg zijn? Zoniet, ja dan zou hij misschien daar wel heen kunnen gaan. Al weet je nooit wat Bellichick wil. In elk geval moeten ze aan bij defense versterking hebben.
Ik gooi ze altijd in de oven, maar dat is dan zonder panneermiddel... wel gemarineerd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Zelf grill ik ze ipv frituren: Eerst marineren in (hot)sauce en daarna wat paneerspul erover. Kan ook zonder. Hier staan een paar goede tussen, 't blijft persoonlijk.
Ik vind het ook een leuke kerel maar da's niet altijd genoeg. Ray Lewis is een 'moordenaar' die in de bak zou moeten zitten maar blijft een goede speler.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Waarom gaat het meerendeel ervanuit dat Tebow veel gaat lopen in de NFL, dat dat van hem werd verwacht bij de Gators kwam door het systeem wat ze hanteerden. Waarschijnlijk gaat hij in de NFL veel minder lopen en dan nog, hij is 6.3 en 238, dat is een gemiddelde LB ook wel.
Dat hij geen Pro QB is op dit moment word overal ook toegegeven daarom krijgt hij al die aandacht omdat hij zoveel "Intangibles" heeft waar hij een hogere waarde mee verdient. Ik ben een groot fan van de man want hij doet gewoon wat hij moet doen zonder te zeuren, zn interview op NFL.com laat ook een hele nuchtere jongen zien die weet waar hij staat als QB
Dat is echt het grootste kulargument wat er bestaat. Jamarcus Russell was ook een winner op college niveau. En zie waar hij nu staat. Uiteindelijk moeten de spelers op nfl-niveau weer helemaal overnieuw beginnen. Nieuw team, nieuw systeem en nieuwe verwachtingen. Dan blijft alleen je talent en ervaring over om te slagen. Daar komt Tebow waarschijnlijk te kort.quote:"He's a winner," Meyer said. "And unless the job description changes at some other level of football, he's a winner, and he'll win at the next level, too. That's the way I feel about it.
Tebow heeft anders wel effe 100x de drive van Russell. Bovendien heeft hij ook wel iets meer ervaring in zijn collegejaren opgedaan dan Russell.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Jamarcus Russell was ook een winner op college niveau. En zie waar hij nu staat. Uiteindelijk moeten de spelers op nfl-niveau weer helemaal overnieuw beginnen. Nieuw team, nieuw systeem en nieuwe verwachtingen. Dan blijft alleen je talent en ervaring over om te slagen. Daar komt Tebow waarschijnlijk te kort.
Rothlisberger loopt ook vrij veel. En dat is ook een sterke vent, Tebow heeft daar wel wat van weg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Waarom gaat het meerendeel ervanuit dat Tebow veel gaat lopen in de NFL, dat dat van hem werd verwacht bij de Gators kwam door het systeem wat ze hanteerden. Waarschijnlijk gaat hij in de NFL veel minder lopen en dan nog, hij is 6.3 en 238, dat is een gemiddelde LB ook wel.
quote:David, Pittsburgh
1:04 PM ET
There is so much talk against Tim Tebow and his struggles with taking the snap under the center. Why not let him be a shotgun quarterback and let him do what he does best. There is no doubt that Tebow is a great football player. Why do players need to adapt to certain schemes. Why can't offenses adapt to the player. Tim Tebow is a winner at the QB position and I believe a team like the Browns or Raiders could adapt to him and both Tebow and the team would be successful. What do you think?
Pat Kirwan, NFL.com
David, you are not off base at all. But -- whether you are in shotgun or taking a five-step drop, you have to be a consistent passer. And that is the concern now when assessing his value as an NFL QB. After watching him for two days - which is not enough to pass judgment -- it is clear that when he sets to throw and his first option is open, he throws the ball fine. When he has to fins a secnod and third read and move in the pocket, he has some mechanical issues that make the ball come out poorly.
You're a Steelers fan. Roethlisberger is in the shotgun a lot. What Tebow can't expect in the NFL is the running yards he had in college. I don't expect the yards he got running off tackle in college will be there in the NFL. But I do like him, and I respect him for being here.
quote:A retirement press conference is planned for Cardinals QB Kurt Warner on Friday, according to a source with knowledge of the situation, with the star also likely to discuss future post-playing plans.
Nah laat de Cards maar Leinart het veld in sturenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef popolon het volgende:
Ik weet het, Warner naar de Vikes, Favre naar de Cards. Zo, klaar.
Jou grote held Michael Vick is ook ineens hot commodityquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef popolon het volgende:
Ik weet het, Warner naar de Vikes, Favre naar de Cards. Zo, klaar.
Held?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Jou grote held Michael Vick is ook ineens hot commodity.
Nee, niet snel genoeg voor de Wildcat wat trouwens een power running game is en niet een trick play pass game zoals veel denken. Daarom werkt hij tot nu toe alleen constant bij de Dolphins omdat ze 2 sterke redelijke snelle RBs hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef zjroentje het volgende:
Om nog maar even verder te gaan over Tebow, zou dat eigenlijk geen perfecte fit zijn voor de Dolphins met hun offensive scheme?
Bovendien hebben die al vrij heftig geinvesteerd in de QB position de laatste jaren met Henne en White.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nee, niet snel genoeg voor de Wildcat wat trouwens een power running game is en niet een trick play pass game zoals veel denken. Daarom werkt hij tot nu toe alleen constant bij de Dolphins omdat ze 2 sterke redelijke snelle RBs hebben
Maakt niet uit of je met de wildcat Tebow of Henne hebt. Zou natuurlijk voor de fans wel leuk zijn om Tebow in Florida te houden. Ik vraag me af of de Dolphins doorgaan met Henne als startende qb. Lijkt me geen speler waar je uiteindelijk prijzen mee wint.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nee, niet snel genoeg voor de Wildcat wat trouwens een power running game is en niet een trick play pass game zoals veel denken. Daarom werkt hij tot nu toe alleen constant bij de Dolphins omdat ze 2 sterke redelijke snelle RBs hebben
Ik vind Henne best potentie hebben als startende QB. Hij heeft het niet slecht gedaan toen Pennington weg viel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je met de wildcat Tebow of Henne hebt. Zou natuurlijk voor de fans wel leuk zijn om Tebow in Florida te houden. Ik vraag me af of de Dolphins doorgaan met Henne als startende qb. Lijkt me geen speler waar je uiteindelijk prijzen mee wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |