Same herequote:Op maandag 25 januari 2010 01:19 schreef Moonlighter het volgende:
Aan het begin van de avond vond ik dat hockey liedje nog wel leuk, maar nu
De Chargers, wat een kutteam, laat ze lekker met stadion en al de oceaan in zinkenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:26 schreef Doler12 het volgende:
Best een rot wedstrijd om te kijken! Als Charger fan wil ik graag dat Drew Brees een superbowl wint, maar de vikings wil ik ook wel de superbowl zien winnen.
Nou wat zijn we weer aardig in dit topicquote:Op maandag 25 januari 2010 01:35 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
De Chargers, wat een kutteam, laat ze lekker met stadion en al de oceaan in zinken
Ik kies alleen maar teams waarbij het pijnlijk is om supporter te zijn, in dit geval de Broncos.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nou wat zijn we weer aardig in dit topic, wat is jou team dan?
quote:Op maandag 25 januari 2010 02:09 schreef Doler12 het volgende:
Wat een domme fout van de Saints Bush!
Want.....?quote:
Oow ja hij zit in Michigan even vergetenquote:Op maandag 25 januari 2010 02:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Want.....?
De Lions en de Steelers zijn al een tijdje klaar hoor, daar zijn ze wel overheen in huize Popolon
Eigenlijk niet dus...quote:Op maandag 25 januari 2010 02:31 schreef Doler12 het volgende:
En td van de Saints?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |