of toch weer PietjeSV die wellus nietus wellus nietus op wellus laat belandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zie je.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef jacqhassel het volgende:
was in eerste jaar daarop heb toen ban gehad en ben verder gegaan met me leven dus ja ooit in ver verleden maar telt niet meer mee hoor Ian met een A
Hij wil jou niet voor niets erbij in zijn tobbequote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beetje eenzaam? Als je een meisje als Eline hebt en je voelt je nog eenzaam sta je volgens mij niet helemaal jofel in dit leven..
Dat meen je?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Jian het volgende:
Die Jaap gisteren op die Chat zeg, wat een lamzak, wat een ongeïnteresseerde vetklep, "ik kan dat niet beslissen, daar is een taakverdeling voor " "ik ga effe frikandellen uit de frituur pakken" wat een oetlul pur sang !
.
oh das niet goed ga ff op vrouw terug zettenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jacqueline Hassel een vrouw was maar ik zie nu dat ze zich als man heeft aangemeld.
Nou ben benieuwd dan wat ze wel voor Jaap hebben weten te strikken, ik hoorde Liesbeth zeggen dat het leuk wordt maar die is voor mijn geen maatstaf
Hoe wát allemaal zit?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Bommie die samen met Yvonne even gaat uitleggen hoe het allemaal zit.
Dát zijn streams op de woensdag avond![]()
![]()
Okee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we 't slowchatgehalt hier iets minderen? We hebben nog steeds de COS om over de stream te praten, en de slowchat om los te gaan. Deze reeks is begonnen over een oproep om bij de show van Jaap aanwezig te zijn. Laten we 't daar weer over hebben.
We doen niets anders Pietjequote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen we 't slowchatgehalt hier iets minderen? We hebben nog steeds de COS om over de stream te praten, en de slowchat om los te gaan. Deze reeks is begonnen over een oproep om bij de show van Jaap aanwezig te zijn. Laten we 't daar weer over hebben.
Wat doe ik opeens in dat programma?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Bommie die samen met Yvonne even gaat uitleggen hoe het allemaal zit.
Dát zijn streams op de woensdag avond![]()
![]()
Lees je dan inquote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, en ben ook maar half op de hoogte wie Sly is de historie rond zijn persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |