Het was idd een watje eersteklas jaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
in dat geval had jij dan ook de broek aan
Als je al wat gedaan hebt wel anders nietquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Psalms het volgende:
ik ga ook zo mn bed opzoeken, best vermoeiend DW 2x naar boven tillen
Ach zolang je je maar niet vergrijpt aan zo'n stewardquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Psalms het volgende:
Huppel ook nog hèquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Psalms het volgende:
meestal kun je dan zoiets wel gewoon aan je kinderen over laten, dan zijn die stickers nog niet nodig lijkt me. En anders iets van een papier en het daar op schrijven ipv stickers?quote:
Komen is dan ook van essentieel belangquote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Ze gaan nooit weg voor ze gekomen zijn.
* Psalms tilt Huppel naar bovenquote:
Huppel kan zelf de trap oplopen, ik hou van hem maar psalms en trappen is geen goede combi, slaap nog liever op de bank dan dat hij me naar boven mag tillenquote:
SHIT!!quote:
Stel je voor dat je dat papier kwijt raaktquote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
meestal kun je dan zoiets wel gewoon aan je kinderen over laten, dan zijn die stickers nog niet nodig lijkt me. En anders iets van een papier en het daar op schrijven ipv stickers?
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach zolang je je maar niet vergrijpt aan zo'n steward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
die komt altijd wel weer boven water, al dan niet nat.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dat papier kwijt raakt
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel kan zelf de trap oplopen, ik hou van hem maar psalms en trappen is geen goede combi, slaap nog liever op de bank dan dat hij me naar boven mag tillen![]()
Sorry schat
quote:
Jij hebt gemist dat hij op een eiland zit nu? Met werkdagen van minimaal 12 uur per dag?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je al wat gedaan hebt wel anders niet![]()
ik was je voor,en ja ik ook van jou hoorquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja lach maarquote:
je bedoelt zitten op een stoeltje en zorgen dat de boel in de fik vliegt?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gemist dat hij op een eiland zit nu? Met werkdagen van minimaal 12 uur per dag?
Ik wil nietquote:Op zondag 24 januari 2010 23:05 schreef Psalms het volgende:
[..]
ik was je voor,en ja ik ook van jou hoor
Deurwaardertjes in de dopquote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus echt bij een vrouw schoongemaakt waar de kinderen idd op diverse spullen al stickers hadden geplakt. Of ze had het zelf gedaan zo van die kast gaat naar mn ene dochter en die naar de andere
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gemist dat hij op een eiland zit nu? Met werkdagen van minimaal 12 uur per dag?
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:05 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
je bedoelt zitten op een stoeltje en zorgen dat de boel in de fik vliegt?
Ik vind het eng dat jij in de SC bentquote:
Ja hartstikke lief als ie mij halverwege laat vallen oidquote:
wat wil je niet,dat ik e de trap op draag, wees niet bang gaat niet gebeurenquote:
die ene drempel is al erg genoeg?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef Psalms het volgende:
[..]
wat wil je niet,dat ik e de trap op draag, wees niet bang gaat niet gebeuren
Ja, want zo ben ikquote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat jij in de SC bent![]()
Voelt een beetje alsof je nu aan het uitzoeken bent wie je zou kunnen bannen
Je bent lief.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef Psalms het volgende:
[..]
wat wil je niet,dat ik e de trap op draag, wees niet bang gaat niet gebeuren
Ga je mond eens spoelenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
die ene drempel is al erg genoeg?![]()
Nee maar het is net alsof de leraar opeens achter het fietsenhok komt kijken wat we allemaal uitspokenquote:
Dat zou niet zo leuk zijn neequote:Op zondag 24 januari 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hartstikke lief als ie mij halverwege laat vallen oid
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee maar het is net alsof de leraar opeens achter het fietsenhok komt kijken wat we allemaal uitspoken
jij ook lieverd,en vast welquote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent lief.
Ik ga zo naar bed, jij slaap lekker straks en ik zal je morgen vast wel spreken
Zie ik ben niet de enige die het eng vind. Of althans in ieder geval raar, anders enzquote:
Trustenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef Psalms het volgende:
[..]
jij ook lieverd,en vast wel![]()
, Trusten allemaal
![]()
![]()
Apartquote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik ben niet de enige die het eng vind. Of althans in ieder geval raar, anders enz
Slaap lekker en Bis Laterquote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef Psalms het volgende:
[..]
jij ook lieverd,en vast wel![]()
, Trusten allemaal
![]()
![]()
Wen er maar aanquote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ik ben niet de enige die het eng vind. Of althans in ieder geval raar, anders enz
onwennig hequote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen![]()
[..]
Nee maar het is net alsof de leraar opeens achter het fietsenhok komt kijken wat we allemaal uitspoken
Alles went behalve een vent.quote:
remlof is overal.quote:
noooooooooooooooooooooooooooos hees airquote:
Zoiets vraag je toch niet. Dat is hetzelfde als aan een vrouw vragen hoe oud ze is.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:15 schreef AskMe het volgende:
[..]
is het waar dat hij veel bier drinkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |