quote:Op zondag 24 januari 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, voor 6 uurtjes per week. De rest van de week zit ik een beetje uit m;n neus te vreten, bij wijze van spreken.
Ik wil voetballen op het eerste maar wil dus power en conditie kwekenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat is er dan over een half jaar?
"hoe kun je nou met een zangschouwspel internetten?quote:
Niet jij.quote:
Pingwingei!quote:
Dat verklaart ook waarom mijn postaantal zohard omhoog gaat opeens.quote:
Ga jij eenswegquote:
Dat heeft niks te maken met dat wij zo gezellig zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom mijn postaantal zohard omhoog gaat opeens.
[..]
Ga jij eensweg
Dat is maar tijdelijk en met vlagenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom mijn postaantal zohard omhoog gaat opeens.
Prachtigquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Biogarde het volgende:
Eeij jij, haha, ey, ik word er moe van. Je zegt dat je me kent, je zegt dat je me bent. Mattie nee, het is alleen de Bio trend, heb 'm zelf opgebouwd, ken mezelf als de best.
Hoe kom jij toch aan al die rijmpjes ?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Biogarde het volgende:
Eeij jij, haha, ey, ik word er moe van. Je zegt dat je me kent, je zegt dat je me bent. Mattie nee, het is alleen de Bio trend, heb 'm zelf opgebouwd, ken mezelf als de best.
Dat is ook een leuke manier om hallo te zeggenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind jou stiekem niet zo lief.quote:
Als jullie niet gezellig waren, zou ik niet zoveel fokken. Dan zou ikook niet naar meets komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met dat wij zo gezellig zijn
Dat mag. Trustequote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou stiekem niet zo lief.Maar blijf maar, ik ga mezelf wel de trap op slepen en in m;n bedflikkeren.
Slaap Lekkerquote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou stiekem niet zo lief.Maar blijf maar, ik ga mezelf wel de trap op slepen en in m;n bedflikkeren.
En nu is het onze schuld weer?quote:[..]
Als jullie niet gezellig waren, zou ik niet zoveel fokken. Dan zou ikook niet naar meets komen.
huppelkeerltiequote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef Psalms het volgende:
Hier zijn jullie,ik maar zoeken
pingwingei hoop dat ze snel weer thuis is en alles goed gaat
Jij bent rapperquote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Je kan er niet omheen, onderdoor of er overheen. Je hoort dat ik overneem en verloor de hoop meteen. Bio is een fucking beest, test me en voor je het weet ligt je ass in de zee net als Nathalie Holloway.
Slaap lekker wijffiequote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Als jullie niet gezellig waren, zou ik niet zoveel fokken. Dan zou ikook niet naar meets komen.
Hihi zoeken is a bitchquote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef Psalms het volgende:
Hier zijn jullie,ik maar zoeken
pingwingei hoop dat ze snel weer thuis is en alles goed gaat
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Je kan er niet omheen, onderdoor of er overheen. Je hoort dat ik overneem en verloor de hoop meteen. Bio is een fucking beest, test me en voor je het weet ligt je ass in de zee net als Nathalie Holloway.
Door jullie blijf ik. Ga eenswat minder leukzijn met z;n allen julliequote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker![]()
![]()
[..]
En nu is het onze schuld weer?
MC Martinquote:
herman finkersquote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Biogarde het volgende:
Even wat anders. Is het raar om bij een deurwaarder op visite te gaan drinken met je gezin?
Bedoel, het hoeft toch niet altijd van één kant te komen?
Ik vind dat dat best moet kunnen. En vooral meteen opschrijven wat zijn tv waard is en de kast enzquote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Biogarde het volgende:
Even wat anders. Is het raar om bij een deurwaarder op visite te gaan drinken met je gezin?
Ja en dan overal stickers plakkenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Biogarde het volgende:
Ik zeg wat let je? Een goede relatie komt wel van 2 kantenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef Biogarde het volgende:
Jaja smoesjesquote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door jullie blijf ik. Ga eenswat minder leukzijn met z;n allen jullie
En nu ben ikecht weg.
Slaap Lekkerquote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen ik ben naar bed
Tot morgen avond
slaap lekker ixquote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door jullie blijf ik. Ga eenswat minder leukzijn met z;n allen jullie
En nu ben ikecht weg.
Ik heb dus echt bij een vrouw schoongemaakt waar de kinderen idd op diverse spullen al stickers hadden geplakt. Of ze had het zelf gedaan zo van die kast gaat naar mn ene dochter en die naar de anderequote:
Ik zeg: Stuur je vrouw, die gaan altijd met meer weg dan ze gekomen zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg wat let je? Een goede relatie komt wel van 2 kanten
Dan heb ik toch iets fout gedaan bij mn exquote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zeg: Stuur je vrouw, die gaan altijd met meer weg dan ze gekomen zijn
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:
in beide gevallen triest want duid wel op ruzie of dementering van de ouderequote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus echt bij een vrouw schoongemaakt waar de kinderen idd op diverse spullen al stickers hadden geplakt. Of ze had het zelf gedaan zo van die kast gaat naar mn ene dochter en die naar de andere
* opschrijft. Die kan wel in een tekstquote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
in dat geval had jij dan ook de broek aanquote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik toch iets fout gedaan bij mn ex
Of gewoon voorbereidingquote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
in beide gevallen triest want duid wel op ruzie of dementering van de oudere
Of hij was kennelijk al op de hoogtequote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik toch iets fout gedaan bij mn ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |