quote:
Maar bij struis stel ik me echt zo'n grote vrouw van 1.85 voor met schoenmaat 44 en dat lijkt me nou ook weer niet iets voor Teunquote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaahhaaaaaa....je moet nie ieniemienie zijn....die polsen van Teun daar zitten vast grote handen aan en die moeten wel wat kunnen vastpakken
Zo'n Duits mokkel....grundlich und so weiterquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij struis stel ik me echt zo'n grote vrouw van 1.85 voor met schoenmaat 44 en dat lijkt me nou ook weer niet iets voor Teun
Dat staat op te nemen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook maar verkiezen boven de kwartfinale van de Africa-cup.
Met een schort voorquote:Op zondag 24 januari 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo'n Duits mokkel....grundlich und so weiter
Had je een ''glamoureuze jurk'' aan...met eindeloze hoge hakken??quote:Op zondag 24 januari 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
O ja, ik wilde nog vertellen dat we op de parkeerplaats werden opgewacht door een auto met chauffeur en vandaar naar het evenement werden gebracht, alwaar we over de rode loper onze entree maakten
nah Minstens....teun vind het vast niet erg als dat het enige isquote:
Die Goof is inmiddels majoor en gaat binnenkort weer wat jongens de dood injagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
Lekker kapiteintje, waar ze het op Zembla over hebben.
Bijna, een donkerpaars jurkje met hooggehakte zwarte laarzen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Had je een ''glamoureuze jurk'' aan...met eindeloze hoge hakken??
Dat hoop ik ook voor hem en dat hij alles morgen even hier komt vertellenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah Minstens....teun vind het vast niet erg als dat het enige is![]()
Ik hoop echt dat ie een mooie avond heeft
The boy in the striped pyjamas. Allemachtigquote:
wat cool zegquote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna, een donkerpaars jurkje met hooggehakte zwarte laarzen.
Het was net echt
Die film ken ik niet,dus als ik wil janken moet ik die op mijn lijstje zettenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
The boy in the striped pyjama's. Allemachtig![]()
Wat hebbie allemaal gedaan dan?
Wat cool!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die film ken ik niet,dus als ik wil janken moet ik die op mijn lijstje zetten![]()
Ik was sterren eten Noek, 25 Michelin-sterren onder 1 dak, geweldig genoten.
http://www.heerlijkwinter.nl/
Wat Ziggo nu flikt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat staat op te nemen.
Die film op canvas is echt leuk.![]()
is tegelijk een "reisprogramma" Gert.(we hebben veel meer dan 33 zenders!)
Ziggoquote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat Ziggo nu flikt.
Hebben ze voor de analoge kijkers CNN er zomaar afgehaald en daarvoor een vage Franse zender in de plaats gedaan.
Als je daarentegen nu overstapt op digitaal heb je hem weer terug.
Godver wat een luizenstreek
Ja, janken?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Noek het volgende:
[..]
The boy in the striped pyjamas. Allemachtig![]()
Wat hebbie allemaal gedaan dan?
Tsja, te bizar voor woorden.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Die Goof is inmiddels majoor en gaat binnenkort weer wat jongens de dood injagen.
Ziet er goed uit! WIl ik volgend jaar ook wel heen. Volle bak zeker?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die film ken ik niet,dus als ik wil janken moet ik die op mijn lijstje zetten![]()
Ik was sterren eten Noek, 25 Michelin-sterren onder 1 dak, geweldig genoten.
http://www.heerlijkwinter.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |