abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:54:31 #26
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_78153392
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:50 schreef superlol het volgende:

[..]

Maar zal dit voor mij meer geld zijn ofniet(als je kijkt naar die vakantieuren en adv-uren) ?
Grote kans. Zeker als het maar 15 uur betreft.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_78153497
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Grote kans. Zeker als het maar 15 uur betreft.
Grote kans dus dat ik meer zou krijgen dan bij een loonstrook?
Hoe zit het dan met die adv en vakantieuren, worden die niet bepaald door het aantal gewerkte uren? Dus als ik meer werk krijg ik dan meer vakantieuren en/of adv uren?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:01:11 #28
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_78153739
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef superlol het volgende:

[..]

Grote kans dus dat ik meer zou krijgen dan bij een loonstrook?
Hoe zit het dan met die adv en vakantieuren, worden die niet bepaald door het aantal gewerkte uren? Dus als ik meer werk krijg ik dan meer vakantieuren en/of adv uren?
Ja. (Kun je met een beetje logisch nadenken, zelf ook bedenken.) Lees je CAO anders even. Daar zal vast vermeld staan hoe je opbouw is geregeld.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_78154500
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ja. (Kun je met een beetje logisch nadenken, zelf ook bedenken.) Lees je CAO anders even. Daar zal vast vermeld staan hoe je opbouw is geregeld.
Bedankt voor je reacties.
Effe voor de zekerheid :p
Bedoel je "ja" op :
1.Grote kans dus dat ik meer zou krijgen dan bij een loonstrook?
2.Hoe zit het dan met die adv en vakantieuren, worden die niet bepaald door het aantal gewerkte uren? Dus als ik meer werk krijg ik dan meer vakantieuren en/of adv uren?

effe voor zekerheid

en graag ook antwoord op de andere vraag dann
pi_78160479
Het ligt aan je CAO. Je vakantiegeld is 8% van je inkomen, en in veel gevallen wordt dit dan ook vergoed over je overuren. In dit geval zal je dus 108% van je brutoloon moeten krijgen wanneer het wit wordt uitbetaald. Voor mijn werkgever betreft het ook een toeslag voor overwerk. Daardoor worden verschillende tarieven gerekend voor overuren en vakantieuren die je laat uitbetalen.

Het ligt er een beetje aan hoeveel je gewerkt hebt of dit voordelig is of niet. Daarvoor moet je kijken hoeveel procent loonbelasting je moet betalen. Het gaat in ieder geval geen vetpot opleveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')