quote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je ballenteelballen maken de zaadcellen, flapkut!
Je gaat toch helemaal de mist in, typisch een vrouw.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Hetis natuurlijk wel zo dat je zaadkwaliteit achteruit gaat bij zo veel geruk.
Je prostaat maakt een bepaalde hoeveelheid zaad aan. De hoeveelheid vocht heeft daar niet veel mee te maken. Die kan sneller worden aangevuld. Dus het drinken van je zaad helpt dan wel, zoals Fiets al zei. Om het lekkerder te laten smaken zijn er middelen. Maar ook veel ananassap drinken helpt. Verder weinig koffie en redbull en zo drinken. Dat maakt de smaak vies. En als je gezond wil blijven en laten eventueel kinderen wil kunnen maken, zul je het toch echt, heus tenminste een maal per dag door moeten slikken.
echt waar bazen neukerquote:Op zondag 24 januari 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik doe het minstens 8x per dag, waarvan 6 tijdens werktijd en 1 á 2x op een vergadering in de kut van mijn bazin
ofnie!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je dat het komt dat er tegenwoordig zoveel mannen onvruchtbaar zijn...
Ik neuk m'n baas nietquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je ballen maken de zaadcellen, flapkut!
of mess aan het trekken op de wc van zyn oudersquote:Op zondag 24 januari 2010 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Fappen natuurlijk !
Het ging om ts he... lijkt me niet dat ie èn zichzelf trekt èn zwanger kan worden...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel met condoom en al inslikken dan. Anders word je zwanger
Hij wil het ook na het fappen in een vrouw proppen, dus je weet het nooit héquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het ging om ts he... lijkt me niet dat ie èn zichzelf trekt èn zwanger kan worden...
maar je bent lief hoor
dat was wéér een ander lieverd...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij wil het ook na het fappen in een vrouw proppen, dus je weet het nooit hé
misschien is hij gestikt in zijn eigen zaadquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat was wéér een ander lieverd...
Tiener stikt in eigen zaad na internetadvies.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef DeBassist het volgende:
[..]
misschien is hij gestikt in zijn eigen zaad![]()
zou wel een leuke krantenkop zijn
Ik hou evengoed van je!!!!!quote:
Fiets aangeklaagd...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Tiener stikt in eigen zaad na internetadvies.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |