Kom, dan accepteren we gewoon dat meningen verschillenquote:
Nee.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, dan accepteren we gewoon dat meningen verschillen![]()
Dat is die ook zeker maar wel lekker flauwquote:Op zondag 24 januari 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond em toch wel leuk
![]()
Hij mag die andere best beter vindenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, dan accepteren we gewoon dat meningen verschillen![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gezien dan?Die is echt vet verbouwd
[..]
Tof!Wanneer, ga je naar dat festival in Nijmegen waar Pearl Jam staat?
Jaquote:
Nee, Axl Rose is gewoon beter.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIets met post modernisme enzulks
factquote:
Leuk!quote:
Gekibbel in het kippenhok over Axel Rosequote:
ik ga alleen al voor pearl jam, kan ook niet anders de rest vd line up is nog niet bekendquote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk!Ik heb getwijfeld, maar ik ga toch maar niet
WANT HIJ IS DE BESTEquote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gekibbel in het kippenhok over Axel Rose
Okee hoorquote:
Vorig jaar nog.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als jaren geen goede plaat enzo
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
God zeg als je dan helemaal compleet verliefd bent op een gast en je laat je eigen neuken door hem doe dan niet zo triest om alles te ontkennen als blijkt dat hij een grote leugenaar is
Wat?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
God zeg als je dan helemaal compleet verliefd bent op een gast en je laat je eigen neuken door hem doe dan niet zo triest om alles te ontkennen als blijkt dat hij een grote leugenaar is
bxquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Huptquote:
???quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja echt he.quote:
vertelquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ah, nog steeds?quote:
aha hupt,en heb ik geen kleurtjequote:Op zondag 24 januari 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
erg eigenlijkbijna iedereen in de SC is roze want Friend, en mn eigen vent kijk ik overheen want die heeft geen kleurtje
quote:
Hallo Het_Hupt deel 3- Het Clubjequote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, nog steeds?Zien die 2 elkaar nog dan?
Goed hequote:
ik wil ook een kleurtje hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hallo Het_Hupt deel 3- Het Clubje
[..]
Goed he
Je weet welke kleur roze mijn vriendjes op fok hebben hequote:
welke 2 preciesquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hallo Het_Hupt deel 3- Het Clubje
[..]
Goed he
ik zie je niet in mijn bed dus thuis ben je helemaal nietquote:
Het_hupt en die ander benoem ik niet dan lees je het topic maar zou beginnen bij de laatste reacties als ik jou wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |