...en dan zie je het grote verschil tussen seks en een relatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maakt me weak tegenover hem en sterk tegenover de wereld.
quote:
Ik vind het beide erg mooi, vooral voor de boodschap. Er zit zoveel gevoel in die woorden.quote:
Ik heb altijd al prima het verschil geweten tussen seks en een relatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en dan zie je het grote verschil tussen seks en een relatie.
..en mij maar voor gek verklaren destijds.
Ik liet een traan rollen.quote:
I feel you.quote:
quote:
Ik heb het eigenlijk altijd wel bij dit nummer.quote:
quote:
Lukt het met lerenquote:
Tja, als ik dat eens wist. Ik ben van binnen heel gelukkig, maar soms een beetje eenzaam.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd wel bij dit nummer.![]()
Hoe komt het meid?
Ja ken het wel, lees nu alles nog een keer door. Alleen na elke paragraaf kijk ik hier en daarquote:
Haha oke ik zal er niet op doorgaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja, als ik dat eens wist. Ik ben van binnen heel gelukkig, maar soms een beetje eenzaam.
God, nu klink ik echt als een sentimenteel kutwijf.Ander onderwerp.
Goedzoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Magical.Trevor het volgende:
[..]
Ja ken het wel, lees nu alles nog een keer door. Alleen na elke paragraaf kijk ik hier en daar. Slechte concentratie.
Bah.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef Magical.Trevor het volgende:
Als ik zeg dat ik ook een traantje liet rollen bij u2 vinden jullie me dan lief en pm'en jullie mij dan ihr msn
Ik vind het iig al wel schattig, die heb je al.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef Magical.Trevor het volgende:
Als ik zeg dat ik ook een traantje liet rollen bij u2 vinden jullie me dan lief en pm'en jullie mij dan ihr msn
Ik heb jou al op msn.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef Magical.Trevor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |