Dit.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:21 schreef afcajos het volgende:
Ik kende Nanking niet tot dit topic
Interessant!
Ik kan toch niet met een zwarte gezien wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
Omdat ze niet meer blauw is, is ze ineens minder grappig? Er verandert dus geen kut, gogogoo NanKing
Nee dat zou wel heel raar zijn aangezien jouw kleur groen isquote:Op zondag 24 januari 2010 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik kan toch niet met een zwarte gezien worden
Opgebaardequote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
Omdat ze niet meer blauw is, is ze ineens minder grappig? Er verandert dus geen kut, gogogoo NanKing
Het Chinees Indische restaurant Nanking hier in Den Bosch is ook om tequote:Op zondag 24 januari 2010 19:50 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit over gaat, maar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Nanking
Jappen.
Once you go black you'll never go back.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik kan toch niet met een zwarte gezien worden
Zo grappig was ze al niet hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
Oh ja dat wel hihi.quote:
Ben andere forums aan het verklotenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Opgebaarde. Waar verblijf jij tegenwoordig? Ik zie je bijna nooit posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |