Nonsens. Ik geef je een bron waarin de geschiedenis van de universiteiten naar voren komt. De universiteit van Fes is zeer zeker niet de oudste. Dan is de universiteit van Constantinopel nog veel ouder.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt/ wil niet begrijpen wat ik bedoel, aangezien je al de hele tijd al zo bezig bent - wens ik je veel succes in je verdere leven.
Ga!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef o.us het volgende:
Ik zit toch stiekem mee te lezen terwijl ik zou moeten studeren.
Sodemieter opquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef o.us het volgende:
Maar goed, dit topic staat nu in MyAT. Ik ga nu echt leren.
Lees je uberhaupt wel wat ik schrijf, of wil je alleen jezelf herhalen, zodat je voor jezelf maar blijft denken dat je gelijk hebt?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef Surenas het volgende:
[..]
Nonsens. Ik geef je een bron waarin de geschiedenis van de universiteiten naar voren komt. De universiteit van Fes is zeer zeker niet de oudste. Dan is de universiteit van Constantinopel nog veel ouder.
Ik wil nu het vliegtuig in naar ergens.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
Ik wil morgen het vliegtuig in naar ergens
Ik kan beter met een muur discussiėren, aangezien jij wel vaker last schijnt te hebben van een ''eigen waarheid''. Veel succes.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees je uberhaupt wel wat ik schrijf, of wil je alleen jezelf herhalen, zodat je voor jezelf maar blijft denken dat je gelijk hebt?
Ook goedquote:Op zondag 24 januari 2010 17:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil nu het vliegtuig in naar ergens.
Precies, want ik gaf heel duidelijk aan dat ik sprak over de universiteit zoals wij die nu kennen. Of zoals WIKI nader in het Engels omschrijft:quote:Op zondag 24 januari 2010 17:43 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik kan beter met een muur discussiėren, aangezien jij wel vaker last schijnt te hebben van een ''eigen waarheid''. Veel succes.
quote:The university as an autonomous, self-governing educational institution was preceded by the religious college/university, whose origins lie in the medieval Islamic world
Dan nog is de universiteit van Fes niet de oudste:quote:Op zondag 24 januari 2010 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, want ik gaf heel duidelijk aan dat ik sprak over de universiteit zoals wij die nu kennen. Of zoals WIKI nader in het Engels omschrijft:
[..]
quote:The University of Constantinople, sometimes known as the University of the palace hall of Magnaura in the Byzantine Empire was founded in 425 under the name of Pandidakterion. A few scholars have gone so far as calling it the first university in the world, although that status is more usually given to University of Bologna, depending on ones definition of "university", and considering the University of Bologna was the first to use the term Universitas.
De universiteit van Fes is de oudste voorloper van de universiteit als onafhankelijk educatief instituut. Ik heb nergens gezegd dat de universiteit "de oudste opgerichte universiteit was" - want die zit ergens in het jaar 200. Ergo daar valt de universiteit van constantinopel ook niet onder. De uitleg in wiki is vrij helder.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Surenas het volgende:
[..]
Dan nog is de universiteit van Fes niet de oudste:
[..]
oooohhh lekker, ben die kou hier ook wel zat eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
18:50 Lisbon TP 0661 TAP Portugal
Dat is over een uurtje..
Als het geld had zou ik het doen, lekker impulsiefquote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
18:50 Lisbon TP 0661 TAP Portugal
Dat is over een uurtje..
Ja, heel vetquote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef Ayca het volgende:
Ja, lijkt me geweldiggewoon het eerstvolgende vliegtuig pakken
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, heel vet![]()
Alleen dan betaal je 600 euro voor een vlucht die je ook voor 200 eu had kunnen boeken en dan bedenk je je dat je daar nog 2x van kon vliegen en dan ben je minder vrolijk![]()
Maar het idee is wel gaaf
Stomme Ryanair.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef Rookert het volgende:
Ik ga Ryanair maar eens checken op vluchten naar Marokko, Turkije doen ze nog niet
Dat zou ik helemaal niet denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, heel vet![]()
Alleen dan betaal je 600 euro voor een vlucht die je ook voor 200 eu had kunnen boeken en dan bedenk je je dat je daar nog 2x van kon vliegen en dan ben je minder vrolijk![]()
Maar het idee is wel gaaf
Zullen we samen op reis gaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet denken
Ik dacht aan Maleisie.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Welk land had je in gedachte?
Jij betaalt 800 eu voor een jasquote:Op zondag 24 januari 2010 18:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet denken
Gewerkt? Waar, wat en hoe?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben bekaf, vandaag 9 uur lang gewerkt. Morgen om 8 uur beginnen we weer
.
Ah oke en hoe staat het ervoor?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Project, morgen om 5 uur is de deadline.
Lekker dan, met mij ook altijd, daarnet wel elleboog verrekt als dat kanquote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaaaaa, gaat helemaal goed hehe. Met jou ook , he?
Slecht, we wachten al 2 weken op wat hele belangrijke info van het bedrijf, maar ze zijn te lui geweest om dat even op te sturenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke en hoe staat het ervoor?
Ik ben voor het eerst in lange tijd ook voor achten wakker, kunnen we samen trots zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 06:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Yes! Ik ben wakker, ik ben zo trots op mezelf![]()
Wauw, ik ben ook snel trots op mezelf
quote:Op maandag 25 januari 2010 07:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in lange tijd ook voor achten wakker, kunnen we samen trots zijn![]()
.
Ik werd om kwart voor 10 wakker, was moe en toen zag ik even later jouw bericht van 6:42 en toen voelde ik me niet trotsquote:
Je hebt toch vakantie? Dan mag dat wel hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik werd om kwart voor 10 wakker, was moe en toen zag ik even later jouw bericht van 6:42 en toen voelde ik me niet trots
\quote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantie? Dan mag dat wel hoor
Yupp, ik wel. En om half 3 ga ik LEZEN. Goed he?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
\
Ja, nog 1 weekjeJij moet gewoon aan de bak vanochtend of niet?
Doen hequote:Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yupp, ik wel. En om half 3 ga ik LEZEN. Goed he?
Dat beestje was het leukst van heel de film hahaquote:
Vond ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat beestje was het leukst van heel de film haha
Was dat de stem van Ross!? Ik wist wel dat die stem me bekend voor kwam, ik kon er alleen niet op komenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vond ik ookHoewel die hypochonder van een giraffe (stem van Ross uit Friends) ook droog was. En de pinguļns
![]()
"Just smile and wave boys, smile and wave"
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Was dat de stem van Ross!? Ik wist wel dat die stem me bekend voor kwam, ik kon er alleen niet op komen.
Hahah ja was echt geweldig..vooral toen dat vliegtuig naar beneden stortte en die giraf helemaal leip ging doen hiehiehie.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk was dat de stem joh, het was gewoon Ross in een giraffenpak, zelfde karakter bijna![]()
Lekker bezig
Die acteur kan alleen maar dat soort dingen doen, ik zou hem uitlachen als ie een actiefilm zou doenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah ja was echt geweldig..vooral toen dat vliegtuig naar beneden stortte en die giraf helemaal leip ging doen hiehiehie.
Lekker bezig? Nee nog niet..het is nog geen half 3?
Hahaha zeker.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die acteur kan alleen maar dat soort dingen doen, ik zou hem uitlachen als ie een actiefilm zou doen
Nee, ik zei gewoon 'lekker bezig' van dat je het niet doorhadMaar heb ik van een gast uit mijn werkgroep die dat vaker zegt, maar dan op zijn Haagsch "lekkāh beziggh"
Ja wat is er gebeurd? Vroeger was je sneller dan je schaduw en nu loop ik zo over je heenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha zeker.
Ah zo! Jezus, waarom had ik dat niet door?![]()
Ik ben echt traag geworden
Ik weet het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja wat is er gebeurd? Vroeger was je sneller dan je schaduw en nu loop ik zo over je heenJe bent laks aan het worden
Doe dat, vroeger was je leuker, nu ben je 13 in een dozijnquote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Ik ga er aan werken
Wat lul je nou? Dat is echt zó niet waar. Ik ..ik..ik *barst in tranen uit*quote:Op maandag 25 januari 2010 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe dat, vroeger was je leuker, nu ben je 13 in een dozijn
Het is toch niet te laat, verman je zelf en doe er wat aanquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Dat is echt zó niet waar. Ik ..ik..ik *barst in tranen uit*
Ik voelde me vandaag al zo zo kut..en dan doe jij er een schepje bovenopquote:Op maandag 25 januari 2010 14:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is toch niet te laat, verman je zelf en doe er wat aan![]()
En niet meteen huilen, vroeger zette je je schouders eronder
Je voelde je prima, maar vindt het lekker om je te verhullen in zelfmedelijdenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik voelde me vandaag al zo zo kut..en dan doe jij er een schepje bovenop![]()
LUL.
Nee hoor, ik voel(de) me heel klotequote:Op maandag 25 januari 2010 14:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je voelde je prima, maar vindt het lekker om je te verhullen in zelfmedelijden![]()
KUT
Waarom dan wel he, was je kleding kwijt?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel(de) me heel klote
Zeg ik lekker niet en née dat was het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom dan wel he, was je kleding kwijt?
Jij met al je geheimen om mysterieus over te komenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet en née dat was het niet
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij met al je geheimen om mysterieus over te komen
En met deze reactie';quote:Op maandag 25 januari 2010 14:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stom wijf, dit is zo'n dooddoener he, ik kan hier niks mee
Fuck jou. Ik hoef niks te ''verdienen'' ik hoor het gewoon te krijgenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar kan wel wat mee, namelijk:![]()
maar pas alleen na een ruzie, dan heb je hem verdiend
Het enige wat jij nodig hebt is een weerwoord, petitequote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fuck jou. Ik hoef niks te ''verdienen'' ik hoor het gewoon te krijgen
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het enige wat jij nodig hebt is een weerwoord, petite
Welke smaak?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt niet, het enige wat ik nodig heb is een kopje thee nu.
Zo petite ben ik eigenlijk niet hoor..jij bent gewoon enorm lang/groot
Mangoquote:Op maandag 25 januari 2010 14:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welke smaak?
Groot, alleen lang is niks
Kaneel is dirty en groene thee is wel oke met 2 klontjes suiker hehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die hebben wij ookEn kaneel en groene thee
![]()
Ben jij klein of alleen dun?
Kaneel is chill en groene thee is puur prima te drinken, mierzoete thee isquote:Op maandag 25 januari 2010 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kaneel is dirty en groene thee is wel oke met 2 klontjes suiker hehe.
Uhm wat is klein? 1.68..is best normaal?![]()
''Slank'' klinkt zoveel beter dan dun hehe.
Nee, niet heel groot. Gewoon normaaaalquote:Op maandag 25 januari 2010 15:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kaneel is chill en groene thee is puur prima te drinken, mierzoete thee is![]()
Niet heel groot dan![]()
Ja, er zat zo'n meisje bij mij in de klas die al fucking dun was en die zei dat ze mager wou worden. Mager is nog slechter dan dun, maar ze vond van niet. Slank was normaal en dus dik ofzo... zat echt een draadje los bij haarSlank is goed
Ja, whatever, zolang je maar gezond bent vind ik het best hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, niet heel groot. Gewoon normaaaal![]()
Meisjes en hun zelfbeeld hehehe
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, whatever, zolang je maar gezond bent vind ik het best hoor![]()
Ja echt hoor, kan me daar zo over verbazen, wat sommigen in de spiegel kunnen ontdekkenBegin er maar niet over
Kom jij trouwens vaak bij de zee daar of is de Noordzee zo kut vergeleken met oceaan in Marokko dat je alleen maar meer heimwee krijgt naar de zomer?quote:
Uhms af en toequote:Op maandag 25 januari 2010 15:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kom jij trouwens vaak bij de zee daar of is de Noordzee zo kut vergeleken met oceaan in Marokko dat je alleen maar meer heimwee krijgt naar de zomer?
Ah ok, dacht dat als je er toch woont dat je iets hebt van 'naja, laat maar'quote:Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uhms af en toe![]()
Zo kut is het niet hoor..het is wel mooi vind ik
Jezus windkracht 6/7? Mij niet gezien hehehquote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat als je er toch woont dat je iets hebt van 'naja, laat maar'![]()
Ik vind de zee ook vet hoor, branding is echtHeb van de zomer paar met windkracht 6/7 erin gezwommen en 1x ook gevaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |