Er vanuit gaande dat jij een man met ballen bent, ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Denk je dat dit ooit een keer over gaat?
que pasa?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat jij een man met ballen bent, ja.
Ik heb ballen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat jij een man met ballen bent, ja.
Dan nietquote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb ballen.
Maar dit vergeef ik je nooit.
/drama
Stoep heeft daar alle recht toe naar mijn ideequote:
Bootyshakenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Lalalalala![]()
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
In zekere zin wel, maar overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoep heeft daar alle recht toe naar mijn idee
Yeah.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoep heeft daar alle recht toe naar mijn idee
Mijn beste vak, welteverstaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In zekere zin wel, maar overdrijven is ook een vak.
Hij had aangegeven dat hij zn nummer niet wilde geven want hij wil niet gebeld worden, wat doen jullie hem bellen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In zekere zin wel, maar overdrijven is ook een vak.
Maar Ez wist het niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had aangegeven dat hij zn nummer niet wilde geven want hij wil niet gebeld worden, wat doen jullie hem bellen.
Ik vind dat hij daar best wel even boos om mag zijn
Dat kan ik heul nietquote:
Bart en DW hebben stoep gebeld, stoep vond dat niet zo leuk.quote:
iets met he spek op de kat bindenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had aangegeven dat hij zn nummer niet wilde geven want hij wil niet gebeld worden, wat doen jullie hem bellen.
Seems to.quote:
Ik heb zijn nummer niet, ik belde met de telefoon van DW. En ik wist niet dat hij niet gebeld wilde worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Stoep gebeld, samen met Erwin en DW.quote:
Jij was gewoon nieuwsgierig wie Bart Fap was?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Seems to.
[..]
Ik heb zijn nummer niet, ik belde met de telefoon van DW. En ik wist niet dat hij niet gebeld wilde worden.
[..]
Ik heb Stoep gebeld, samen met Erwin en DW.s
Vraag aan DW of ze het je leren wil.quote:
En die zat op het toilet toen ik belde, zoals ik gister ook al zei.quote:
dus ?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Seems to.
[..]
Ik heb zijn nummer niet, ik belde met de telefoon van DW. En ik wist niet dat hij niet gebeld wilde worden.
[..]
Ik heb Stoep gebeld, samen met Erwin en DW.s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |