c'est la viequote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom? Geen idee. Ik weet alleen wel dat vriendjespolitiek hier al jaren overheerst.
Vriendjespolitiek heb je overalquote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom? Geen idee. Ik weet alleen wel dat vriendjespolitiek hier al jaren overheerst.
Ja maar hier gaat het nou juist om de kwaliteiten van een persoon, niet of je hem of haar zo leuk vind.En het valt gewoon op, het zijn keer op keer dezelfde mensen die gevraagd worden voor zoiets.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek heb je overal
Het zelfdequote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja prima, lekker rustige zondag, relax enzo
daar ?
define 'zoiets' ?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hier gaat het nou juist om de kwaliteiten van een persoon, niet of je hem of haar zo leuk vind.En het valt gewoon op, het zijn keer op keer dezelfde mensen die gevraagd worden voor zoiets.
Ik kan met je meepraten.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hier gaat het nou juist om de kwaliteiten van een persoon, niet of je hem of haar zo leuk vind.En het valt gewoon op, het zijn keer op keer dezelfde mensen die gevraagd worden voor zoiets.
Fok knok ploegquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
Molotov cocktails op het gebouw van die zwemclub?
Nee, ik denk dat het Abe Lenstra Stadion dan ook weg isquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
Molotov cocktails op het gebouw van die zwemclub?
Kunnen ze meteen aan een nieuw stadionquote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het Abe Lenstra Stadion dan ook weg is
En dat maakt iets uit omdat...?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het Abe Lenstra Stadion dan ook weg is
Marijkequote:
Een groot deel van ;t budget van gemeente Heerenveen gaat al naar ;t AL-stadion, en bijhorende sportstad.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen aan een nieuw stadion
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Stoeprand het volgende:
I'VE GOT A MOLOTOV COCKTAIL WITH A MATCH TO GO
I SMOKE MY CIGARETTE WITH STYLE
Trevje!quote:
Slaapkopje!quote:
An I can tell you honeyquote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Stoeprand het volgende:
I'VE GOT A MOLOTOV COCKTAIL WITH A MATCH TO GO
I SMOKE MY CIGARETTE WITH STYLE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |