Nouquote:
quote:
Chupa chup pak me en lik mequote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef PeZu het volgende:
goffur de wikkel wil niet van mijn chupa chup af
ik heb zo'n big bag, 120 lolly'squote:Op zondag 24 januari 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chupa chup pak me en lik me
En dat dan als slogan voor een party in de plaatselijke discotheek van een christelijk dorp. Er stonden gewoon demonstranten voor de discotheek
Die zal je altijd hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chupa chup pak me en lik me
En dat dan als slogan voor een party in de plaatselijke discotheek van een christelijk dorp. Er stonden gewoon demonstranten voor de discotheek
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 24 januari 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus mijn vent gaat boerenkool voor jou maken en jij wil de hele weeshuispan voor jezelf
Wat is er dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Waarom sluit iedereen me altijd buiten, wat is dat voor achterbaks gedrag.
Is alles verder goed ?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb je toegevoegd op hyves, niks buitensluiten.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb het niet over jullie, jullie zijn lievquote:Op zondag 24 januari 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd op hyves, niks buitensluiten.
sweet, wil je ene lollyquote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jullie, jullie zijn liev
Over wie heb je het dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lust geen snoepquote:
We zullen zien hoeveel je krijgtquote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaMaar ik wil het best met jullie delen hoor
Dan is het goedquote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom? Moet ik ze schoppen?quote:
Waarom? Geen idee. Ik weet alleen wel dat vriendjespolitiek hier al jaren overheerst.quote:
M;n hoop, wat doe jequote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zullen zien hoeveel je krijgt
Hoezo zijn ze zieligquote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom? Geen idee. Ik weet alleen wel dat vriendjespolitiek hier al jaren overheerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |