Nee, ik wist gelijk dat dat Stoep was. En ik wou Stoep gewoon eens bellen. Omdat het kan zeg maar.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was gewoon nieuwsgierig wie Bart Fap was?
Dat vond hij niet zo grappig, en maakt hij hier nogmaals kenbaar.quote:
hij kon toch ook gewoon niet opnemen, als hij toch niet gebeld wil wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat vond hij niet zo grappig, en maakt hij hier nogmaals kenbaar.
Ik wil slapen.quote:
quote:
wat houdt je tegenquote:
De zwaartekracht, ik moet te veel moeite doen om de trap op te klimmen om bij mijn bed te geraken.quote:
mja de waarheid mag gezegd worden tochquote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
ik ben een blonde, overgetattoeerde bimbo.![]()
Hupt houdt van me
dat is een geldige reden jaquote:Op zondag 24 januari 2010 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De zwaartekracht, ik moet te veel moeite doen om de trap op te klimmen om bij mijn bed te geraken.
Gewoon op de bank ploffenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De zwaartekracht, ik moet te veel moeite doen om de trap op te klimmen om bij mijn bed te geraken.
En we weten allemaal dat hupt heel serieus met de waarheid omgaatquote:Op zondag 24 januari 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja de waarheid mag gezegd worden toch
goudeerlijke vent tochquote:Op zondag 24 januari 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon op de bank ploffen![]()
[..]
En we weten allemaal dat hupt heel serieus met de waarheid omgaat
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm.
Psalms kon met een college meerijden als ie woensdag thuis komt, maar nu is er sprake van dat die college een week langer op dat eiland moet blijven dus moet ik hem ophalen.
Hij landt tijdens of net na ATWT dus dan moet ik dat gewoon missen
Vind ik ook.quote:
Dan moet ik alsnog opstaan en lopen.quote:
quote:[..]
En we weten allemaal dat hupt heel serieus met de waarheid omgaat
Dus.... dus... dusquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus.... dus... dusjij *snik* denkt *snotter* ook zo over mij *brul
Dus mijn vent gaat boerenkool voor jou maken en jij wil de hele weeshuispan voor jezelfquote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Dan moet ik alsnog opstaan en lopen.
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |