Veel hetero's hebben dat inderdaad helaas niet in de gaten.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef Vanyel het volgende:
Vaker dan je denkt. Hoe vaak refereer jij aan je partner met zij of haar, omdat jullie samen iets leuks gedaan hebben, of wat dan ook is gebeurd?
Bovendien gaat het niet alleen om ter sprake komen. Hand in hand lopen, reizen boeken, twee aparte bedden krijgen in een hotel, al die dingen hebben impact.
Wat bedoel je met dat homosexualiteit niet natuurlijk is? Dat het niet in de natuur voorkomt? Dat het niet gezond is? Als ik naar beide gevallen kijk, is het hartstikke natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:
Wat zegt ie dan verkeerd? Homosexualiteit is ook geen nutuurlijke eigenschap, annorexia ook niet. Met beiden valt wel te leven. Big fucking deal.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat homosexualiteit niet natuurlijk is? Dat het niet in de natuur voorkomt? Dat het niet gezond is? Als ik naar beide gevallen kijk, is het hartstikke natuurlijk.
Lees verder opquote:Male penguins raise adopted chick
Two "gay" male penguins have hatched a chick and are now rearing it as its adoptive parents, says a German zoo.
Vrijwillige celibataire leefstijlen komen in de natuur ook weinig voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat homosexualiteit niet natuurlijk is? Dat het niet in de natuur voorkomt? Dat het niet gezond is? Als ik naar beide gevallen kijk, is het hartstikke natuurlijk.
Dat is onderdrukken, niet genezen, want er valt niks te genezen. Die mensen zijn immers niet ziek.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertel dat maar in de Amerikaanse Biblebelt waar dagelijks mannen vaarwel zeggen tegen hun homoïstische ideologie en praktiseringen middels certain genezingsessies. Het is echt de praktijk van alledag.²
Dat jij iets te goedgelovig bent als het in je straatje past heb je al eerder aangetoond.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertel dat maar in de Amerikaanse Biblebelt waar dagelijks mannen vaarwel zeggen tegen hun homoïstische ideologie en praktiseringen middels certain genezingsessies. Het is echt de praktijk van alledag.²
Je kunt het noemen hoe je wilt, maar ik kan toch moeilijk ontkennen dat ze erg tevreden ogen na hun "genezing".quote:Op zondag 24 januari 2010 21:19 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dat is onderdrukken, niet genezen, want er valt niks te genezen. Die mensen zijn immers niet ziek.
Ja, uiteraard, sommigen van hen zijn hun hele leven geminacht en uitgekotst door hun familie en omgeving die ze niet kon accepteren zoals ze zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt het noemen hoe je wilt, maar ik kan toch moeilijk ontkennen dat ze erg tevreden ogen na hun "genezing".
Dit maakt het inderdaad begrijpelijker. Dan zijn ze denk ik helemaal blij als ze daar vanaf zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, sommigen van hen zijn hun hele leven geminacht en uitgekotst door hun familie en omgeving die ze niet kon accepteren zoals ze zijn.
De succesrates liggen feitelijk niet zo hoog, omdat er niet zoveel te genezen valt. Na genoeg hersenspoeling kan iemand inderdaad het idee hebben. En misschien is iemand ook wel biseksueel en komt die persoon een partner van het andere geslacht tegen met wie hij of zij een relatie aangaat. Dat kun je als ‘genezing’ duiden.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit maakt het inderdaad begrijpelijker. Dan zijn ze denk ik helemaal blij als ze daar vanaf zijn.
Wij gelovigen vinden het heterodom de norm. We zijn immers ook tegen pedofilie, necrofilie, bestialiteiten etc.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef Iblis het volgende:
Je zou ook gewoon eens kunnen proberen mensen te accepteren voor wie ze zijn.
Je profeet nietquote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn immers ook tegen pedofilie,
De Profeet vrede zij met hem heeft in zijn leven ca. 12 vrouwen gehuwd waarvan ze bijna allemaal ouder dan hem waren. Mocht hij vrede zij met hem daadwerkelijk een pedofiel zijn geweest zou hij misbruik hebben gemaakt van zijn status en zich enkel laten omringen door jongere meisjes. Dat is niet gebeurd waardoor ik mijn zaak rust.quote:
Je kunt natuurlijk veel vinden ‘de norm vinden’, maar de aarde gaat niet om de zon draaien omdat een religie dat de norm vindt, en zo trekt de natuur trekt zich verder ook weinig aan van wat een religie bedenkt, of het nu Christendom of Islam is.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij gelovigen vinden het heterodom de norm. We zijn immers ook tegen pedofilie, necrofilie, bestialiteiten etc.
"Een mens accepteren voor wie ze zijn..." Dat is zo algemeen, ik accepteer een dief niet, een moordenaar accepteer ik ook niet. Ik chargeer, dat is enkel om duidelijk over te komen.
Homoseksualiteit is geen strafbaar feit, vergelijk het daar ook niet meequote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij gelovigen vinden het heterodom de norm. We zijn immers ook tegen pedofilie, necrofilie, bestialiteiten etc.
"Een mens accepteren voor wie ze zijn..." Dat is zo algemeen, ik accepteer een dief niet, een moordenaar accepteer ik ook niet. Ik chargeer, dat is enkel om duidelijk over te komen.²
Tja, even los van veranderende culturele normen, Buchari en Moeslim zijn vrij duidelijk over Aïsja’s leeftijd en dat die niet zo oud was. Niet dat dat vandaag de dag moslims een vrijbrief geeft om jonge meiden te trouwen, maar je maakt je er nu wel makkelijk vanaf.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
De Profeet vrede zij met hem heeft in zijn leven ca. 12 vrouwen gehuwd waarvan ze bijna allemaal ouder dan hem waren. Mocht hij vrede zij met hem daadwerkelijk een pedofiel zijn geweest zou hij misbruik hebben gemaakt van zijn status en zich enkel laten omringen door jongere meisjes. Dat is niet gebeurd waardoor ik mijn zaak rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoechariBoechariquote:Volume 7, Book 62, Number 64:
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).quote:Volume 7, Book 62, Number 65:
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)." what you know of the Quran (by heart)'
BoechariBoechariquote:Volume 7, Book 62, Number 88:
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).Muslimquote:Book 008, Number 3309:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Messenger (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine. She further said: We went to Medina and I had an attack of fever for a month, and my hair had come down to the earlobes. Umm Ruman (my mother) came to me and I was at that time on a swing along with my playmates. She called me loudly and I went to her and I did not know what she had wanted of me. She took hold of my hand and took me to the door, and I was saying: Ha, ha (as if I was gasping), until the agitation of my heart was over. She took me to a house, where had gathered the women of the Ansar. They all blessed me and wished me good luck and said: May you have share in good. She (my mother) entrusted me to them. They washed my head and embellished me and nothing frightened me. Allah's Messenger (, may peace be upon him) came there in the morning, and I was entrusted to him.Muslimquote:Book 008, Number 3310:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.
Book 008, Number 3311:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported that Allah's Apostle (may peace be upon him) married her when she was seven years old, and he was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her; and when he (the Holy Prophet) died she was eighteen years old.
Geen enkel feit dat je hier nu neerlegt is in strijd met wat ik zojuist heb gepost.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Iblis het volgende:
Tja, even los van veranderende culturele normen, Buchari en Moeslim zijn vrij duidelijk over Aïsja's leeftijd en dat die niet zo oud was.
Is bestialiteit strafbaar? Is pedofilie strafbaar?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Homoseksualiteit is geen strafbaar feit, vergelijk het daar ook niet mee.
Je bent niet op de hoogte van het feit dat homo's in Nederland bv. geen bloed mogen doneren aan bloedbanken. Is dat zomaar? Neen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef Iblis het volgende:
Daar waar diefstal, moord en pedofilie iemand benadeelt, kun je dat van de vrijwillige liefde tussen twee volwassen personen natuurlijk moeilijk zeggen.
Stop met trollenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is bestialiteit strafbaar? Is pedofilie strafbaar?²
Volgens mij is een niet praktiserende pedofiel an sich niet strafbaar. Bestialiteit mag volgens mij gewoon in Nederland mits het dier niet wordt gepijnigd. Het is ziek en ik ben het met geen van deze zaken eens, maar het is voor de zaaks des arguments.quote:
Ja, daar ben ik van op de hoogte, en nee, dat is niet zomaar. Maar elke vorm van relevantie ontgaat me.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Je bent niet op de hoogte van het feit dat homo's in Nederland bv. geen bloed mogen doneren aan bloedbanken. Is dat zomaar? Neen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |