abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77217311
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat doet niets af aan het idee dat homoseksualiteit te genezen is?
Dat zeg ik ook niet. Ik trok je conclusie alleen door.
pi_77217314
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Om over geloof maar helemaal te zwijgen.

En wat betreft die succesverhalen: als je lang genoeg gebrainwashed wordt, ben je overal vanaf te brengen.
Ah herkenbaar, patato - patata.
Desbetreffende 'cursussen' - zoals Nanking ze noemt - vertellen ook dat je gebrainwashed wordt om je als een homo te gedragen, dat het je wordt aangeleerd tijdens je opvoeding etc.
pi_77217315
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vertel dat maar in de Amerikaanse Biblebelt waar dagelijks mannen vaarwel zeggen tegen hun homoïstische ideologie en praktiseringen middels certain genezingsessies. Het is echt de praktijk van alledag.

²
das pure flessentrekkerij in mijn ogen, of een lekl opzetje van een of andere christelijke beweging die op zo'n manier de dingen naar hun hand willen zetten. Net zulke onzin als die zogenaamde gebedsgenezers en Jomanda's. Vroeger werden dat soort geitenbreiers en kwakzalvers in een ton met met pek geflikkerd, overgoten met veren, en de stad uitgejaagd, een traditie die wat mij betreft in ere hersteld mag worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77217394
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn mensen die psychisch ziek zijn volgens jou te genezen of niet? Indien ja: een geaardheid zit in je hoofdje.

²
Niet dus, dat zit in je hele lijf, het is een gevoel dat iets sterker is dan drang naar booze of tabak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77217471
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn mensen die psychisch ziek zijn volgens jou te genezen of niet? Indien ja: een geaardheid zit in je hoofdje.

²
Ben jij ook zo 'genezen' dan? Het valt wel op dat je ongeveer de enige hetero fokker bent met 'boy' in zijn naam.
pi_77217540
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:21 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ben jij ook zo 'genezen' dan? Het valt wel op dat je ongeveer de enige hetero fokker bent met 'boy' in zijn naam.
Kom je tegenwoordig ook nog buiten of? Voornamen als 'boi' / boy komen steeds vaker voor en ze worden niet van Baby aan zo genoemd of geassocieerd omdat ze homo zijn hé. Dat is jouw referentiekader.
pi_77217593
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet dus, dat zit in je hele lijf, het is een gevoel dat iets sterker is dan drang naar booze of tabak.
Dat vind ik dan altijd wel een beetje vreemd bij homo's, dat ze hun voorkeur zo fundamenteel voor hun identiteit lijken te vinden dat alles in hun leven erom moet draaien.
pi_77217594
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah herkenbaar, patato - patata.
Desbetreffende 'cursussen' - zoals Nanking ze noemt - vertellen ook dat je gebrainwashed wordt om je als een homo te gedragen, dat het je wordt aangeleerd tijdens je opvoeding etc.
Dat is een interessant fenomeen met een eeneiige tweeling waarbij er één homo blijkt te zijn en de ander niet. Of een gezin met meerdere mannen waarbij er één homo wordt. Oftewel: niet echt waarschijnlijk in mijn ogen.
pi_77217620
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kom je tegenwoordig ook nog buiten of? Voornamen als 'boi' / boy komen steeds vaker voor en ze worden niet van Baby aan zo genoemd of geassocieerd omdat ze homo zijn hé. Dat is jouw referentiekader.
Was dat niet iets van de jaren '80 toen mensen ook nog met matjes rondliepen?
  zondag 24 januari 2010 @ 18:27:15 #50
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77217651
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goeie vraag
Maar volgens mij zijn de VS en in de Islamitische wereld Turkije 'de voorlopers' van het 'genezen' van homofilie. Vele succes verhalen moeten aanhoren.
Brainwashing is niet "genezen".
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_77217684
Met alle respect voor alle homo's die ik nu zou kunnen beledigen, bij deze per definitie mijn excuses wanneer dat het geval zou zijn / is
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:25 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat is een interessant fenomeen met een eeneiige tweeling waarbij er één homo blijkt te zijn en de ander niet. Of een gezin met meerdere mannen waarbij er één homo wordt. Oftewel: niet echt waarschijnlijk in mijn ogen.
Waarom niet, één van een eeineiige tweeling kan toch ook eindigen met kanker, longziektes, vallen op blond terwijl de ander en de hele familie op brunettes vallen etc?
  zondag 24 januari 2010 @ 18:30:07 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77217771
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:25 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat vind ik dan altijd wel een beetje vreemd bij homo's, dat ze hun voorkeur zo fundamenteel voor hun identiteit lijken te vinden dat alles in hun leven erom moet draaien.
Och, er zijn ook zat mensen die hun favoriete voetbalclub het middelpunt van hun identiteit maken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_77217793
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef Triggershot het volgende:
Met alle respect voor alle homo's die ik nu zou kunnen beledigen, bij deze per definitie mijn excuses wanneer dat het geval zou zijn / is
[..]

Waarom niet, één van een eeineiige tweeling kan toch ook eindigen met kanker, longziektes, vallen op blond terwijl de ander en de hele familie op brunettes vallen etc?
Inderdaad. Hoe kan het dan door opvoeding komen? Ze genieten immers dezelfde opvoeding. Het betreft gewoon iets genetisch.
pi_77217855
Waarom zou je homo's beledigen met die post? Ik vind het meer beledigend dat je zegt dat het te genezen is, daarmee impliceer je dat ik een ziekelijke levenstijl heb.

Ik vat het niet persoonlijk op btw en van jou al helemaal niet
ijs_beer fan!
pi_77217867
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Inderdaad. Hoe kan het dan door opvoeding komen? Ze genieten immers dezelfde opvoeding. Het betreft gewoon iets genetisch.
Mwuah, zelfde opvoeding betekent niet zelfde resultaten. Kijk maar naar Stalin.
pi_77217873
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Och, er zijn ook zat mensen die hun favoriete voetbalclub het middelpunt van hun identiteit maken.
True, maar toch heb ik het idee dat mensen van seksuele voorkeur soms meer maken dan het is.
pi_77217889
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Je opvoeding bestaat niet altijd alleen maar uit de opvoeding die je ouders je geven. Beiden kinderen hebben een andere opvoeding omdat ze blootgesteld worden met andere dingen, vriendjes, invloeden etc.
ijs_beer fan!
pi_77217916
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:32 schreef NanKing het volgende:
Waarom zou je homo's beledigen met die post? Ik vind het meer beledigend dat je zegt dat het te genezen is, daarmee impliceer je dat ik een ziekelijke levenstijl heb.

Ik vat het niet persoonlijk op btw en van jou al helemaal niet
Omdat ik weleens feedback heb gekregen dat het één en ander kwetsend is.

Sowieso
  zondag 24 januari 2010 @ 18:34:31 #59
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77217934
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:21 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Oh, ok. Ik heb nooit met dergelijke gevoelens/influisteringen geworsteld.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77217977
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:32 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

True, maar toch heb ik het idee dat mensen van seksuele voorkeur soms meer maken dan het is.
Ik denk dat dit vooral komt omdat 'we' in een heterowereld leven waar je jezelf op de een of andere manier moet bewijzen of kenbaar wil maken.
Daarbij is je seksuele-orentiatie wel een groot deel van je ikzijn. Stel je eventjes voor dat je homo zou zijn, hoe zou je leven er dan nu uit zien?

Dit geldt niet voor mij maar over 't algemeen.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')