Homebrew/backups spelen/ doen wat je wilt met jou consolequote:Op zondag 24 januari 2010 16:47 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zie het nut er niet van in...
"Gevonden" klinkt makkelijker dan het in werkelijkheid isquote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef Dibble het volgende:
hij heeft hem niet gehacked, slecht een exploit gevonden
Het komt gewoon neer op games downloadenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:50 schreef Karasta het volgende:
[..]
Homebrew/backups spelen/ doen wat je wilt met jou console
Dat en zoals het vorige topic gaat ook deze op slot.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het komt gewoon neer op games downloadenDat schijnheilige gezever van warezhoeren is eigenlijk nog wel het ergste
Of die dooddoener 'maar zo kan ik kijken of een game leuk is, en dan koop ik 'm later alsnog'
Puh-lease
Met de Xbox kan je toch ook piraten, en daar gaat het ook gewoon prima mee.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop het niet, kansloze wareznerds die weigeren te betalen voor games. PC-gaming is al dood, dat de PS3 niet hetzelfde lot ondergaat.
Nog erger zijn de mensen die het downloaden van games afkeuren maar ondertussen wel de nieuwste films, series en muziek downloadenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het komt gewoon neer op games downloadenDat schijnheilige gezever van warezhoeren is eigenlijk nog wel het ergste
Of die dooddoener 'maar zo kan ik kijken of een game leuk is, en dan koop ik 'm later alsnog'
Puh-lease
Dat bedoelde ik en alsof Homebrew op Wii zo'n hit was.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef fratsman het volgende:
Bij de volgende update heeft Sony dat allang weer verholpen denk ik.
Iddquote:
nou daar zit toch wel een leuke community achter hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 04:45 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik en alsof Homebrew op Wii zo'n hit was.
ik moet mijn eerst wauw-erlebnis nog meemaken.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou daar zit toch wel een leuke community achter hoor
High performance computing met een Cell processor en een dikke GPU voor 300 euroquote:
Die dingen zijn knettersduur noch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:49 schreef SebasM het volgende:
Heeft iemand hier al een Blu Ray brander?
Nou dat heb je er na 10 games ook wel uit. ¤60,- euro voor een gamequote:Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog erger zijn de mensen die het downloaden van games afkeuren maar ondertussen wel de nieuwste films, series en muziek downloaden. Maar dat terzijde.
Overigens gaat het in dit geval niet om games downloaden, want lege blu-ray schijfjes en branders zijn nog erg, volgens mij loont het nauwelijks.
Ja. En dat is dus nog een troef die Sony in handen heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die dingen zijn knettersduur noch?
Ach, waarom zou je branden. Netwerkstreamenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja. En dat is dus nog een troef die Sony in handen heeft.
Voor ¤125,- heb jij al een brander + ¤3,- voor een leeg schijfje. Oftewel op dit moment loont het zeker al een gemodde ps3 te hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die dingen zijn knettersduur noch?
Als het in Nederland koopt wel ja; haal je je spul uit Engeland ofzo betaal je wel gewoon normale prijzen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Nou dat heb je er na 10 games ook wel uit. ¤60,- euro voor een gameHeb me legale 360 voor online en een modded 360 voor offline, zou het fijn vinden als ik dit ook kan gaan doen voor me ps3.
60 euro voor een game betalenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Nou dat heb je er na 10 games ook wel uit. ¤60,- euro voor een gameHeb me legale 360 voor online en een modded 360 voor offline, zou het fijn vinden als ik dit ook kan gaan doen voor me ps3.
Kan je branden dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:04 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Voor ¤125,- heb jij al een brander + ¤3,- voor een leeg schijfje. Oftewel op dit moment loont het zeker al een gemodde ps3 te hebben
Dat is me nog ¤37,- teveelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]
60 euro voor een game betalenJe kan nieuwe games importeren vanuit Engeland of Canada voor ongeveer 40 euro
Als je een branden en een lege BD heb wel jaquote:
I seequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:09 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Als je een branden en een lege BD heb wel jaEn natuurlijk de "backups" zelf uiteraard.
Of begrijp je post nu een beetje verkeerd?
Dus jij gaat b-games spelen? waarom?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Dat is me nog ¤37,- teveelKijk voor games zoals COD:MW heb ik het ervoor over maar zoals vele b-games die worden uitgebracht daar heb ik echt geen ¤40,- voor over. En geef toe want er worden maar een paar echte goeie games gereleased per jaar die het geld waard zijn.
Ja, je kan het toch gewoon op de harde schijf zetten. Op de oude XBOX kon dat ook in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:18 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom spreekt iedereen over branden?
Gewoon Isootjes op een harde schijf en spelen maar...dat zou toch ook moeten werken?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja. En dat is dus nog een troef die Sony in handen heeft.
Niet dat dat gaat werken. Cell BE is een hele andere architectuur dan de x86's waar windows alleen op werkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef maess het volgende:
[..]
USB 1TB hdd is de oplossing denk ik, leuk loadertje erbij die al klaar ligt.
Plus, windows xp draaien op een cell processor power pc![]()
Wat vind jij een b-game? Virtua fighter? 14 euro. Disgaea? 25. Motorstorm? 8. Inclusief verzenden. Zeer redelijke prijzen (itt de 3 euro die jij insinueert).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Dat is me nog ¤37,- teveelKijk voor games zoals COD:MW heb ik het ervoor over maar zoals vele b-games die worden uitgebracht daar heb ik echt geen ¤40,- voor over. En geef toe want er worden maar een paar echte goeie games gereleased per jaar die het geld waard zijn.
http://tweakers.net/nieuw(...)ps3-exploitcode.htmlquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:36 schreef maess het volgende:
http://geohotps3.blogspot.com/
Exploit is nu openbaar
en door zo'n mentaliteit gaat de industrie kapot. als men er geen geld meer aan kan verdienen dan worden de games voor dat platform ook niet meer ontwikkeld. uitgevers en ontwikkelaars haken ook massaal af in geval van de Wii en de DS.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ook veel geblaat (gast haalt volgens mij behoorlijk wat terminologie door elkaar).quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
So the PS3 is hacked ? Well that's nothing more than an urban legend.
...
- iQD
http://streetskaterfu.blo(...)egend-continues.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |