Eens, ik kom er net achter dat ik dat blok gelukkig gehaald heb met een redelijk punt. Daar ben ik voorlopig vanafquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef dotKoen het volgende:
Nog 26 casus van kinderen met een groeiafwijking te gaan.
Kindergeneeskunde
Je kan anders prima vakantiehuisjes regelen via de arts en autoquote:Op maandag 25 januari 2010 20:27 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Blader het altijd wel even door om te kijken of er nog bekende docenten of zo in staan. Vind die stukken over computers en gadgets altijd zo hilarisch, ze lopen altijd minstens 2 jaar achter.![]()
En de oproepjes 'kamer voor zoon van collega gezocht' natuurlijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef Repeat het volgende:
Misschien moet ik eens een advertentie zetten; gratis af te halen, medisch contact. In nieuwstaat, slechts enkele plekken vogelschijt op de folie.
Tis gratis en Repeat is een Nederlanderquote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Krijg je het nog steeds dan? Ik moest aangeven dat ik MC nog wilde ontvangen.
Nu je het zegt; ik heb ze idd al een hele tijd niet meer gehadquote:Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Krijg je het nog steeds dan? Ik moest aangeven dat ik MC nog wilde ontvangen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nu je het zegt; ik heb ze idd al een hele tijd niet meer gehad
dat bericht stond zeker in het blad zelf?
Onder andere. Ik kreeg het ook in een mail denk ik. En verder krijg je nog wel viermaal per jaar de Arts in Spe, waar het ook in staat.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nu je het zegt; ik heb ze idd al een hele tijd niet meer gehad
dat bericht stond zeker in het blad zelf?
Maar wel interessantquote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef dotKoen het volgende:
Nog 26 casus van kinderen met een groeiafwijking te gaan.
Kindergeneeskunde
Wist je dat van tevoren? Want dat is niet zomaar een dagelijks dingetje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef EricT het volgende:
Mondelingen weer ingekopt. Moest symptomen en DD bij chiari malformatie opstellen, daarna behandelplan e.d. aan moeder van schizofrene patiënt voorleggen.
je had 1 uur voorbereidingstijd voor:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wist je dat van tevoren? Want dat is niet zomaar een dagelijks dingetje...
Weet ik zo ook niet, maar als je meer vragen hebt, kun je altijd een consult met de bedrijfsarts vragen, die moet het wel kunnen uitleggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug van de arbodienst. Mijn antititer was inderdaad 0 UI/L en moet minimaal 10 UI/L worden (maar het liefst natuurlijk >100 UI/L). Ik zag dat ik nu ingeënt werd met Engerix-B, wat volgens die mevrouw een hogere dosis bevatte. Nu heb ik even op internet gezocht en wanneer Engerix-B in combinatie met het Hep. A vaccin wordt gegeven heet het Twinrix. De vorige keer ben ik ingeënt met Twinrix, dus is het helemaal geen hogere dosis?
Die mevrouw van de arbodienst was erg onduidelijk en leek er niet al te veel verstand van te hebben, maar ze zei dat het minimaal 10 UI/L moest zijn en dan zou je om de vijf jaar gecontroleerd moeten worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:31 schreef Repeat het volgende:
10IU is als ik het me goed herinner niet voldoende voor de gezondheidszorg.
Vraag of je fendrix kan krijgen. Die deed het hem bij mij in ieder geval. Die werkte wel i.t.t. de vorige inclusief boosters.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die mevrouw van de arbodienst was erg onduidelijk en leek er niet al te veel verstand van te hebben, maar ze zei dat het minimaal 10 UI/L moest zijn en dan zou je om de vijf jaar gecontroleerd moeten worden.
Is Fendrix niet hetzelfde als Engerix-B?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag of je fendrix kan krijgen. Die deed het hem bij mij in ieder geval. Die werkte wel i.t.t. de vorige inclusief boosters.
Nee, het heeft naar mijn weten een iets andere samenstelling en maak gebruik van andere anctieve componenten. Ik zit nu op mijn mobiel anders had ik wel even dr google gespeeld. Zoek eens op Fenrdix versus Engerix-B?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Is Fendrix niet hetzelfde als Engerix-B?
http://www.consumed.nl/medicijnen/7239/Fendrix%C2%AE (zie: andere namen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |