Mja daar ben ik dus juist na jaren vanaf gestaptquote:Op zondag 24 januari 2010 15:24 schreef Renesite het volgende:
Rugzak. Is toch net wat fijner met laptop en in mijn geval een multomap, wettenbundel en 2 lesboeken
Hoezo niet? Na een tijdje krijg je toch last van je schouders lijkt mij? Ik kan echt niet een lange tijd met een zware schoudertas lopen hoor, dan heb ik liever een rugzak.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja daar ben ik dus juist na jaren vanaf gestapt. Op de middelbare school altijd gehad, maar ik vind een messenger bag gewoon prettiger. Wat ook scheelt, is dat ik er eigenlijk nooit mee op de fiets hoef dus om het 'gewicht aan één kant'-verhaal hoef ik me ook niet druk te maken.
Ik loop er over het algemeen maar kleine stukken mee, hooguit een paar minuten achter elkaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo niet? Na een tijdje krijg je toch last van je schouders lijkt mij? Ik kan echt niet een lange tijd met een zware schoudertas lopen hoor, dan heb ik liever een rugzak.
"Ik moet er drie dagen mee op citytrip kunnen"quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik loop er over het algemeen maar kleine stukken mee, hooguit een paar minuten achter elkaar..
Dat was bedoeld als in: er moet voldoende in kunnen, dus hij moet groot genoeg zijn. Ik heb 'm alleen bij me in de auto en in het vliegtuig. Ter plekke doe ik m'n bezittingen in m'n jas en leg ik de tas in het hostelquote:Op zondag 24 januari 2010 15:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
"Ik moet er drie dagen mee op citytrip kunnen"
Lijkt mij dat je hem langer gaat gebruiken?
Ze zijn inderdaad niet goedkoop. Maar wel zeer goede kwaliteit. Ik heb mijn tas al jaren dagelijks in gebruik, en nog geen enkel spoor van slijtage. Maar ik heb destijds ook wel even getwijfeld, die van mij moest volgens mij 130 euro kosten. Wel blij dat ik het uiteindelijk gedaan heb.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie al dat Crumpler voor mij gaat afvallen. Voor het formaat dat ik wil hebben betaal je makkelijk 70 à 80 euro terwijl vergelijkbare tassen van Bjorn Borg, Eastpak of Converse 4 à 5 tientjes kosten.
Doe zelf een suggestie en presenteer 'm aan mequote:
Heeft wel wat, alleen is een diepte van 9 cm wel echt wat te weinig. Moet zeker een cm of 12 zijn wil je er wat in kwijt kunnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Adelante het volgende:
Op Yoox vind ik die Diesel bags ook nog wel aardig. Mooi in Oranje voor van de zomer
Deze heb ik zelf, en hij is heel erg fijn; met name de twee zijvakken aan de zijkanten zijn zeer relaxed, omdat er precies een pet-flesje drinken in past. Die van mij is na een aantal jaar aardig aan het slijten, hij is aardig verkleurd, er is een drukknopje af en hier en daar begint de stof toch echt te scheuren, maar hij is verder nog steeds heel stevig.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
De Jack Bauer bag, ¤ 40,- + invoerrechten
Die heb ik. Maar valt dus een beetje buiten het budget van TS.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef TheGloaming het volgende:
[ afbeelding ]
Erg stevig en genoeg ruimte voor laptop + boeken of iets dergelijks
Ziet er wel tof uit jaquote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef TheGloaming het volgende:
[ afbeelding ]
Erg stevig en genoeg ruimte voor laptop + boeken of iets dergelijks
Mooi!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:38 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets kreeg ik een keer gratis bij aankoop van een jas
Hmmm, niet lelijk maar ik wil het liefst een stoffen tas. Geen leer of imitatieleer aan de buitenkant, vind ik minder mooi.quote:
Jammer dat een schoudertas voor mij niet bepaald werkzaam isquote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mannen met messenger bags:![]()
![]()
Mannen met rugzak:Sorry het heeft gewoon iets knulligs / brugpieperigs.
Die Jack Bauer bag is cool.
Bjorn B. en Eastpak zijn saai en doorsnee voor mannen die het op veilig willen spelen.![]()
Ik ga die halen, ik ken iemand in amerika. Dus dat gaat goed komenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Mikkie het volgende:
Opties zijn:
[ afbeelding ]
De Jack Bauer bag, ¤ 40,- + invoerrechten
Shoot if you want.
De BB en Eastpak zijn het mooist, de Timberland het meest praktisch want daar past het meest in.
Via Amazon.com valt het ook goed mee zie ik net. De tas kost 20 dollar en de verzending is net zo veel. Totaalprijs voor verzending naar NL is 32 euro. Doordat de waarde van het product onder de 20 euro blijft, hoef je geen inklaringskosten en BTW enzo te betalen, dus dat scheelt wel. Je zou voor 32 euro klaar moeten zijn dus. Dan valt het meequote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik ga die halen, ik ken iemand in amerika. Dus dat gaat goed komen
Er staan redelijk wat plaatjes in het topic, toch?quote:
hij is overal out of stock zie ik nu, maar ik had hem toen voor 40 pondquote:Op zondag 24 januari 2010 21:02 schreef synnath het volgende:
[..]
Nice! Waar haal je die bovenste? En wat kost ie ongeveer?
Ook een goeie tip, maar dan blijf ik bij de Delegate die ik eerder heb gepost. Is qua afmetingen nagenoeg hetzelfde, maar standaard al een tientje goedkoper dan jouw optiequote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Lotusss het volgende:
De Brainbox S van Eastpak. Ruim genoeg voor een 15,4 inch laptop.
http://www.eastpak.com/shop/nl/control/product?category_id=ROOT_BAGS&subcategory_id=COLLEC_CAMPUS&product_id=EK489559_00_999&breadcrumb=yes
In verschillende kleuren te krijgen, sommigen zelfs 30% korting dus dan kost-ie "maar" ¤45,50.
[ afbeelding ]
Ik heb de Brainbox S in het bruin en hij isquote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook een goeie tip, maar dan blijf ik bij de Delegate die ik eerder heb gepost. Is qua afmetingen nagenoeg hetzelfde, maar standaard al een tientje goedkoper dan jouw optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |