Nee, die foto is ook van het videoscherm.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die van de catwalk! Was je echt zo dichtbij, Felixa ??
O ja... zie het nu.... jammer voor jequote:Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, die foto is ook van het videoscherm.
Heb je de bonus tracks al geluisterd?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:51 schreef Atmosphere72 het volgende:
Jammer dat de laatste Depeche Mode plaat niet in de buurt komt van die laatste van Soulsavers. Wel een goeie cd maar ik voel hem niet echt...
heb alleen deze 3 die wel goed zijn, de rest dat heb is niet echt super foto's, haha. dan meteen ook wel erg dichtbij zoals je kan zien..quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goed zeg!Hebben jullie al pics? Of anders morgen?
Dankje, nou Dave gaf mensen soort van high fives(want ja als hij zijn hand geeft met die hoge catwalk valt hij misschien het publiek inquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mooie pics!! Je kon hem bijna aanraken (als er niet van die stomme bewakers stonden)
twitter:TicketserviceNL twitterde op maandag 22-07-2013 om 13:05:09Zojuist xtra staanplaatsen voor Depeche Mode, 7/12 @ZiggoDome vrijgekomen. Tickets via http://t.co/Gt9KeQiGkO reageer retweet
Ahh man wat gaaf! Ik heb heel veel zin in volgende week! (hoop nog naar Antwerpen te kunnen volgend jaar ook.) maar inderdaad, die speciale band met Berlijn/duitsland geeft toch wel totaal andere sfeer natuurlijk. dat merkte ik meteen op in Dusseldorf.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Felixa het volgende:
Vanavond en afgelopen maandag bij de concerten in Berlijn geweest.
Maandag was het "gewoon" goed, maar vanavond was het echt super!
Er werd zowel maandag als vanavond ook gefilmd voor een nieuwe dvd (Anton Corbijn was er zelf ook bij).
En (volgens mij gebeurt dat zelden) ze speelden vanavond nog een extra nummer na afloop van Never Let Me Down Again!Dat was Goodbye, dat van de zomer nog gewoon in de setlist zat maar nu dus niet meer. Vanwege hun speciale band met Berlijn, zei Dave Gahan.
![]()
En wat is het toch altijd een verademing, dat Duitse publiek. Alles meezingen, de mensen met zitplaatsen staan gedurende het hele concert, alles (in de maat!) meeklappen, niet door rustige nummers heen kletsen, gewoon lekker enthousiast.![]()
Daar kunnen wij Nederlanders soms nog wat van leren.![]()
Op naar de Ziggo Dome!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |