abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212357513
En hoe vonden we het mensen? Ik heb een heerlijke avond gehad. (Eindelijk) mijn eerste keer Depeche Mode. En wat een feest was het *O*
pi_218806881
28 en 30 oktober in de bioscoop:

quote:
Depeche Mode: M is een filmische reis die de relatie met de dood in Mexicaanse cultuur onderzoekt. Het geheel wordt gedragen door de iconische optredens van Depeche Mode tijdens hun Memento Mori-tour in 2023. De film, bedacht en geregisseerd door bekroonde Mexicaanse filmmaker Fernando Frías, legt drie uitverkochte shows van de band in Mexico-Stad vast, die samen meer dan 200.000 fans trokken. Concertbeelden worden afgewisseld met interpretatieve intermezzo’s en archiefmateriaal. Depeche Mode: M viert de wereldwijde invloed van de band en onderzoekt tegelijk de diepe verbinding tussen muziek, sterfelijkheid en Mexicaanse traditie. Een heilig kruispunt waar pijn, herinnering, vreugde en dans in elkaar overvloeien en vervagen tot iets diep en prachtig menselijks.
https://www.pathe.nl/nl/films/depeche-mode-m-49577

Bekijk deze YouTube-video
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_218866697
Mooi,

Ik heb ze ooit live gezien in Koln(Exciter Tour). Dat was in 2001. Maar ik ging meer voor het voorprogramma met Fad Gadget dat was mijn fav. Maar mijn partner die ging echt voor Depeche Mode. 2 vliegen in een klap, Geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')