Of iets dat daar op trekt. Ik versta geen negers.quote:Bollewolle. Abowosjanmak. Willewolle. Paliwongli
Generaliseren houdt de wereld overzichtelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
TS heeft een kleine mentale wereld en begrijpt andere culturen niet dus stopt ze dan maar in een hokje en begint een topic op fok
Zo, jij bent goed bezig zeg!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef pagadder het volgende:
Als ik bel doe ik dat stil, de anderen hebben geen zaken met wat ik te vertellen heb, snel en ik gebruik normaal Nederlands.
Hou op, hou op. Dat mens verdient een nekschot.quote:
99% van alle gesprekken vind ik geen plaats hebben in het openbaar vervoer. Of uberhaupt. Maar dat moeten ze zelf weten, zijn hun kosten. Het ergerlijke eraan is dat iedereen mag meegenieten van iemands SOA, rapportcijfer of beoordeling of wat een hoer die en die wel niet is. Doe dat lekker thuis joh.quote:
generalisatie is OKquote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
TS heeft een kleine mentale wereld en begrijpt andere culturen niet dus stopt ze dan maar in een hokje en begint een topic op fok
dat mag niet meerquote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Geef de neger een zoentje:
[ afbeelding ]
Pagadder zet je frustraties niet andere op mensen, een beetje lachen killquote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef pagadder het volgende:
Ik ben elke dag zowat 2.5 uur onderweg met de bus en met de trein. (Haha, TS reist met het OV)
En hoe het komt weet ik niet, maar telkens er een neger(in) opstapt kan je er 90% zeker van zijn dat die persoon een gsm bovenhaalt. Dat is nog niet erg, ik moet ook wel eens bellen.
Het verschil zit hem in het volume, de duur en de gebruikte taal. Als ik bel doe ik dat stil, de anderen hebben geen zaken met wat ik te vertellen heb, snel en ik gebruik normaal Nederlands.
Negers schijnen het concept van mobiel bellen nog niet helemaal door te hebben en menen nog in de brousse te leven. Roepen en brullen omdat ze denken dat de andere persoon hen anders niet hoort. Dat heel de bus/wagon hoort dat ze aan het bellen zijn deert hen niet. Als dat nog voor een minuut of twee was zou het nog draagbaar zijn, maar vaak duurt het langer dan een half uur.
Het hatelijkste is nog dat negertaaltje:
[..]
Of iets dat daar op trekt. Ik versta geen negers.
Klachten: OV, en negers die denken dat ze nog in de brousse leven. Spreek toch Nederlands.
de OP quotenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:23 schreef dundel het volgende:
[..]
Pagadder zet je frustraties niet andere op mensen, een beetje lachen kill
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:23 schreef dundel het volgende:
[..]
Pagadder zet je frustraties niet andere op mensen, een beetje lachen kill
Jij hebt een kleine mentale wereld en bent precies wat TS beschrijft; het boeit je niet wat anderen denken dus als ze het uiten, scheldt je ze uit en ga je rustig verder met ze irriterenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
Echte klacht zou moeten zijn: Eten bestellen in het OVquote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef pagadder het volgende:
Bollewolle. Abowosjanmak. Willewolle. Paliwongli
Als je zo'n trein maar genoeg volstopt met negers, krijg je vanzelf een zwart gatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:01 schreef jeroen25 het volgende:
TS moet niet klagen, elders is het erger met negers in het OV:
[ afbeelding ]
Alsof zij expres zo door de tram lopen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef wise het volgende:
Leuk als je in de tram zit en dan in het achterste gedeelte. Dan stappen de negers voorin of halverwege de tram in, en lopen dan heel breed of "stoer" helemaal door naar achter. Dit gaat meestal gepaard met blerende dreigende taal. Om daar vervolgens wiet te roken, heel hard te zitten praten of "muziek" gaan zitten luisteren op max volume uit hun 1 watt luidspreker van hun telefoon.
en nee, ik zeg er niks van. Ik lach, ik lach heel hard van binnen.
Ik vind niet dat je mag generaliseren. Dat doen Antilianen ook allemaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Generaliseren houdt de wereld overzichtelijk.
Dan koop je op de markt van die glimmende kraaltjes en nepgoud. En gooi je achterin.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef wise het volgende:
Leuk als je in de tram zit en dan in het achterste gedeelte. Dan stappen de negers voorin of halverwege de tram in, en lopen dan heel breed of "stoer" helemaal door naar achter. Dit gaat meestal gepaard met blerende dreigende taal. Om daar vervolgens wiet te roken, heel hard te zitten praten of "muziek" gaan zitten luisteren op max volume uit hun 1 watt luidspreker van hun telefoon.
en nee, ik zeg er niks van. Ik lach, ik lach heel hard van binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |