Hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 19:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn neef vroeg gister aan mij of ik Facebook hadHij wilde buren zijn met mij
!
Ik heb m'n facebook verwijderd toen A. (=ex) terug kwam uit Turkije afgelopen zomer. Was meer ff een makkelijke en goedkope manier van contact houden. Maar ik vind er gewoon geen hol aan.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Rookert het volgende:
Ik doe niks met Facebook.. En Farmville moet je niet aan beginnen, moet je elke paar uur terugkomen bijna
Hoe was de buitenlucht?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef Ayca het volgende:
Oh en ik heb net even buiten gevoetbald met mijn broertjein de sneeuw
Bij zoeken farmville intypenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Julis het volgende:
Maar hoe kan ik Farmville spelen? Ik ben er nog steeds niet achtergekomen
. Ayça, jij weet het toch wel
?
Kan een dip zijn maar ga toch naar een dokterquote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben ZO moe de laatste dagen.
Van liefde krijg je energie, nu je relatie over is, is die energie weg?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben ZO moe de laatste dagen.
Hm heb pfeiffer gehad en bloedarmoede, en in die tijd geen rust genomen. Zat toen midden in m'n examens en had een vaste baan in het vooruitzicht, dus ben gewoon doorgegaan. Kan dus een nasleep zijn. +Ik ben afgelopen week ziek geweest, dus kan ook nog wel daarvan zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Kan een dip zijn maar ga toch naar een dokter
Pas op hoor mat Facebook word je de slaaf van je familie uit Turkijequote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef Julis het volgende:
Maar hoe kan ik Farmville spelen? Ik ben er nog steeds niet achtergekomen
. Ayça, jij weet het toch wel
?
Dat is wel zo. Sinds het over is ben ik moe eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Van liefde krijg je energie, nu je relatie over is, is die energie weg?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef Ayca het volgende:
2005.. toen zat ik in de eerste.. maar post eens een liedje dan ik kan me helemaal niets meer herinneren van de muziek die toen gedraaid werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |