Ja in rust, maar deze persoon zag wel helemaal wit, ik dacht altijd dat hoge polsslag iets met drukte te maken had.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Rust? Dat is wel een beetje aan de hoge kant. Maar ik weet er dus niet veel over, dus kan ook niks ergs zijn.
Je meet volgens mij naast de polsslag ook de bloeddruk.
Wat is ditquote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Shitttt man,ik dacht; nu zie ik eindelijk Rookert zijn hoofd. Maar nee hoor. Valt me vies tegen van je.
klopt maar heb op de een of andere manier het idee dat hij er wel iets over weetquote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
Bilmi, IHVK doet Biologie, geen Geneeskunde
Wel meer dan wij, maar hij leert meer over normale processen denk ik, niet wanneer het fout gaat bij ziekte e.d.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
klopt maar heb op de een of andere manier het idee dat hij er wel iets over weet
Dat ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel meer dan wij, maar hij leert meer over normale processen denk ik, niet wanneer het fout gaat bij ziekte e.d.
en omdat ik m'n vragen aan niemand anders kan stellen..quote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel meer dan wij, maar hij leert meer over normale processen denk ik, niet wanneer het fout gaat bij ziekte e.d.
Dit is volgens mij geen hartziekte (weet het niet zeker). Ama net is tante ook opgenomen (hartbewaking).quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Ja je stelt hele specifieke vragen Bilmiyorem, daar leer ik niks over, maar ik weet wel wel een paar dingen over hartziektes door mijn opa.
Echter er zijn zoveel dingen, je moet echt bij een cardioloog wezen met dit soort dingen. (maar goed dat is lastig)
Ja jij had de laatste post in dat topic. Dus ik dacht; nu heb ik een beeld bij Rookert. Maar nee.quote:
Ah zoquote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja jij had de laatste post in dat topic. Dus ik dacht; nu heb ik een beeld bij Rookert. Maar nee.
Ja geen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah zoWat is je beeld dan nu denk je?
Ik geniet er nog van.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:57 schreef Rookert het volgende:
Ja, die filmpjes kunnen op je 20e écht niet meer IHVK
Oja? Vertelquote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef Ayca het volgende:
Maar we weten toch wel ongeveer hoe Rookert eruit ziet, zijn hoofd niet echt maar ik heb wel een bepaald beeld
Het was ook een retorische vraag.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
Tuurlijk hoef je hier niks te plaatsen, kom op zeg
Ik kijk nog wel, 70% kans dat ie wel komt
bio? wat moet je daarmee?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
Bilmi, IHVK doet Biologie, geen Geneeskunde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2010 21:15:49 ]![]()
ik bedoel wnr complete fotoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Paar dagen geleden, dus zo'n 43590458 topics terug, Ayca heeft ze wel gebookmarked
Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Ayca het volgende:
Ik heb lekker al een foto van bilmi gezien
![]()
Ik heb foto van RookertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Julis het volgende:
Ik heb foto van RookertHAHHAHHAHA GENIAALLLLLLLLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Julis het volgende:
Ik heb foto van RookertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat denk ik ook ja
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: