Nee man, ik date niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
18? Daten?![]()
Ik had je Fobo nog niet gezien, even kijken..
Haha, ik ben ook maar klein. Meeste mensen schatten me in het eerste opzicht 18, maar als ze me beter kennen schatten ze me qua doen en laten ouder dan 20.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:26 schreef IHVK het volgende:
Je foto's had ik niet gezien, alleen hoe je post.
Op je foto's zie je er niet oud uit!
Je word 20 toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
\
[..]
broekie!
maartjeh had ik ook wel wat ouder ingeschat ja.
Nu voel ik me ook kinderachtig.
Ik had je foto's nog niet gezien. Maar qua uiterlijk lijk je niet ouder nee.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik vind twinTIG anders wel oud. Ik wordt nooit meer een tiener.![]()
Nee het valt wel mee. Ik voel me nogsteeds 18 in some kind of way.
[..]
Ja echt? Ook als je m'n foto's kijkt? Nee toch?
Heb jij een fobo?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had je foto's nog niet gezien. Maar qua uiterlijk lijk je niet ouder nee.
Ze zijn maar voor één ding goed, knuffelenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
\
Wat moet je anders met een vrouw?
Het was ook niet serieusquote:Op zondag 24 januari 2010 19:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee man, ik date niet.No offence.
![]()
Ja. En niet voor de was, de strijk, het eten. Dat moet de man allemaal doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Ze zijn maar voor één ding goed, knuffelen
Ze is bezet. Dus ik denk dat ze nu niet date.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus![]()
Maar hoe leer je dan mensen kennen? Daten is heel breed hoor, je gaat toch niet met iemand ooit thuiskomen waar je nooit alleen een gesprek mee hebt gehad
Dream on.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja. En niet voor de was, de strijk, het eten. Dat moet de man allemaal doen.
Ja, een man zijn is zwaarquote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja. En niet voor de was, de strijk, het eten. Dat moet de man allemaal doen.
Nee, dat is voorbij sinds 1 weekjequote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze is bezet. Dus ik denk dat ze nu niet date.
Weet ik wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus![]()
Maar hoe leer je dan mensen kennen? Daten is heel breed hoor, je gaat toch niet met iemand ooit thuiskomen waar je nooit alleen een gesprek mee hebt gehad
Ik ben niet meer bezet.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze is bezet. Dus ik denk dat ze nu niet date.
Dat is al 'daten'. Maar goed, ik gebruik dat woord verder nooit, het is alleen meestal wel duidelijk genoeg voor anderenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Weet ik wel.![]()
Nee joh. Maar ik ben lang samen geweest met mijn ex en voor die tijd gingen we ook al heel lang met elkaar om. (Lees; nu zo'n 5 of 6 jaar, dus vanaf mijn 14de en vanaf zijn 15de.) Dus ik heb ook nooit echt gedate (met anderen dan hem. Want natuurlijk spraken wij wel af enzo, maar ik weet niet, noemde dat nooit een date ofzo.).
Ja maar zoals ik zei; ik noemde dat geen daten.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is al 'daten'. Maar goed, ik gebruik dat woord verder nooit, het is alleen meestal wel duidelijk genoeg voor anderenMaar nu dus niet
Jij als een taal purist zijnde, mag het woord "date" helemaal niet gebruikenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is al 'daten'. Maar goed, ik gebruik dat woord verder nooit, het is alleen meestal wel duidelijk genoeg voor anderenMaar nu dus niet
"Join us on the next episode where IHVK turns 20, finds his true love, but encounters new situations. Is Brooke his real mother? And how will James deal with his drug addiction? Tune in at 7:30 tonight!"quote:Op zondag 24 januari 2010 19:35 schreef IHVK het volgende:
af en toe net As The World Turns hierzo
(no offence)
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Join us on the next episode where IHVK turns 20, finds his true love, but encounters new situations. Is Brooke his real mother? And how will James deal with his drug addiction? Tune in at 7:30 tonight!"
Is dubbelop. Dat was de meest duidelijke fout hier.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Jij als een taal purist zijnde, mag het woord "date" helemaal niet gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |