Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Ik ben nu geen lesbo in ontkenningsfase meerquote:
Ik heb hier nou echt zo'n spongebob idee bijquote:
heb je een vuurtje voor me?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het klinkt nogal afgezaagd. Maar ken ik jou niet ergens van? Kom je uit Enschede?
Precies wat ik dacht toen ik las wat je laatste post wasquote:
Het is er niet zo levendig als hier, en dat vind ik dan wel weer een beetje jammerquote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Kreator het volgende:
Maar het was dus wel een goeie tip dat topic, zie ik.
ik zat al te wachten tot iemand de lapo zou maken.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gooi ik m nog dicht ook nog
Kom je hier vaker?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
heb je een vuurtje voor me?![]()
nee ff serieus, ik kom niet uit enschede.
almelo
maar je bent zo'n leuk iemand voor ons mannen(mij)quote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu geen lesbo in ontkenningsfase meer
Ik zal me even voorstellen.. Ik ben Mevr. Slak. Ahh *achteroverleunt*, wat een heerlijke tent hier zeg *leunt te ver waardoor huisje sneuvelt* Shit, mijn huis is kapot. Heb jij een slaapplek voor me?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Almelo. Daar heb ik gewerkt. En toch ken ik je. Al weet ik niet waarvan. Maar goed, het boeit ook niet echt.
ik kom nooit in enschede. waar heb je gewerkt als ik vragen mag?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom je hier vaker?
Almelo. Daar heb ik gewerkt. En toch ken ik je. Al weet ik niet waarvan. Maar goed, het boeit ook niet echt.
Tjaquote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar je bent zo'n leuk iemand voor ons mannen(mij)
en ik niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar je bent zo'n leuk iemand voor ons mannen(mij)
Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zal me even voorstellen.. Ik ben Mevr. Slak. Ahh *achteroverleunt*, wat een heerlijke tent hier zeg *leunt te ver waardoor huisje sneuvelt* Shit, mijn huis is kapot. Heb jij een slaapplek voor me?
Ik werkte bij een klein IT bedrijfje in het Polman stadion. Maar ik kwam wel bij tientallen bedrijven in Almelo, voor IT dingetjes dus. Misschien dat ik je eens ben tegengekomen op die manier. Ik vergeet niet snel gezichten.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik kom nooit in enschede. waar heb je gewerkt als ik vragen mag?
Haha, ik vind de mijne best origineel. Al heb ik m gejat van Jeroen van Koningsbruggequote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou?
Deed het pijn…toen je met een harde klap uit de hemel kwam vallen?
Heb je geen pijn aan je voeten? Je hebt de hele nacht in mijn dromen rondgelopen..
donderstraal ns op met je twente! ga lekker naar vbl ofzo, daar is dat voor gemaakt!quote:
waar is dat nr van dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Keuzes, zal ik het tel nr wat in mn achterzak zit bellen of niet?
als t van een leuke meid is ja! zo nee, doe maar hierquote:Op zondag 24 januari 2010 13:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Keuzes, zal ik het tel nr wat in mn achterzak zit bellen of niet?
Lekker brak?quote:
Want Twente is geen streek?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
donderstraal ns op met je twente! ga lekker naar vbl ofzo, daar is dat voor gemaakt!
Meisje uit Oldenzaal dus? Naam?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hehe, ik kijk het net na, nog íets te jong.
wat is te jong??quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hehe, ik kijk het net na, nog íets te jong.
Hé, waar was jij dan man. Had nog wel wat biertjes klaarstaan. Volgens mij kwam ze uit de luttequote:
Bruin haar, blauwe ogen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hé, waar was jij dan man. Had nog wel wat biertjes klaarstaan. Volgens mij kwam ze uit de lutte
hoi sanderquote:Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oh goeiemiddag allemaal!!
Selmaquote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoi sanderis je haar er al af?
Blond.quote:
Ben opzich wel benieuwd hoe jij eruit ziet met kort haarquote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Selma, nee ik heb alles nog, als het goed is duurt het nog even!
omdat jij niet van voetbal houdt is het onzin?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
merendeel van de onzin die jij uitkraamt is voetbalgerelateerd!
Voetbal hoort gewoon niet hier maar in VBLquote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
omdat jij niet van voetbal houdt is het onzin?hou eens op met die achterlijke troep van jou joh.
Absoluut niet mooi.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben opzich wel benieuwd hoe jij eruit ziet met kort haar
Bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voetbal hoort gewoon niet hier maar in VBL
Ik heb nog wel ergens hardcopy foto's, ik heb krullen jeweet. Maar daar is mn gebit ook nog helemaal slechtquote:
Gaan we doen alsof we volwassen zijn ja?quote:
Haha, idcquote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens hardcopy foto's, ik heb krullen jeweet. Maar daar is mn gebit ook nog helemaal slecht
Je mag het hier niet over KPD hebben, dat doe je maar lekker in KPD.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan we doen alsof we volwassen zijn ja?
Wat jij wil jochie
Wat jij wil kiddoquote:Op zondag 24 januari 2010 14:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je mag het hier niet over KPD hebben, dat doe je maar lekker in KPD.
Ja haha alsof je het hier de hele dag over 'Tukkers' moet hebben.
Triest zeg
Vind voetbal ook niet erg, maar het is wel een veelbesproken onderwerp hier (lees, 75% ofzo), en dat begint wel vervelend te wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
een beetje voetbal moet kunnen toch? net als dit: \m/
ik heb er iig geen problemen mee.
Wat is dit dan voor Bullshit?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voetbal hoort gewoon niet hier maar in VBL
quote:"Dit hoort hier niet thuis, post het maar in R&P!? "
75 % !!! Noooooooooit!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind voetbal ook niet erg, maar het is wel een veelbesproken onderwerp hier (lees, 75% ofzo), en dat begint wel vervelend te worden
Lees mijn post boven die van jou eensquote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor Bullshit?
Dus als jij weer eens problemen hebt met Manon mag ik ook zeggen
[..]
Oke lekker.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef Samzz het volgende:
Robin gedraag je. Anders gaan we niet zoenen
Mja, maar als jij op een verjaardag bent en er zijn 3 mensen die het veel over voetbal hebben..quote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees mijn post boven die van jou eens
...neem aan dat er geen verboden onderwerpen zijn hier. Anders kun je het spulletje wel opdoeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
een beetje voetbal moet kunnen toch? net als dit: \m/
ik heb er iig geen problemen mee.
Dat mag je wel vragen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kreator, mag ik vragen hoe oud jij bent?
quote:
Dat is héél anders dan hier op een forum.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mja, maar als jij op een verjaardag bent en er zijn 3 mensen die het veel over voetbal hebben..
Ga jij dan ook zeggen dat ze het daar niet over mogen hebben? Ga jij dan ook bepalen wat het gespreksonderwerp moet zijn?
Hé Marko, vertel nog eens iets.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
[..]
Mag welquote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
mag ik je hierom doodwensen?of een of andere vervelende ziekte
nee dan ga ik bij andere mensen zittenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mja, maar als jij op een verjaardag bent en er zijn 3 mensen die het veel over voetbal hebben..
Ga jij dan ook zeggen dat ze het daar niet over mogen hebben? Ga jij dan ook bepalen wat het gespreksonderwerp moet zijn?
Ik ben in de war.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Feli. Ik heb er ook ongeveer zoveel.
Preciesquote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee dan ga ik bij andere mensen zitten
Net stond er '1k'. Dat is duizend. En ik was sarcastisch, ik heb er iets meer.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben in de war.
k is duizend toch? Dan heb ik namelijk 10k
Dus in feite zeg je dat je hier zult vertrekken als het hier over voetbal blijft gaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee dan ga ik bij andere mensen zitten
Markoquote:
Ja, weet ik. Ik heb die post wel 3 keer gewijzigd ofzo, omdat ik in de war wasquote:Op zondag 24 januari 2010 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net stond er '1k'. Dat is duizend. En ik was sarcastisch, ik heb er iets meer.
Sanquote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marko
Er liep een witte eend op het midden van de weg!
DAT LIEDJE HAD IK VANNACHT IN MIJN HOOFD!!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marko
Er liep een witte eend op het midden van de weg!
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
DAT LIEDJE HAD IK VANNACHT IN MIJN HOOFD!!!!!!
Dan post je sneller dan ik, want ik heb 10 jaar gedaan over die 48k.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, weet ik. Ik heb die post wel 3 keer gewijzigd ofzo, omdat ik in de war was
Maar ik zit dus aan de 10k
O.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in mijn profiel hoor.
31.
Haha, ik zit hier nu iets meer dan een jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan post je sneller dan ik, want ik heb 10 jaar gedaan over die 48k..
Dat red ik nog niet eens in 50 jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan post je sneller dan ik, want ik heb 10 jaar gedaan over die 48k..
Ik kom bijna weer terug naar mooi Twentequote:Op zondag 24 januari 2010 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
San![]()
Jaaaaaaaaaaa, en onze blauwe eend hing in de booooooooooooomen
Kom je dan gelijk naar mij toequote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom bijna weer terug naar mooi Twente
71 wel denk ik. Dan had je immens veel verhalen te vertellen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als ik 19, of 71 had gezegd, was het dan wél boeiend geweest?
Ja?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom je dan gelijk naar mij toe?
Sommigen maken zoveel mee in hun leven dat ze nog steeds dezelfde verhalen vertellenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
71 wel denk ik. Dan had je immens veel verhalen te vertellen.
bestaat dat nogquote:Op zondag 24 januari 2010 14:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Panzer, hoe was het gister trouwens nog in de kelder dan? Nog mooi gehad?
Ja was mooi, daarna nog even langs bar gezellig geweest. Bij de kelder daarboven nog 3 man onderuit gekegeldquote:Op zondag 24 januari 2010 14:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Panzer, hoe was het gister trouwens nog in de kelder dan? Nog mooi gehad?
Haha, ik ga volgende week zaterdag uit!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja was mooi, daarna nog even langs bar gezellig geweest. Bij de kelder daarboven nog 3 man onderuit gekegeld
hoi, leuke ava.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
het is wit buiten (een beetje maar) maar geen sneeuw op dit moment
Dan ben ik er helaas niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik ga volgende week zaterdag uit!
ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 14:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier sneeuwt het gelukkig niet. Ik wil warm weer.
Nee dankje. Almelo trekt me niet zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
ruilen?ik ben de sneeuw echt al helemaal beu.
Net een week 20 graden achter de rug in Vegas. Dat was wel lekker. Misschien dat ik er daarom wat minder last van heb.quote:
dat dacht ik al.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dankje. Almelo trekt me niet zo.
vegas?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net een week 20 graden achter de rug in Vegas. Dat was wel lekker. Misschien dat ik er daarom wat minder last van heb..
SEMA?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:53 schreef Redbaron het volgende:
ik ga zeker weten nog naar vegas, naar de SEMA![]()
alleen ff sparen
wat is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:53 schreef Redbaron het volgende:
ik ga zeker weten nog naar vegas, naar de SEMA![]()
alleen ff sparen
Da's meer VS dan Vegas. Vegas is puur voor het gokken. Als je er naartoe gaat, kun je dat beter tijdens een rondreis doen...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vegas wil ik ook nog heen.
Ben in Oktober naar San Fransisco geweest
ooh. niks aan dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:55 schreef Kreator het volgende:
SEMA is grote amerikaanse auto beurs.
maar ik ben geen autoliefhebber.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
daar moet je eens geweest zijn als autoliefhebber
Nja, Vegas ligt er (in Amerikaanse richtlijnen) niet ver vanafquote:Op zondag 24 januari 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's meer VS dan Vegas. Vegas is puur voor het gokken. Als je er naartoe gaat, kun je dat beter tijdens een rondreis doen...
Ja, zoiets is wel leuk. Heb er wel eens een rondreis gemaakt, dat was ook erg tof. Met een camper, 5 weken cruisen en een weekje NYC.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nja, Vegas ligt er (in Amerikaanse richtlijnen) niet ver vanaf
Lag in de planning om er 2 dagen langs te gaan, maar dat ging niet qua geld en tijd
Gaafquote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, zoiets is wel leuk. Heb er wel eens een rondreis gemaakt, dat was ook erg tof. Met een camper, 5 weken cruisen en een weekje NYC.
Cool. Dat heb ik ook allemaal wel gezien ja. Vond het een prachtige stad. China Town was ook tof.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben veel rondom San Fransisco gezien, heel erg gaaf
Alcatraz, Golden Gate Bridge, Old Sacramento, etc
ha justinquote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt goddomme tijd dat Twente scoort
Ja, ook daar zijn we geweest. Was inderdaad heel erg gaaf.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cool. Dat heb ik ook allemaal wel gezien ja. Vond het een prachtige stad. China Town was ook tof.
Eens!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
donderstraal jy ook ff op ri VBLquote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jong krijg wat!quote:
Sorryquote:
goed hoor. En daar?quote:
maar AIDS schijnt het ook nog goed te doenquote:
Chlamydia dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Redbaron het volgende:
nouhou jullie wensen mij hele vreemde ziektes
wat een gemenerts he.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Redbaron het volgende:
nouhou jullie wensen mij hele vreemde ziektes
Mjaquote:Op zondag 24 januari 2010 15:40 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan maar zeuren als er over kanker begonnen wordt
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar we allen een ongezond 2010 wensen.
Neuh hoor, 't is gewoon even wachten op Ruizquote:Op zondag 24 januari 2010 15:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Justin, bende ge chagerijnig omdat twente niet scoort?
Laatste minuut. Komt wel goedquote:Op zondag 24 januari 2010 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh hoor, 't is gewoon even wachten op Ruiz
ik niet, ik wens jullie alle gezondheid toe.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar we allen een ongezond 2010 wensen.
Gezondheid voor iedereen natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik niet, ik wens jullie alle gezondheid toe.
gek! iemand allerlei ziektes toewensen
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Als Twente nou met 10-0 wint staan ze weer 1e!
Heracles op 1quote:Op zondag 24 januari 2010 16:03 schreef Redbaron het volgende:
wat maakt t uit wie er nu 1,2 of 3 staat. T gaat toch om t eind van t seizoen? Daar wanneer heracles op 1 staat?
Twente komt in de buurt. Heracles nietquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is ongeveer tzelfde als twente op 1, of ado
Over voetbal praten doe je maar in VBL!!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twente komt in de buurt. Heracles niet
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Over voetbal praten doe je maar in VBL!!
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Volledig met je eensquote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dankquote:Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik niet, ik wens jullie alle gezondheid toe.
gek! iemand allerlei ziektes toewensen
ik blijf wel uit Goor de komende dagenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank![]()
Iemand nog belang bij een griepvirus? Ik moet het stokje wel doorgeven hè
Nu we toch bezig zijn, iemand die nog soa's spaart?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank![]()
Iemand nog belang bij een griepvirus? Ik moet het stokje wel doorgeven hè
quote:
en bedankt he.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:18 schreef haakon het volgende:
sars
Werkze!quote:
Dat wordt knap lastig als je in Goor werkt. Of je meldt je ziek natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 16:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik blijf wel uit Goor de komende dagen
Beker en landskampioen!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef Robinhoo het volgende:
Ja blessures/schorsingen etc. Maja woensdag vol goeie moed naar Rotterdam. Beker is ook een prijs!~!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:32 schreef Samzz het volgende:
GoedenavondNog roddels? Ik wel. M'n vriendin is vreemd gegaan met een heule lelijke jongeman
Dat eerste is kut, dat tweede is grappig
En heeft ze 't al opgebiecht aan haar vriend?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:32 schreef Samzz het volgende:
GoedenavondNog roddels? Ik wel. M'n vriendin is vreemd gegaan met een heule lelijke jongeman
Dat eerste is kut, dat tweede is grappig
Wat een domme koe! Ga jij het die vriend wel vertellen? Hier kan ik zo slecht tegen!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
Nee. En dat gaat ze ook niet doenoh ja, ik kom net uit een Audi Q7
ik heb een keer in een R8 geredenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
Nee. En dat gaat ze ook niet doenoh ja, ik kom net uit een Audi Q7
SUV's zijn mijn dingquote:
Schandalig.quote:
*eenschquote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat een domme koe! Ga jij het die vriend wel vertellen? Hier kan ik zo slecht tegen!
goedzo. niet mee bemoeien.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niet mijn zaak.
Ik vraag me af of het andersom net zo grappig zou zijn geweest, als vriendlief er met een hondslelijk meisje van bil was gegaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
Allemaal klaar met moraalridder spelen?
Wij hebben ons bescheurd... Hij was echt zo lelijk als de nacht en een enorme klunsOverigens wil dat niet zeggen dat ik voor vreemdgaan ben.
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
he san, de 18e gaan we nog wel goldstriken he?
Ik zei niet dat ik het goedkeur. Maar ik ben haar moeder ook niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het andersom net zo grappig zou zijn geweest, als vriendlief er met een hondslelijk meisje van bil was gegaan.
Vast niet, dan was het ineens een gevoelloze klootzak.
Ik snap het gewoon niet...quote:
Ik heb de beste jongen nog nooit gezien. Het is een dopehead.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet...
Als jij die vriend van haar weer ziet, kun jij dan de schijn ophouden en normaal tegen hem doen? Ik zou dat echt niet kunnen...
En daarbij, ik vind eerlijkheid in een relatie SUPERbelangrijk!
Gaat om het principequote:Op zondag 24 januari 2010 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder, stel je niet aan, je kent ze niet.
Hoezo?(ja)quote:
Goed gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het andersom net zo grappig zou zijn geweest, als vriendlief er met een hondslelijk meisje van bil was gegaan.
Vast niet, dan was het ineens een gevoelloze klootzak.
Kees closed. Sorry ben nogal flauw. Straks even wat strooizout eten.quote:
en?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga even kijken hoeveel calorien ik naar binnen heb gewerkt.
je hebt net 3000+ calorieen naar binnen gewerkt?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
(8*281)+(2*315)+200=3078.
Master.
En dan reken ik de mayo+ketchup gemakshalve niet mee.
Uhm, ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
je hebt net 3000+ calorieen naar binnen gewerkt?
Met een flinke vaart tegen de rais van de autostoel klappenquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een flinke vaart tegen de rais van de autostoel klappen
auwquote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ben ik in ieder geval opweg met mn voornemens.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
da's voor een 'normaal' mens genoeg over een hele dag.
wat is geil?dat san een dikke enkel heeft?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Robinhoo het volgende:
Geil
nee porn op tv.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wat is geil?dat san een dikke enkel heeft?
als je wil aankomen wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Serieus? Ben ik in ieder geval opweg met mn voornemens.
ligt eraan wat voor porn, trio of lesbian sex.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
aha. pr0n kijken is niks aan.
da's soms wel mooi jaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor porn, trio of lesbian sex.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net goed gebikt
Eens zien wat ik vanavond nog ga doen. Misschien weer saai thuis zitten, misschien naar Terneuzen voor een avondje magic the gathering of misschien een avondje ouwehoeren met wat vrienden.
pannenkoeken !quote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef haakon het volgende:
pizza !
waarheen? terschelling?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk he, moeten we een keer op vakantie met z'n allenZit er net even met Sander over te ouwehoeren!
dat lijkt me gezelligquote:Op zondag 24 januari 2010 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk he, moeten we een keer op vakantie met z'n allenZit er net even met Sander over te ouwehoeren!
jaaquote:
nog nooit geweest. Kunnen we ook wel doenquote:
duin en zand heet het eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog nooit geweest. Kunnen we ook wel doen
dan gaan we naar dennenoord.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
niet naar dennenoord, daar kennen ze me
En dan net als Braun in de schoorsteen poepenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
duin en zand heet het eigenlijk
wel mega lachen.
maar we kunnen ook gewoon een weekendje naar een bungalowpark gaan
*proestquote:Op zondag 24 januari 2010 19:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dan net als Braun in de schoorsteen poepen
quote:
geen probleem toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |