quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje had 'm zo voor ons gevloerd met haar beruchte zwenkbil!
Ws de mensen die wilden dat ik omliep ipv er tussendoor te banjeren.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je hebt, als we uitgaan van het gemiddelde, viér keer een tafel met glazen omgekieperd?![]()
Welke gemenerikken hadden die tafels zo onhandig dicht bij elkaar gezet dan!
Yep, ik heb meer spiermassa in mijn kont dan jullie samen over heel je lichaam.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje had 'm zo voor ons gevloerd met haar beruchte zwenkbil!
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
Damn liesje, je pm deed m'n firefox crashen
Hier ookquote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
Damn liesje, je pm deed m'n firefox crashen
Gast, kom nou niet dissen, Gert en ik zijn hardcorequote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ik heb meer spiermassa in mijn kont dan jullie samen over heel je lichaam.![]()
Het is dat we al toegegeven hebben dat je geen fat ass bent.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ik heb meer spiermassa in mijn kont dan jullie samen over heel je lichaam.![]()
Moet je maar geen ezelsoren achter mijn hoofd doen als ik leuk met Pietje op de foto wilquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, kom nou niet dissen, Gert en ik zijn hardcore
Ben jij nou nog vannacht naar Coos gegaan of las ik het verkeer?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dat we al toegegeven hebben dat je geen fat ass bent.
Omg er zitten een paar fijne foto's van jou en Gert tussenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, kom nou niet dissen, Gert en ik zijn hardcore
Da's een heul leuke feauteaux geworden mensquote:Op zondag 24 januari 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je maar geen ezelsoren achter mijn hoofd doen als ik leuk met Pietje op de foto wil
Dat zeg ik, hardcorequote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg er zitten een paar fijne foto's van jou en Gert tussen
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's een heul leuke feauteaux geworden mens
Zoiets hoorde ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Hidi!
En begreep ik nou dat hij de hele nacht in Utrecht is gebleven?
Daar was even sprake van, maar ik bedacht me nog. Gelukkig.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben jij nou nog vannacht naar Coos gegaan of las ik het verkeer?
Nee had je het ook zwaar?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar was even sprake van, maar ik bedacht me nog. Gelukkig.
Het is al niet echt héél leuk wakker worden zo.
Het tempo was prima inderdaad!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee had je het ook zwaar?
Ik ook hoor, nog steeds niet zo helder als ik wel eens kan zijn,
Het tempo zat er ook best goed in moet ik zeggen
1-0 voor Gertquote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd, maar de gelijkenis met die van Gert is nóg treffender
Zie Gert, elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 24 januari 2010 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het tempo was prima inderdaad!![]()
Alleen om 10 uur al wakker, met een kater, en pijn in m'n arm waarvan ik toen nog niet wist wat het was.. ben wel eens lekkerder wakker geworden. Lekker vroeg naar bed straks denk ik, én morgen vrij.![]()
En erg veel thuiswerken de komende weken want autorijden gaat niet en met de tram, trein en metro naar kantoor schiet niet op.
Heb je echt maar 1,5 glas bier gedronken?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
Ik heb helemaal geen rondje gegeven!
Pm jullie bankrekeningnr. even, dan maak ik een rondje over. Stond daar een beetje met mijn anderhalve glas dode bier. Scuzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |